Z ostatniej chwili
Strona głowna / Marketing / Jak trafić na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, od czego zależy pozycja? Aktualizacja algorytmu Google! Jak ulepszyć stronę internetową?
Jak trafić na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, od czego zależy pozycja Aktualizacja algorytmu Google! Jak ulepszyć stronę internetową

Jak trafić na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, od czego zależy pozycja? Aktualizacja algorytmu Google! Jak ulepszyć stronę internetową?

Jak trafić na pierwsze miejsce w Google? 2 drogi: samodzielnie czy z agencją?

Większość przedsiębiorców, którzy dowiedzieli się, czym jest pozycjonowanie, zamarzyła o jednym: “Pierwsze miejsce w Google!”. W ich głowach pojawiła się wizja doskonale prosperującego biznesu i strony www osiągającej wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. I wszystko wyglądało pięknie do czasu, kiedy trzeba się było wziąć do działania.

Zatem do dzieła! Kto się tym zajmie?

Jeśli przedsiębiorca jest mocno zajęty, to jego pierwsza myśl jest taka: “Ja się na tym nie znam, więc dobrze byłoby znaleźć agencję, która zdejmie ten ciężar z moich barków, a ja zajmę się biznesem”. Przedsiębiorca po cichu ma nadzieję, że będzie liczył “siano” i obsługiwał lawinę zleceń generowanych z seo. Pozycje strony pójdą w górę, ruch także, a to pociągnie za sobą mnóstwo nowych zamówień…

Więcej dowiesz się u źródła >

OD CZEGO ZALEŻY POZYCJA W GOOGLE? CZYNNIKI RANKINGOWE + INFOGRAFIKA

Poza kilkoma oficjalnymi wytycznymi, Google nie ujawnia, jakie kryteria decydują o obecności strony w top 10. Prawdopodobnie czynników rankingowych Google może być nawet 1000, o czym wspomniał niedawno Avinash Kaushhik podczas Marketing Festivalu w Pradze. Większość z nich została określona przez doświadczonych pozycjonerów na bazie własnych obserwacji. Przygotowaliśmy listę kilku, naszym zdaniem, istotnych czynników, od których zależy widoczność strony w Google i innych wyszukiwarkach.

Jak Google pozycjonuje strony?

Pozycjonowanie nie jest usługą jednorazową. Prace nad jakością i optymalizacją strony powinny być prowadzone stale, aby najpierw wypracować wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, a następnie skutecznie je utrzymać. Te działania realizują agencje, Ty zwykle dostajesz raporty z działań, a także masz możliwość obserwowania ruchu na stronie w Google Analytics…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google potwierdza aktualizację algorytmu między 12 a 13 marca

Ostatnie kilka dni to spore zmiany w pozycjach stron internetowych. Na wielu grupach SEO pojawiały się przesłanki o możliwej aktualizacji algorytmu. Na spore zmiany wskazuje również wiele z narzędzi monitorujących pozycje wybranych słów kluczowych.

Okazuje się, że podejrzenia dotyczące aktualizacji algorytmu były prawdziwe. W dniu dzisiejszym, na oficjalnym profilu Google SearchLiaison, pojawiła się informacja potwierdzająca aktualizację głównego silnika algorytmu. Aktualizacja rozpoczęła się 12 marca i trwa nadal…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak można ulepszyć stronę internetową?

Tak naprawdę każdy właściciel serwisu internetowego prędzej czy później dochodzi do wniosku, że stronę internetową należy ulepszyć. Bez wątpienia nie ma w tym nic złego. Każdy z nas chce podnosić jakość świadczonych usług, sprawiając jednocześnie, że witryna będzie bardziej przyjazna dla Internautów. Niemal w każdym aspekcie strony da się znaleźć coś, co można poprawić. Nie znajdziemy strony idealnej. Mnóstwo elementów udaje się poprawić, stawiając na sprawdzone wzorce. Poniżej przedstawiamy sposoby na ulepszenie strony internetowej.

Postaw na relatywne daty

Czytasz jakiś archiwalny tekst na blogu. Widzisz konkretną datę, na przykład 10.04.2012. Data ta mówi wprost o dniu, w którym opublikowano artykuł. Coraz częściej jednak stosuje się tak zwane relatywne daty. Zamiast wskazywania konkretnego dnia właściciele stron stosują wybieg typu „trzy miesiące remu”, „rok temu” itp…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jeżeli pozycjonowanie to dla Ciebie tylko linki, to ostrzegam

Niby od ładnych już kilku lat wiadomo, że Google znacznie lepiej radzi sobie z wyłapywaniem nienaturalnych linków przychodzących, to jednak nadal najczęściej o co jestem pytany to „jak zdobywać mocne linki” i „w jaki sposób linkować stronę”.

Natury nie oszukasz – nienaturalne linki szkodzą

Mijają lata, jest coraz więcej publikacji w Sieci wskazujących na liczne niebezpieczeństwa, jakie stoją za „linkocentryzmem” – a jednak natura ludzka się nie zmienia i jak mamy do wyboru ciężką pracę i długi czas potrzebny na osiągnięcie sukcesu, to wolimy się nie przemęczyć i mieć TO JUŻ (najlepiej za darmo i na wczoraj)…

Więcej dowiesz się u źródła >

15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony 

Specjaliści SEO podczas codziennej pracy korzystają z dodatków oraz wtyczek do przeglądarek ułatwiających przeprowadzenie audytu i optymalizowanie strony. Prezentujemy 15 rozszerzeń SEO do Chrome i Firefox, które są dla nas narzędziami must have podczas realizowania działań związanych z pozycjonowaniem serwisów internetowych.

Wtyczki SEO do Chrome i Mozilla Firefox

Wiele rozszerzeń pomagających w audycie SEO jest dostępnych zarówno na przeglądarkę Chrome, jak i Mozillę Firefox, co pozwala na korzystanie z narzędzi w pełni dopasowanych do naszych preferencji. Polecamy następujące dodatki…

Więcej dowiesz się u źródła >


Crawlowanie i indeksowanie strony – zapytaj eksperta!

To już kolejna, 12-sta odsłona cyklu Q&A w naszej Bazie Wiedzy. Ostatnim poruszanym tematem był Mobile-First Index.

Tym razem zajmiemy się tematem crawlowania i indeksowania strony, czyli wszystkim co związane z poprawą tzw. crawl budżet, w tym tematem analizy logów serwera i danych dostępnych w innych narzędziach analitycznych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak liczyć ROI w influencer marketingu?

Zanim przejdziemy do pokazania precyzyjnej metody, jak liczyć ROI w influencer marketingu, powinniśmy w pierwszej kolejności uświadomić sobie, jakie korzyści daje to narzędzie marketingowe. Gdy zidentyfikujemy je wszystkie, przejdziemy do sposobu przeliczenia ich na zyski.

Na końcu artykułu znajduje się plik w Excelu, który umożliwi policzenie ROI (wartości działań influencerskich) we własnej kampanii influencerskiej.

Zanim przejdziemy do korzyści twardych i policzalnych, warto wspomnieć o korzyści miękkiej, której nie sposób ocenić i uwzględnić w ROI, a która niewątpliwie jest związana z influencer marketingiem…

Więcej dowiesz się u źródła >

PromoNavi usprawni Twoje kampanie w Google Ads i zwróci część poniesionych na nie kosztów

Prowadzisz kampanie w Google Ads i chcesz zwiększyć ich efektywność? Poszukujesz narządzie, które Ci pomoże, ale nie będzie ingerować w Twoje działania? Z pomocą może przyjść PromoNavi, narzędzie do efektywnych kampanii Google Ads.

Powstały w 2000 roku Google Ads (przed ubiegłoroczną zmianą nazwy – Google AdWords) jest jednym z największych i najpopularniejszych systemów reklamowych, pozwalających na emitowanie reklam w różnych formatach w internecie. W celu wsparcia reklamodawców w efektywnym wykorzystaniu tego ekosystemu powstały rozwiązania takie jak PromoNavi, które pojawiło się właśnie w Polsce, uprzednio zdążywszy zdobyć popularność na kilku rynkach, min. w Rosji, Brazylii i Indonezji…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Jak działa Faktoring Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Jak działa Faktoring? Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Faktoring w praktyce? Zobacz, jak działa Chociaż tradycyjne podejście do prowadzenia firmy opiera się na …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

DARMOWE OGŁOSZENIA