Z ostatniej chwili
Lean marketing, efektywne działania marketingowe. Zakładka KONTAKT, co powinna zawierać Serwis Pinterest w marketingu. Narzędzia SEO

Lean marketing, efektywne działania marketingowe. Zakładka KONTAKT, co powinna zawierać? Serwis Pinterest w marketingu. Narzędzia SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

5 kroków do bardziej efektywnych działań marketingowych, czyli lean marketing

Praca nad nową stroną wydłużyła się, posty w social media nie pojawiają się regularnie, działania marketingowe nie przekładają się na wyniki… Guru marketingu podpowiadają kolejne działania, mówią „zwiększ zespół” albo poklepują po plecach i… wytykają, co robisz źle. Rozwiązanie? Lean marketing!

W czasach, kiedy metodyki zwinne opanowują świat IT, a Scrum zaczyna być stosowany w różnorodnych branżach od rekrutacji po obsługę klienta, Lean i Agile marketing zyskują na popularności. Kierują się one zestawem podobnych wartości i celów (m.in. uproszczenie procesów, praca blisko odbiorcy, fokus na dostarczanie wartości). Dziś przedstawię 7 zasad, które wywodzą się z tych filozofii i metod pracy, a pozwolą podnieść efektywność Twoich działań marketingowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zakładka kontaktu na stronie internetowej – 8 porad

Jak powinna wyglądać zakładka kontaktu na stronie internetowej, aby spełniała swoją funkcję? Przeczytaj nasze wskazówki na ten temat i uczyń ją skuteczną.

Zakładka kontaktu na stronie internetowej jest bez wątpienia jednym z najważniejszych miejsc każdego serwisu. Traktowana przez wielu zupełnie po macoszemu, niekiedy może przyczyniać się do tego, że ktoś ostatecznie rezygnuje z odezwania się do danej firmy. Wszystko przez drobne błędy i niedociągnięcia, które po prostu odstraszają – pomimo tego, że zazwyczaj bardzo prosto można je naprawić…

Więcej dowiesz się u źródła >

DO CZEGO WYKORZYSTUJĘ PINTEREST? CZY WARTO PROMOWAĆ SIĘ NA PINTEREŚCIE?

Konto w serwisie Pinterest mam całe wieki, ale do niedawna nie korzystałam z niego aktywnie. Aż nie spojrzałam w… statystyki Google Analytics.

Kilka lat temu z Pinterest korzystali głównie zagraniczni użytkownicy, Polaków było tam niewielu. A przynajmniej moje testy pokazywały, że do promowania swoich treści z bloga lepiej sprawdzała się np. polska Zszywka (tu pisałam o tym więcej). Nie przypuszczałam, że to się zmieniło, ale też dawno nie analizowałam jakoś dokładnie wejść na blog pod kątem Pinteresta…

Więcej dowiesz się u źródła >

AD FRAUD – WYKLIKIWANIE REKLAM – CO TO I JAK SOBIE RADZIĆ?

Wyklikiwanie reklam – zagrożenia i recepty. Wyklikiwanie budżetu reklam przez konkurencję lub boty kosztowało reklamodawców 19 mld USD w 2018 r., reprezentując tym samym 9% całkowitego budżetu na reklamę Online w Stanach Zjednoczonych. Skala tego zjawiska jest zatem bardzo duża na rozwiniętych rynkach i należy się mu bliżej przyjrzeć.

Według raportu Juniper Research reklamodawcy stracą w przyszłym roku na wyklikiwaniu reklam około 80 miliardów przez oszustwa, co odpowiada 51 milionom dziennie. Ta liczba, dotycząca budżetów na reklamy na urządzeniach internetowych i mobilnych, będzie nadal wzrastać, osiągając 44 miliardy dolarów do 2022 roku…

Więcej dowiesz się u źródła >


NARZĘDZIA SEO, Z KTÓRYCH KORZYSTA SPECJALISTA – PŁATNE I DARMOWE

Optymalizacja strony, zdobywanie linków, weryfikacja swojej pracy i podpatrywanie działań konkurencji – to wszystko w pewnym stopniu możemy robić na własną rękę bez wykorzystania dodatkowych narzędzi, jeśli oczywiście nasza strona to onepage, a nasza konkurencja nie prowadzi szeroko zakrojonych działań. Jeśli jednak chcemy podejść do sprawy nieco bardziej profesjonalnie, musimy skorzystać z pomocy programów, dzięki którym przeprowadzanie analiz nie tylko zajmie mniej czasu, ale będzie w ogóle możliwe. W przypadku mniejszych stron często darmowe narzędzia SEO mogą okazać się wystarczające. Większe serwisy wymagają jednak zastosowania bardziej rozbudowanych rozwiązań. Z tego artykułu dowiesz się, z jakich płatnych i bezpłtanych narzędzi SEO warto korzystać.

Screaming Frog SEO Spider

O „Skrzeczącej żabie” słyszał chyba każdy, kto choć przez chwilę zajmował się przeprowadzaniem audytów SEO. Screaming Frog SEO Spider to jedno z najpopularniejszych narzędzi, dzięki któremu będziemy mogli przyspieszyć analitykę strony internetowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych

Prowadząc stronę internetową i podejmując inwestycje związane z jej promocją oraz reklamą w internecie, koniecznie trzeba zainteresować się analizą danych. Weryfikowanie ruchu na stronie pozwala na poznanie zachowania użytkowników, zidentyfikowanie występujących problemów oraz wykrycie miejsc, w których można wprowadzić usprawnienia. Przygotowaliśmy listę 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą w doborze najefektywniejszych metod generowania konwersji.

Narzędzia analityczne do badania ruchu na stronie

Z programów do analizy ruchu korzystają marketerzy, właściciele witryn oraz specjaliści SEO prowadzący dla swoich klientów działania, które mają poprawić pozycje serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

DRUGA LINIA NARZĘDZI SEOWCA, CZYLI APLIKACJE NIE ZWIĄZANE BEZPOŚREDNIO Z SEO

O aplikacjach służących do pozycjonowania napisano już wiele. Tym razem skupmy się na narzędziach uzupełniających, również bardzo przydatnych dla każdego, kto ma do czynienia z SEO.

Każdy zajmujący się SEO – czy to zawodowo, czy tylko na potrzeby własnego serwisu – posiada własny, sprawdzony zestaw narzędzi do realizowania działań pozycjonujących. Ich wybór dokonywany jest na podstawie dziesiątek artykułów, które napisano na ten temat, oraz – oczywiście – własnych prób i testów…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak przyśpieszyć stronę na WordPress?

WordPress jest aktualnie jednym z najpopularniejszych cms’ów dostępnych nie tylko w Polsce ale również na świecie. Nie da się również nie zauważyć ,że 90% firm oferujemy budowę stron internetowych opartą właśnie na tym systemie. W sieci również często padają pytania czy aby WordPress to dobre rozwiązania na postawienie strony firmowej czy sklepu? Skrypt nie ma znaczenie ponieważ liczy się to w jakim stopniu jesteśmy w stanie przeprowadzić optymalizację tak aby Google nas polubiło i dało kilka dodatkowych punków w procesie pozycjonowania strony. W tym poradniku przedstawimy kilka rzeczy jakie można poprawić aby przyśpieszyć stronę na WordPress.

Na samy początku zwróć uwagę na serwer ponieważ może okazać się kluczowym elementem. Korzystając z najtańszych rozwiązań osiągnięcie sensownego elementu może mijać się z celem…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawdzić widoczność strony w Google?

Pytanie postawione w tytule artykułu w dalszym ciągu przewija się podczas rozmów z właścicielami witryn firmowych oraz e-commerce. Postaram się przybliżyć, w jaki sposób sprawdzić widoczność swojej strony, z jakich narzędzi warto skorzystać oraz na co warto zwrócić uwagę przy analizowaniu fraz oraz ruchu na stronie.

Pojawiająca się terminologia w raportach SEO oraz ofertach przygotowywanych przez agencje marketingowe często jest niewłaściwie rozumiana, dlatego zapraszam do zapoznania się z artykułem…

Więcej dowiesz się u źródła >

W jaki sposób przygotować konwertujący artykuł?

Czy jesteś zadowolony z konwertowania swoich artykułów? Jeśli analizujesz dane w systemie Google Analytics z pewnością zauważasz, że wiele osób po przeczytaniu danej treści tylko zamyka Twoją witrynę. Co więcej, wiele osób czyta wyłącznie nagłówki, a następnie również ją opuszcza. W związku z tym jak napisać tekst, który zapewni konwersję i będzie przynosił założone przez nas cele?

Jeśli marketingowy świat byłby utopią, to wszyscy czytaliby wpisy, zapisywali się do newslettera, pobierali e–booki, sięgali po telefon żeby się skontaktować, bądź pisali e-maila. Niestety, świat marketingowy daleki jest od ideału. Oczywistym jest fakt, że celem każdego właściciela strony jest uzyskanie jak największej konwersji. Prawda jest jednak taka, że wyłącznie kilka procent czytelników zostanie ostatecznie naszymi klientami. Co więcej, okazuje się, że bardzo często konwersje są utracone już na początku. Nie potrafimy bowiem stworzyć artykułu, który przyciągałby uwagę potencjalnych klientów. Czas na przyciągnięcie uwagi użytkownika wynosi około trzech sekund. Jest to czas, przez który trzeba klienta przekonać do tego, by otworzył nasz artykuł lub opis produktu i zaczął go czytać. Zobacz co należy zrobić, aby zapewnić sobie odpowiednią konwersję…

Więcej dowiesz się u źródła >

10 sprawdzonych sposobów na to, jak zrujnować kampanię Google Ads

Reklamy Google Ads, znane do niedawna jeszcze jako AdWords, to doskonały sposób dotarcia do różnych grup użytkowników, którzy wcześniej szukali już usług lub produktów, jakie oferujesz. Dobrze przygotowana kampania pozwala uzyskać rezultaty, które ciężko powtórzyć z pomocą innych narzędzi.

Niemniej bez znajomości Google Ads ani doświadczenia w ustawianiu kampanii Twój budżet reklamowy prawdopodobnie zniknie szybciej, niż nam zajęło napisanie wstępu do tego artykułu. Dlatego dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie błędy musisz popełnić, by stać się mistrzem marnowania pieniędzy. Jeśli jednak je szanujesz i preferujesz efektywne kampanie, możesz pominąć moje wskazówki i zapoznać się z resztą artykułów. Udanej lektury!…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA