Content marketing nie jest łatwy. Na początku rzucasz się na niego i chcesz tworzyć lawinę treści. Jednak co chwilę napotykasz na nowe wyzwania:
- brak czasu na tworzenie treści i ich promocję,
- oprawa graficzna treści,
- SEO,
- redagowanie,
- research
i jeszcze kilka innych zagadnień które musisz ogarnąć.
Jak to mówią – im dalej w las, tym więcej drzew.
W końcu zaczynasz się w tym gubić.
Najbardziej zaczyna cierpieć na tym Twój blog. Bez regularnie dostarczanych treści, nie zyskuje czytelników, subskrybentów oraz nie generuje więcej ruchu oraz leadów.
A gdyby tak istniało jedno narzędzie, które rozwiąże wszystkie te problemy?
Powiem Ci od razu, że nie ma takiego. Wybacz.
Są jednak takie, które pomogą Ci zapanować nad tym chaosem.
Pomogą Ci:
- w planowaniu i produktywności, przez co będziesz sprawniej tworzyć treści,
- w szukaniu nowych idei na post oraz researchu,
- w tworzeniu, redagowaniu oraz oprawie graficznej, tak aby Twoje treści były dobrej jakości,
- w promowaniu treści.
Oto one…
Fragment artykułu, więcej przeczytasz na: http://www.zenmarketing.pl