Jak zoptymalizować swoją stronę dla przeglądarki Yandex – część 1
W przyszłym tygodniu, 22 czerwca, Majestic będzie sponsorował Yandex Expert Summit (po Angielsku). W związku z tym postanowiliśmy stworzyć przegląd wyszukiwarek i w dwuczęściowym artykule objaśnić, w jaki sposób można przygotować swoją stronę na Yandex.
W pierwszej części wyjaśnię, dlaczego warto zainteresować się Yandex, jeżeli promujecie swoją firmę na rynku rosyjskim.
W świecie zdominowanym przez Google ukierunkowanie na inną wyszukiwarkę może wydawać się bezcelowym marnowaniem czasu. Google kontroluje ogromne rynki w USA, UE, Indiach, Brazylii i właściwie w pozostałych częściach świata. Po co więc zawracać sobie głowę inną przeglądarką?
W większości wypadków korzystanie z Google w zupełności wystarcza. Jeżeli jednak zamierzasz promować swoją firmę w takich krajach jak np. Rosja czy Chiny, okaże się, że Google nie jest idealne. Te ogromne rynki są praktycznie zdominowane przez inne wyszukiwarki – odpowiednio: Yandex i Baidu.
Co musisz wiedzieć na temat Yandex
Zacznijmy od podkreślenia, że Yandex nie jest tylko wyszukiwarką. To międzynarodowa firma IT, oferująca szeroki wachlarz produktów i usług B2B i B2C, w tym:
- Yandex Browser – przeglądarka
- Yandex Mail – poczta
- Yandex Maps – mapy
- Yandex Disk – dysk
- Yandex Money – finanse
- Yandex Taxi – taksówki
- Yandex Translate – tłumaczenia
A oto, jak wygląda strona główna Yandex…
Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com
Jak tworzyć treść e-maili, aby przyciągnąć klientów?
Wobec wszechobecnego spamu w internecie, trudno jest zdobyć klientów poprzez e-mail marketing. Zobacz, jak tworzyć treść e-maili, aby były skuteczne. Jeżeli chodzi o e-mail marketing, to wszystko sprowadza się do pytania: „jak tworzyć treść e-maili?”. Należy znać podstawy i uczyć się na bieżąco. Dlatego w tym wpisie przedstawiam Ci kilka podstawowych technik, które można wykorzystać tak, aby każdy wysłany e-mail do potencjalnego klienta mógł lepiej konwertować i przynosić dochody.
Jeżeli chodzi o e-mail marketing, to wszystko sprowadza się do pytania: „jak tworzyć treść e-maili?”. Należy znać podstawy i uczyć się na bieżąco.
Dlatego w tym wpisie przedstawiam Ci kilka podstawowych technik, które można wykorzystać tak, aby każdy wysłany e-mail do potencjalnego klienta mógł lepiej konwertować i przynosić dochody.
1. Pokaż, że zależy Ci na stałych klientach.
Twoi subskrybenci codziennie otrzymują dziesiątki, czy nawet setki innych e-maili.
Stale są proszeni o rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego, pobrania e-booka w zamian za jakąś korzyść, śledzenie strony na Facebooku itd.
W ich skrzynkach pocztowych jest przytłaczająca ilość spamu i reklam.
Jeżeli chcesz, aby Twoje e-maile były skuteczne, musisz pokazać, że zależy Ci na klientach. Nie jest to może sposób stricte pokazujący, jak tworzyć treść e-maili, aby były skuteczne, jednakże działa bardzo dobrze.
W jaki sposób?
Ostatnio skończył się nam roczny plan oraz miejsce na Dropboxie. Otrzymaliśmy tydzień wcześniej e-maila, że proponują nam 1 TB więcej za taką samą cenę planu, z którego obecnie korzystamy.
Poczuliśmy, że Dropbox dba o swoich klientów, ponieważ potrafi zaproponować nam zupełnie indywidualny plan w rozsądnej cenie.
Oczywiście nie jest to jakiś nieprzemyślany ruch z ich strony, to po prostu dobrze dobrana taktyka marketingowa, mająca na celu przyciągnięcie klienta na dłużej poprzez korzystną dla niego ofertę.
Czy otworzymy kolejne e-maile od Dropboxa?
Krótki i zwięźle – tak, ponieważ możemy spodziewać się dobrej oferty.
2. Używaj za każdym razem podobnych tematów e-maili.
Jest to znakomita recepta na skuteczny e-mail marketing dla tych, którzy robią to systematycznie – na przykład co tydzień lub co miesiąc.
Dlaczego?
Twoi odbiorcy od razu wiedzą, że jest to e-mail od Ciebie. Wiedzą, czego się mogą spodziewać, a czasami nie muszą nawet czytać treści, ponieważ wiedzą, co wiadomość może zawierać…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Instagram wprowadza tag do oznaczania płatnej współpracy z markami
Płatne partnerstwo – tak wkrótce będą musiały być oznaczane instagramowe posty i stories powstające we współpracy z markami. Wymóg ma pojawić się w najbliższych tygodniach.
Wprowadzenie tagu „paid partnership with” ma zapewnić transparentność działań na Instagramie. Jego użycie pozwoli bowiem łatwo oznaczyć partnerstwa, pozwalając zachować autentyczność samej platformie…
Źródło: www.business.instagram.com
Czytaj więcej na: http://www.marketing-news.pl
Jak wykorzystać Snapchata w marketingu?
Na czym polega fenomen Snapchata? Jak zacząć na nim działać jako marka? W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?
Snapchat to platforma innowacji, która serwuje treści na mobile – dzięki tej platformie możesz dotrzeć do Millenialsów, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej dla marketerów. Oglądają oni mniej telewizji, używają AdBlocka, a ich uwaga jest skupiona przede wszystkim na treściach, których dystrybucja odbywa się poprzez social media i platformy „uciekających treści” – właśnie takie, jak Snapchat. Zobaczcie webinar, podczas którego Mat Paszkiewicz opowie właśnie o Snapie i o tym, jak w dobry sposób go wykorzystać…
Obejrzyj materiał wideo na: https://sprawnymarketing.pl
7 pomysłów na posty dla profilu Twojej marki na Instagramie
Nie masz pomysłu na zdjęcie dla profilu swojej marki na Instagramie? Zastanawiasz się w jaki sposób prowadzić komunikację w serwisie? Prezentujemy 7 pomysłów na instagramowe posty, które warto wykorzystać w praktyce.
Instagram stał się serwisem społecznościowym, w którym swoimi zdjęciami chwalą się już nie tylko indywidualni użytkownicy, ale i marki. Firmy coraz częściej dostrzegają potencjał komunikcji wizualnej i to, w jaki sposób angażuje ona odbiorców. Znacznie łatwiej jest w taki sposób przyciągnąć uwagę użytkownika, bowiem przyswojnie takiego komunikatu nie wymaga od niego tak dużego wysiłku, jak w przypadku tekstu. Jedni radzą sobie z tym kanałem komunikacji lepiej, inni gorzej, ale jedno jest pewne – statystyki Social Bakers wskazujące, że Instagram generuje o 400 procent większe zaangażowanie niż Facebook są sygnałem, że nie można go lekceważyć. Dlatego też warto zastanowić się, czy nasza marka odnajdzie swoje miejsce w serwisie i rozważyć różne strategie prezentowania treści. Przedstawiamy kilka inspiracji zaczerpniętych od Small Business Trends.
Stylizacje produktów
Dobrym pomysłem na zaprezentowanien produktu, nie tylko z branży modowej, są stylizacje. Ciekawe tło, detale, dobre światło mogą sprawić, że pozornie nudny produkt na tle innych znacznie zyska. W taki sposób możemy wydobyć to, co najlepsze z przedmiotów, które na półce sklepowej lub w opakowaniu nie przykuwają uwagi. „Układanki” produktowe to ciekawy sposób na promocję zarówno ubrań, obuwia czy biżuteria, jak i produktów spożywczych, gospodarstwa domowego czy kosmetyków…
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl