Z ostatniej chwili
Jak ułożyć dobry tytuł Koniec Google AdWords, początek Google Ads. Zasady projektowania przycisków akcji CTA. Content marketing, a SEO

Jak ułożyć dobry tytuł? Koniec Google AdWords, początek Google Ads. Zasady projektowania przycisków akcji CTA. Content marketing, a SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak ułożyć dobry tytuł? 10 patentów, które warto wdrożyć!

Podstawowym zadaniem nagłówków artykułów jest przyciągnięcie odbiorców. To właśnie te kilka słów ma sprawić, że potencjalny czytelnik zdecyduje się kliknąć i zagłębić nieco bardziej w artykuł. Z jednej strony tytuł nie powinien zbyt wiele zdradzać, być zbyt konkretny i nadmiernie oczywisty. Z drugiej powinien zaciekawić, zasiać ziarno niepewności i uruchomić wyobraźnię odbiorcy. Powinien w interesujący sposób nakierowywać na temat główny, uchylając tylko rąbek tajemnicy. Jak ułożyć dobry tytuł, który porwie tłumy? Oto kilka gotowych sposobów.

Wyliczanka

Banalne, proste i mało zaskakujące, ale… skuteczne. Wyliczanie w tytułach jest cały czas w modzie. W bardzo prosty sposób nakierowuje nasza uwagę na najważniejsze elementy, ukazuje wagę tekstu, ale jednocześnie zaciekawia…

Więcej dowiesz się u źródła >

Koniec Google AdWords. Pora na Google Ads – 10 zmian, na które warto się przygotować

Google od dłuższego czasu zapowiadało wprowadzenie poważnych zmian w systemie AdWords. Od 2017 roku można było śledzić wprowadzane zmiany w wersji beta i powoli się do nich przyzwyczajać.

Oprócz zmian wizualnych, funkcjonalnych oraz zmienionego nazewnictwa poszczególnych funkcji, zdecydowano się również na rebranding systemu. Google Ads ma stopniowo wchodzić w życie od lipca 2018 roku. Najwyższa pora poznać zmiany, jakie ze sobą przyniesie…

Więcej dowiesz się u źródła >


Poradnik: najważniejsze zasady projektowania przycisków akcji, które konwertują!

Jednym z narzędzi, które związane jest z generowaniem konwersji jest call to action.Głównym zadaniem oprócz konwersji jest przyciągnięcie uwagi użytkowników, dlatego też narzędzie to musi wyglądać atrakcyjnie. W praktyce rozwiązuje się to poprzez stosowanie specjalnej ikony lub przycisku, a także grafiki z umieszczonym linkiem. Klikając w nie użytkownik przenoszony jest na konkretną podstronę. O czym należy pamiętać podczas projektowania call to action? Na co zwracać uwagę? O tym poniżej.

Design czyli kolor i ogólny wygląd

W przypadku przycisku call to action należy pamiętać, że jednym z najważniejszych aspektów jest tu wygląd. Niezwykle duże znaczenie ma kolor, który powinien wyróżniać się na tle całej strony, a więc warto jest stawiać na kontraktujące barwy lub odmienne kolory niż pozostałe elementy na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

CONTENT MARKETING A SEO – JAK TO DOKŁADNIE DZIAŁA?

Content marketing ma szerokie zastosowanie jako wsparcie działań SEO, ale przynosi zyski tylko wtedy, jeśli jest umiejętnie przygotowany i wdrożony. Ten kij ma dwa końce. Źle pomyślany i zamieszczony content może obniżyć nam pozycję strony, a chodzi przecież o to, żeby dać jej kopa na rozpęd.

Pewnie nie raz czytaliście o tym, jak to content marketing świetnie wpływa na SEO. W końcu treści na stronach to fundamentalny wskaźnik rankingowy wyszukiwarki Google. W porządku, ale co to konkretnie oznacza? Jak dokładnie treści przekładają się na wysokość pozycji witryny? Czy da się to zmierzyć i policzyć? Odpowiedź brzmi: i tak, i nie. Najważniejsze na początek: content marketing jako wsparcie strategii SEO działa długofalowo. To bardzo istotne! Nie należy oczekiwać natychmiastowych spektakularnych efektów po tygodniu od ─ przykładowo ─ publikacji wpisu na blogu z kilkoma linkami. Efekty profesjonalnie przygotowanej i sukcesywnie stosowanej strategii content marketingowej przychodzą z czasem, ale są bardzo wartościowe i przede wszystkim długotrwałe…

Więcej dowiesz się u źródła >

FRAZA KLUCZOWA W NAZWIE DOMENY – SKUTECZNA FORMA POZYCJONOWANIA?

Pozycjonowanie to szereg złożonych działań, mających na celu poprawę pozycji danej strony w wyszukiwarkach. Jednym z nich jest zadbanie o to, aby w treści witryny znajdowało się jak najwięcej fraz kluczowych – takich, które mają najwięcej wyszukiwań na miesiąc (i zgodnych z tematyką strony). Oczywiście należy to robić z rozwagą, czyli bez ich nachalnego wciskania w pierwszych kilku zdaniach na stronie głównej, a naturalnie, na kilku podstronach. A jak ma się to do nazwy witryny? Czy adres strony może mieć w sobie frazę kluczową? Lub całkowicie nią być?

FRAZA KLUCZOWA W NAZWIE DOMENY – SKUTECZNE POZYCJONOWANIE?

Czy słowo kluczowe jako adres naszej strony to skuteczna forma pozycjonowania? W zasadzie nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Może od tego zależeć wiele czynników, jak na przykład traktowanie przez wyszukiwarki fraz kluczowych w nazwie domeny albo ile wynosi nasz budżet na promocję naszej firmy. W innych przypadkach brakuje po prostu pomysłu na ciekawą i chwytliwą nazwę firmy lub strony – skorzystanie wtedy z fraz kluczowych może się okazać całkiem dobrym rozwiązaniem, z dodatkowymi korzyściami

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak zwiększyliśmy przychody o +978% dzięki Google Ads – Case Study German.com.pl

German.com.pl to sklep internetowy z bardzo szerokim asortymentem. W ofercie znajdują się artykuły do domu, budowlane, dla zwierząt, a nawet akcesoria samochodowe. Część asortymentu jest oferowana jedynie sezonowo. Oferta skierowana jest do klientów na terenie całej Polski.

Dowiedz się, jak dzięki naszej optymalizacji Google Ads, zwiększyliśmy przychody German.com.pl o +978%

Więcej dowiesz się u źródła >

Obsługa klientów w social mediach: autentycznie pomagaj i rozwijaj się dzięki sugestiom

Aktywność marek w mediach społecznościowych to olbrzymia kopalnia insightów nie tylko dla zespołów marketingowych. Jak sprawić, aby dzięki klientom zbudować swoją przewagę konkurencyjną?

Dla wielu firm obecność w mediach społecznościowych to nie tylko tzw. lol-content czy budowanie świadomości marki, ale coraz istotniejszy kanał obsługi klienta. Oprócz doraźnego realizowania skarg i sugestii zgłaszanych np. za pośrednictwem Messengera, warto na cały proces popatrzeć nieco szerzej, aby dzięki tym opiniom rzeczywiście zacząć zmieniać swoją organizację i jej produkty…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej Aktualizacja treści na stronie WWW. Co to jest remarketing Twoja firma na Mapie Google

Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej? Aktualizacja treści na stronie WWW. Co to jest remarketing? Twoja firma na Mapie Google

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej – zalety …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA