Jak ułożyć dobry tytuł? 10 patentów, które warto wdrożyć!
Podstawowym zadaniem nagłówków artykułów jest przyciągnięcie odbiorców. To właśnie te kilka słów ma sprawić, że potencjalny czytelnik zdecyduje się kliknąć i zagłębić nieco bardziej w artykuł. Z jednej strony tytuł nie powinien zbyt wiele zdradzać, być zbyt konkretny i nadmiernie oczywisty. Z drugiej powinien zaciekawić, zasiać ziarno niepewności i uruchomić wyobraźnię odbiorcy. Powinien w interesujący sposób nakierowywać na temat główny, uchylając tylko rąbek tajemnicy. Jak ułożyć dobry tytuł, który porwie tłumy? Oto kilka gotowych sposobów.
Wyliczanka
Banalne, proste i mało zaskakujące, ale… skuteczne. Wyliczanie w tytułach jest cały czas w modzie. W bardzo prosty sposób nakierowuje nasza uwagę na najważniejsze elementy, ukazuje wagę tekstu, ale jednocześnie zaciekawia…
Koniec Google AdWords. Pora na Google Ads – 10 zmian, na które warto się przygotować
Google od dłuższego czasu zapowiadało wprowadzenie poważnych zmian w systemie AdWords. Od 2017 roku można było śledzić wprowadzane zmiany w wersji beta i powoli się do nich przyzwyczajać.
Oprócz zmian wizualnych, funkcjonalnych oraz zmienionego nazewnictwa poszczególnych funkcji, zdecydowano się również na rebranding systemu. Google Ads ma stopniowo wchodzić w życie od lipca 2018 roku. Najwyższa pora poznać zmiany, jakie ze sobą przyniesie…
Więcej dowiesz się u źródła >Poradnik: najważniejsze zasady projektowania przycisków akcji, które konwertują!
Jednym z narzędzi, które związane jest z generowaniem konwersji jest call to action.Głównym zadaniem oprócz konwersji jest przyciągnięcie uwagi użytkowników, dlatego też narzędzie to musi wyglądać atrakcyjnie. W praktyce rozwiązuje się to poprzez stosowanie specjalnej ikony lub przycisku, a także grafiki z umieszczonym linkiem. Klikając w nie użytkownik przenoszony jest na konkretną podstronę. O czym należy pamiętać podczas projektowania call to action? Na co zwracać uwagę? O tym poniżej.
Design czyli kolor i ogólny wygląd
W przypadku przycisku call to action należy pamiętać, że jednym z najważniejszych aspektów jest tu wygląd. Niezwykle duże znaczenie ma kolor, który powinien wyróżniać się na tle całej strony, a więc warto jest stawiać na kontraktujące barwy lub odmienne kolory niż pozostałe elementy na stronie…
Więcej dowiesz się u źródła >CONTENT MARKETING A SEO – JAK TO DOKŁADNIE DZIAŁA?
Content marketing ma szerokie zastosowanie jako wsparcie działań SEO, ale przynosi zyski tylko wtedy, jeśli jest umiejętnie przygotowany i wdrożony. Ten kij ma dwa końce. Źle pomyślany i zamieszczony content może obniżyć nam pozycję strony, a chodzi przecież o to, żeby dać jej kopa na rozpęd.
Pewnie nie raz czytaliście o tym, jak to content marketing świetnie wpływa na SEO. W końcu treści na stronach to fundamentalny wskaźnik rankingowy wyszukiwarki Google. W porządku, ale co to konkretnie oznacza? Jak dokładnie treści przekładają się na wysokość pozycji witryny? Czy da się to zmierzyć i policzyć? Odpowiedź brzmi: i tak, i nie. Najważniejsze na początek: content marketing jako wsparcie strategii SEO działa długofalowo. To bardzo istotne! Nie należy oczekiwać natychmiastowych spektakularnych efektów po tygodniu od ─ przykładowo ─ publikacji wpisu na blogu z kilkoma linkami. Efekty profesjonalnie przygotowanej i sukcesywnie stosowanej strategii content marketingowej przychodzą z czasem, ale są bardzo wartościowe i przede wszystkim długotrwałe…
FRAZA KLUCZOWA W NAZWIE DOMENY – SKUTECZNA FORMA POZYCJONOWANIA?
Pozycjonowanie to szereg złożonych działań, mających na celu poprawę pozycji danej strony w wyszukiwarkach. Jednym z nich jest zadbanie o to, aby w treści witryny znajdowało się jak najwięcej fraz kluczowych – takich, które mają najwięcej wyszukiwań na miesiąc (i zgodnych z tematyką strony). Oczywiście należy to robić z rozwagą, czyli bez ich nachalnego wciskania w pierwszych kilku zdaniach na stronie głównej, a naturalnie, na kilku podstronach. A jak ma się to do nazwy witryny? Czy adres strony może mieć w sobie frazę kluczową? Lub całkowicie nią być?
FRAZA KLUCZOWA W NAZWIE DOMENY – SKUTECZNE POZYCJONOWANIE?
Czy słowo kluczowe jako adres naszej strony to skuteczna forma pozycjonowania? W zasadzie nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Może od tego zależeć wiele czynników, jak na przykład traktowanie przez wyszukiwarki fraz kluczowych w nazwie domeny albo ile wynosi nasz budżet na promocję naszej firmy. W innych przypadkach brakuje po prostu pomysłu na ciekawą i chwytliwą nazwę firmy lub strony – skorzystanie wtedy z fraz kluczowych może się okazać całkiem dobrym rozwiązaniem, z dodatkowymi korzyściami…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zwiększyliśmy przychody o +978% dzięki Google Ads – Case Study German.com.pl
German.com.pl to sklep internetowy z bardzo szerokim asortymentem. W ofercie znajdują się artykuły do domu, budowlane, dla zwierząt, a nawet akcesoria samochodowe. Część asortymentu jest oferowana jedynie sezonowo. Oferta skierowana jest do klientów na terenie całej Polski.
Dowiedz się, jak dzięki naszej optymalizacji Google Ads, zwiększyliśmy przychody German.com.pl o +978%…
Więcej dowiesz się u źródła >Obsługa klientów w social mediach: autentycznie pomagaj i rozwijaj się dzięki sugestiom
Aktywność marek w mediach społecznościowych to olbrzymia kopalnia insightów nie tylko dla zespołów marketingowych. Jak sprawić, aby dzięki klientom zbudować swoją przewagę konkurencyjną?
Dla wielu firm obecność w mediach społecznościowych to nie tylko tzw. lol-content czy budowanie świadomości marki, ale coraz istotniejszy kanał obsługi klienta. Oprócz doraźnego realizowania skarg i sugestii zgłaszanych np. za pośrednictwem Messengera, warto na cały proces popatrzeć nieco szerzej, aby dzięki tym opiniom rzeczywiście zacząć zmieniać swoją organizację i jej produkty…
Więcej dowiesz się u źródła >