Z ostatniej chwili
Czy moja strona potrzebuje pozycjonowania? Jak tworzyć ciekawe tytuły na stronie? Duplicate content, zagrożenia. Jak wdrożyć strategię SEO?

Czy moja strona potrzebuje pozycjonowania? Jak tworzyć ciekawe tytuły na stronie? Duplicate content, zagrożenia. Jak wdrożyć strategię SEO?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

4 sygnały, że Twoja strona potrzebuje pozycjonowania

Coraz więcej osób, prowadzących sklep, czy inną działalność gospodarczą, decyduje się na przedstawienie swoich usług na łamach stron internetowych. Dziś zdanie “nie ma Cię w internecie, nie istniejesz” już nie jest śmieszną anegdotą. Prawda jest taka, że aby biznes się kręcił i przynosił dochody potrzebuje być widoczny w internecie, a pamiętajmy, że konkurencja nie śpi.

Warto pamiętać, że samo bycie w internecie to nie wszystko. Jest wiele przypadków, w których samo założenie strony internetowej wcale nie skutkuje zwiększeniem ilości klientów. No, a na pewno nie od razu. Załóżmy, że Twój znajomy prowadzi od lat warsztat samochodowy, który w swoich usługach posiada również lawetę. Na początku roku stworzył stronę internetową, na której szczegółowo opisał charakter swojej działalności. Po kilku miesiącach zdziwiony zastanawia się, dlaczego takie posunięcie nie przyniosło mu pożądanych wyników? Odpowiedzią na zaistniałą sytuację, jest pojęcie pozycjonowania stron internetowych…

Więcej dowiesz się na: https://delante.pl

Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?

Nagłówek ma moc przyciągania uwagi użytkownika – bardzo często decyduje o tym, czy internauta zapozna się z pełną treścią artykułu lub tekstu opublikowanego na stronie internetowej. Jak przygotować chwytliwy tytuł, który pomoże pozyskać konwertującego czytelnika? Rozpatrzyliśmy sprawę nagłówków pod względem ich popularności, SEO, najnowszych trendów i przygotowaliśmy 8 wskazówek dotyczących tworzenia skutecznych headline’ów!

Najchętniej klikane nagłówki w sieci – badanie Buzzsumo

W ubiegłym roku Buzzsumo zbadało ponad 100 milionów nagłówkówwzbudzających największe zaangażowanie użytkowników na Twitterze i Facebooku (lajki, udostępnienia, komentarze i tweety) w okresie od marca do maja…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl


DUPLICATE CONTENT – JAKIE NIESIE ZE SOBĄ ZAGROŻENIA?

Duplicate content – czyli dosłownie „Powielanie treści” – to dość powszechne zjawisko w świecie internetu. A pod względem pozycjonowania – niezwykle groźne. Jeżeli Google odkryje, że na naszej stronie się on znajduje, może przestać ją indeksować, co prowadzi do spadków pozycji. A to tylko niektóre z zagrożeń, jakie ze sobą niesie. Dowiedz się więcej o zjawisku duplicate content poniżej!

KIEDY MÓWIMY O DUPLICATE CONTENT?

Słysząc „Powielanie treści” wnioski powinny wysuwać się same – duplicate content objawia się występowaniem tych samych tekstów na więcej niż jednej stronie internetowej. Może to być przypadek naszej własnej witryny, kiedy osoba odpowiedzialna za jej budowę bez większego namysłu i niczyjej zgody kopiuje treść (bądź grafikę) z innej strony, jednocześnie nie podając źródła jej pochodzenia…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

Jak bez błędów wdrożyć strategię SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych powinno przynosić pozytywne efekty – wzrost widoczności, a wraz z nią nowych klientów. Praca nad pozycjami w organicznych wynikach wyszukiwania wymaga przy tym szerszego spojrzenia.

Trzeba myśleć nie tylko o robotach indeksujących stronę, ale też użytkownikach będących potencjalnymi klientami.

UX i konwersje

W dążeniach do idealnej optymalizacji strony pod kątem jej efektywnego pozycjonowania warto pamiętać, że (o ile nie zarabiamy na reklamie) sam ruch nie sprzedaje. Użyteczność serwisu nie może cierpieć na wdrożeniu zaleceń SEO. Przemyślane i odpowiednio zaplanowane działania pozwalają tego uniknąć. Warto na bieżąco testować rozwiązania ingerujące w układ stron czy strukturę serwisu i modyfikować je odpowiednio do wyników testów nie zapominając ani o SEO, ani o UX…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Google Analytics – o czym warto pamiętać przy analizowaniu danych?

Google Analytics to narzędzie, które wiele osób dobrze zna lub przynajmniej kojarzy potrafiąc wymienić tą nazwę jako pierwszą gdy tylko padnie pytanie o polecane narzędzie do analityki. Bez wątpienia fakt, że zupełnie za darmo możemy mieć dostęp do tak ogromnej ilości danych jest czymś niesamowitym. Jednak to co z jednej strony daje ogromne możliwości jest też swoistą pułapką. Jak bowiem wśród tych wszystkich raportów i różnorodnych metryk wyłowić akurat te dane, które nas najbardziej interesują?

Wstęp

Z pewnością nie jest to proste, jednak spójrzmy na to w stricte analityczny sposób zaczynają od samego początku. Podstawowa kwestia do jakiej większość osób wykorzystuje Google Analytics to bowiem analiza ruchu. Już tutaj pojawia się pierwszy problem gdyż wiele osób analizując to czy ruch na stronie rośnie czy spada patrzy na to w ujęciu całościowym. Mówiąc wprost bez względu na to czy cieszymy się ze wzrostów czy też zamartwiamy i rwiemy włosy z głowy z powodu spadków nadal stanowczo zbyt rzadko staramy się zajrzeć niejako wgłąb naszych danych. Powinniśmy stopniowo schodzić od ogółu do szczegółu i metodycznie rozkładać sobie na drobne czynniki przyczyny takiego a nie innego stanu ruchu na naszej witrynie…

Więcej dowiesz się na: https://www.hekko.pl


5 wskazówek, jak przygotować skuteczny formularz

Co wpływa na skuteczność formularzy do pozyskiwania kontaktów na stronie internetowej? Zanim trafi się na najlepsze rozwiązanie, trzeba wykonać wiele testów. Oprócz zapewnienia kwestii technicznych, warto skupić się na przygotowaniu tekstu, który przekona odbiorców do pozostawienia danych.

All you need is… dobry tekst

Odwiedzając różne strony internetowe, często trafiam na formularze z podobnymi komunikatami typu: „Zapisz się na newsletter” lub „Skontaktuj się z nami”. Widzę je tak często, że w pewnym momencie przyłapałam się na swego rodzaju ślepocie. Przestaję zwracać uwagę na takie teksty. Widzę formularze, które są niczym bohaterowie z reklamy Rutinoscorbinu – na ich widok chciałoby się powiedzieć: „Dość niewyraźnie dziś wyglądasz”…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Google dezaktywuje nieaktywne konta AdWords

Pierwsza informacja o planach Google została opublikowana 20 marca na Twitterze. Likwidacją mają zostać objęte konta, na których nie odnotowano żadnych wydatków na reklamę w ciągu 15 miesięcy. 8 marca ogłoszono jednak zmianę planów – także poprzez tweetta na koncie Google AdWords. Pierwotnie konta miały być usuwane od końca marca. Teraz ten termin został wydłużony do połowy maja. Według oficjalnego przekazu decyzja ma na celu przyśpieszyć działanie AdWords.

Jak uniknąć likwidacji konta?

Google nie podaje konkretnego dnia, od którego ma się rozpocząć dezaktywacja. Oznacza to, że można się jej spodziewać w każdej chwili…

Więcej dowiesz się na: http://www.the-first.pl

SPECJALISTA SEM – KLUCZOWA POSTAĆ W MARKETINGU XXI WIEKU?

Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku?

SEM (Search Engine Marketing), to dziedzina marketingu zajmująca się promowaniem usług i produktów w wyszukiwarkach internetowych. Dla rynku polskiego możemy założyć, że dotyczy to w zasadzie wyszukiwarki Google (i Youtube), która jest zdecydowanym liderem na naszym podwórku. Specjalista SEM to kluczowa postać, jeżeli tylko myślisz o poprawie swojej widoczności w internecie. Kampania SEM to pierwszy i zarazem strategiczny krok w Twoich działaniach. To szczególnie ważne, ponieważ wyszukiwarka jest miejscem, gdzie w pierwszej kolejności szukamy informacji o produkcie, rekomendacji od innych użytkowników oraz zwykłych sposobów na to jak coś wykonać (począwszy od przepisów na potrawy kulinarne, a skończywszy na wymianie opon). Tym samym jest mnóstwo punktów zaczepienia dla Twojego marketingu w wyszukiwarce, a doświadczony specjalista SEM podpowie Ci, jakie obszary będą najkorzystniejsze do wykorzystania, biorąc pod uwagę specyfikę Twojego biznesu…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

Budowanie marki na rynku globalnym – 12 kroków, które musisz przejść, zanim Twoja firma zabłyśnie na arenie międzynarodowej.

Globalizacja, natychmiastowa komunikacja, internet, który eliminuje dystans i drastycznie skraca czas komunikacji. To już masz. A czy potrafisz z tego korzystać z odpowiednimi efektami dla Twojego biznesu? Uruchamiaj kreatywność, otwórz komputer. Twoja firma właśnie rusza w świat. Ale zanim to nastąpi, zrób dwanaście kroków, które ułatwią Ci ruszenie do przodu i osiągnięcie sukcesu na rynku globalnym.

1. Oceń, czy jest zapotrzebowanie na Twój produkt

Każdy krok jest ważny, jednak dwa pierwsze są fundamentalne. Zanim zaczniesz myśleć o tym, czy Twoja firma powinna znaleźć się na zagranicznym rynku, sprawdź, jak wygląda jego chłonność pod kątem produktu lub usługi, który oferujesz. Tworzenie potrzeb i odpowiadanie na nie jest możliwe, ale na dobry początek upewnij się, że grupa, do której chcesz dotrzeć, szuka lub już używa podobnych produktów. Nie musisz wydawać kroci na długotrwałe i kosztowne badanie rynku…

Więcej dowiesz się na: https://sprawnymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Jeden komentarz

  1. An impressive share! I have just forwarded this
    onto a co-worker who had been conducting a little homework on this.

    And he actually bought me breakfast simply because I found it for him…
    lol. So allow me to reword this…. Thanks for the meal!!
    But yeah, thanks for spending time to discuss this matter here on your blog.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA