Z ostatniej chwili

Jakich błędów należy unikać w On-Page SEO!

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Szukając coraz to nowszych sposobów na pozyskanie ruchu z wyszukiwarek często skupiamy się na działaniach zewnętrznych np. kampaniach PPC czy link buildingu.

Zapominamy niestety, że rozwiązanie niektórych problemów technicznych wewnątrz witryny może w znaczący sposób przyczynić się do zwiększenia ruchu organicznego w serwisie. Jakie działania mogą zatem realnie wpłynąć na przybliżenie nas do zakładanego celu?

Audyt On-Page SEO

Na pewno ważnym elementem prowadzonej kampanii SEM jest audyt On-Page SEO. Prezentuje on szereg nieprawidłowości i skupia w sobie wytyczne, które należy wdrożyć, by zoptymalizować serwis pod kątem algorytmów wyszukiwarek. Chodzi tutaj, jak sama nazwa wskazuje, wyłącznie o działania wewnątrz witryny. Dodatkowo przenikają się one z optymalizacją treści np. poprawną strukturą nagłówków Hx czy optymalnie ułożonymi tytułami stron (page titles).

Każdy wzięty na warsztat serwis WWW wymaga wnikliwego sprawdzenia. Podstawowymi problemami po stronie On-Page SEO często są np.,

  • niska prędkość ładowania,

  • niepełna strategia indeksacji w wyszukiwarce lub jej brak,

  • błędne linkowanie wewnętrzne,

  • brak odpowiednich przekierowań,

  • duplikaty stron.

Wymieniać można długo, jednak skupmy się na tych kilku zagadnieniach, których optymalizacja może przyczynić się do lepszego crawlowania, renderowania i indeksowania podstron witryny, za czym idzie wzrost ruchu bezpłatnego z wyszukiwarek.

Wydajność ładowania stron

Istnieją narzędzia, które pozwolą w prosty sposób zdiagnozować stan witryny pod kątem prędkości ładowania i ogólnej wydajności. Pierwszym z nich jest GTmetrix, który po krótkiej analizie strony prezentuje ogólny pogląd na sytuację dotyczącą wydajności. Już na podstawie tego raportu developer jest w stanie dokonać zmian np. ograniczając liczbę zbędnych zapytań do serwera…

Fragment artykułu, więcej przeczytasz na: http://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO Jak przygotować stronę 404 Co to jest URL

Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO? Jak przygotować stronę 404? Co to jest URL?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Funkcjonalność strony internetowej – dlaczego warto o nią dbać? Jeśli masz …

2 komentarze

  1. Legiobiznes.pl

    Polecam się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA