Z ostatniej chwili
Powody opuszczania Twojej strony internetowej. Jak pozycjonować skutecznie stronę www Jak pozyskać klientów SEO złe i dobre praktyki. E-mail marketing

Powody opuszczania Twojej strony internetowej. Jak pozycjonować skutecznie stronę www? Jak pozyskać klientów? SEO złe i dobre praktyki. E-mail marketing

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

8 powodów, dla których użytkownicy porzucają Twoją stronę internetową szybciej, niż Ci się wydaje!

Przeglądanie Internetu jest obecnie sposobem na rozrywkę dlatego powinno być szybkie, łatwe i przyjemne. Strony Internetowe, które stawiają nam opór – długo się ładują, nie są proste w obsłudze lub są po prostu brzydkie – zamykamy z prędkością światłowodu. Nie ma żadnych przekonujących powodów, dla których mielibyśmy oczekiwać czegoś innego od stron, na których szukamy oferty produktów i usług jako potencjalny klient. Strona internetowa musi być atrakcyjna i trafna, inaczej odrzucimy ją, szukając ciekawych treści.

Sprawdź, jakie błędy skutkują wysokim współczynnikiem porzuceń stron WWW z perspektywy oddolnej – przeciętnego internauty.

  1. Strona długo się ładuje

O wolno ładujących się stronach WWW wiemy od lat, że są złe, a jednak wciąż znajdują się pasjonaci implementowania samoodtwarzającej się muzyki na stronie głównej czy wielkiej animacji w systemie Flash…

Więcej dowiesz się na: https://blog.clearsense.pl

JAK POZYCJONOWAĆ STRONĘ – 5 PORAD

Jak pozycjonować stronę we własnym zakresie?

Ważnym sprzymierzeńcem pozycjonera w walce o pozycje w top 10 wyszukiwarki może być właściciel strony (lub oddelegowana przez niego osoba, która zajmuje się witryną). Chcąc osiągnąć jak najlepsze wyniki racjonalnie pytają „jak możemy wspomóc proces pozycjonowania”. Specjaliści SEO bardzo lubią takie pytania! Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy zestawienie 5 dobrych praktyk, które wspierają proces pozycjonowania i odpowiadają jednocześnie na pytanie jak pozycjonować stronę samodzielnie?.

1. Teksty na stronie – dużo, ciekawie i unikalnie

Puste podstrony, powielone teksty, tymczasowe rozwiązania typu Lorem ipsum, które zostały chyba ‚”na stałe”, treści wpisane w grafikę – to tylko kilka częstych grzechów, które niekorzystnie wpływają na proces pozycjonowania. Pozycjonerzy w trakcie audytu wychwytują te problemy i proponują rozwiązania (np. dodanie nowych treści, zmiana tekstów na unikalne, przekierowania działających podstron). Można ich jednak wspierać i od początku zwracać uwagę na to jak pozycjonować stronę. W razie wątpliwości zawsze można skonsultować się z pozycjonerem…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

Jak pozyskać klienta? Sposoby na promocję biura rachunkowego

W Polsce co miesiąc powstaje średnio 24,5 tys. nowych firm. Każde przedsiębiorstwo bez względu na rozmiar i zakres działalności musi prowadzić księgowość. Grono potencjalnych klientów dla biur rachunkowych jest zatem ogromne. I choć z tego względu można by pomyśleć, że usługi księgowe nie potrzebują reklamy – nic bardziej mylnego. Księgowi mają przecież konkurencję, która też nie przestaje się rozwijać. Z pomocą przyjdą więc przemyślane działania promocyjne, uwzględniające specyfikę branży. Prezentujemy kilka przydatnych wskazówek.

Promowanie księgowości w wynikach wyszukiwania

Biura rachunkowe oferują rozmaite usługi. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, sporządzanie listy płac, rozliczanie podatków, pomoc przy projektach unijnych, doradztwo biznesowe – to tylko kilka przykładowych działań, które mogą podejmować w imieniu obsługiwanych firm. Skąd potencjalny klient ma wziąć informacje o dostępnej ofercie? Najlepszą „broszurę informacyjną” stanowi przejrzysta i zoptymalizowana witryna internetowa, która wyświetli się w wynikach wyszukiwania na zapytania związane z księgowością…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

Infografika SEO – dobre i złe praktyki

Poniżej prezentujemy kilka podstawowych – dobrych i złych – praktyk w SEO. To punkt wyjścia, aby się zastanowić, czy strategia pozycjonowania (zarówno w zakresie tego, co dzieje się na stronie, jak i poza nią) jest odpowiednio przemyślana.

Infografika SEO – dobre i złe praktyki

SEO pozycjonowanie dobre zle praktyki

Więcej dowiesz się na: https://takaoto.pro

Najlepsze praktyki e-mail marketingu – 10 wytycznych

Tylko najlepsze praktyki e-mail marketingu pozwalają odnosić korzyści z tej formy reklamy. Tutaj margines błędu jest dość mały, ponieważ zazwyczaj mamy tylko ułamek sekundy na to, aby użytkownik chciał otworzyć daną wiadomość. Sprawdź więc, na co warto zwrócić uwagę, aby osiągnąć zamierzone korzyści.

E-mail marketing jest dość specyficzną formą reklamy. Z jednej strony otrzymywanie wszelkich maili wzbudza wśród użytkowników niemały wstręt, z drugiej zaś ta forma reklamy potrafi być całkiem skuteczna, jeśli zadba się o wszystkie istotne elementy.

W dodatku z jej pomocą można docierać do wielu użytkowników jednocześnie, informując ich o aktualnych nowościach, np. promocji w sklepie.

Jednak skuteczności oraz zwiększonej efektywności działań można się spodziewać, stosując najlepsze praktyki e-mail marketingu, które zwiększą szansę na ogólny sukces…

Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com

Mała rewolucja w świecie e-mail?

Testowana nowa usługa AMP polega na wyświetlaniu przyspieszonych stron mobilnych bezpośrednio w treści maila. Opcja ta ma być dostępna dla wszystkich użytkowników poczty Gmail do końca 2018 roku.

AMP, czyli Accelerated Mobile Pages, to technologia, która pozwala na szybkie renderowanie stron www posiadających statyczne treści oraz dopasowanie ich do urządzenia, na którym są otwierane. Dzięki temu wiadomości e-mail przypominają stronę internetową, którą można przeglądać bezpośrednio w skrzynce odbiorczej. To istotna zmiana m.in. dla sklepów internetowych, które wysyłają masowo e-maile, w tym te transakcyjne, czyli faktury, potwierdzenia rejestracji konta czy potwierdzenia zamówień. Cztery praktyczne sposoby zastosowania AMP w tego typu treściach to…

Więcej dowiesz się na: http://di.com.pl

Optymalizacja techniczna kampanii AdWords

Oto przykładowe elementy, które zaliczamy do optymalizacji technicznej.

Budżety dzienne i Stawki (CPC)

Optymalizacja budżetów to dbanie by najlepiej konwertujące kampanie miały przydzielone odpowiednio wysokie budżety, żeby wyświetlały się możliwie często na zapytania użytkowników – czyli żeby udział w wyświetleniach dla najważniejszych z nich był bliski 90-100% .
Oprócz budżetów kluczową kwestią jest odpowiednie ustawianie stawek – musimy zadbać o to, żeby stawka nie była zbyt niska (wtedy nasza reklama będzie wyświetlać się na niskich pozycjach) ani zbyt wysoka (wtedy będziemy przepłacać za kliknięcia) – metodą testów ustawiamy odpowiednie stawki dla słów kluczowych…

Więcej dowiesz się na: https://roiexperts.pl

Nagłówki HTTP, czyli kody odpowiedzi serwera

Tym razem artykuł będzie poświęcony nagłówkom HTTP, czyli kodom odpowiedzi serwera. Słowo nagłówki może być tutaj mylące, gdyż w języku polskim obejmuje zarówno informacje otrzymane bezpośrednio z serwera, jak i nagłówki w kodzie HTML[1] . Wiedzy w tym zakresie jest bardzo dużo, stąd zostanie omówiona część informacji przydatna w pozycjonowaniu i e-marketingu.

Nagłówki HTTP[2]  to dodatkowe dane, przesyłane między komputerem klienta (np. przeglądarką), a serwerem (np. stroną www). Zawierają między innymi:

  • HTTP Referer – adres odsyłający – może być to adres, z którego użytkownik odwiedził naszą witrynę, np. Google czy Facebook.
  • USER Agent – aplikacja klienta, opis urządzenia, z którego nastąpiło odwołanie do serwera (np. Firefox czy Googlebot).
  • X-Robots-Tag – informacja dla robotów, które zasoby podlegają indeksowaniu w wyszukiwarkach.
  • Server – informacja na temat typu serwera, np. Apache, nginx.
  • Cache-control (oraz powiązane, np. Expires) – dane dla aplikacji klienckich, dotyczące zapisywania zasobów w pamięci podręcznej, co wpływa na poprawienie wyników szybkości ładowania strony oraz ocenę Google PageSpeed…

Więcej dowiesz się na: https://www.widzialni.pl

Marketing w sprincie, czyli jak zbudować kampanię marketingową w tydzień

Ile trwa budowa kampanii marketingowej? Jak wiele czasu potrzeba, by stworzyć motyw przewodni, stworzyć materiały potrzebne dla wszystkich kanałów, zadbać o zakup mediów, stworzyć plan marketingowy i go wyegzekwować? Miesiąc? Dwa? Trzy?

le z tego czasu zajmuje oczekiwanie na decyzję, rozważanie różnych scenariuszy, rozproszenie na inne działania, komunikacja wewnątrz zespołu i między działami, etc., a ile realna praca nad kampanią?

Efektywność prac marketingowych to temat na długą dyskusję. Tak jak z innymi pracami kreatywnymi trudno tutaj o zdefiniowanie czasu, jaki powinny one zająć, by przynieść odpowiednie efekty. Potwierdzeniem, że proces ten można optymalizować są agencje reklamowe, startupy, firmy, które stosują growth hacking, etc. Czyli da się! ‘Ale jak?’ – zapyta wielu marketerów.

Lean Marketing

Z pomocą przychodzi Lean Marketing, którego bazowe koncepty można poznać w tekście ‘Lean Marketing, nie tylko dla startupów’. Idee Unique Value Proposition, Minimal Viable Product, Problem-Solution Fit czy Product-Market Fit z powodzeniem znajdują zastosowanie w marketingu. Jednak nie tylko one. Podobnie jest z konceptem zwanym…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

4 niepodważalne zalety reklamy online

Polacy spędzają średnio ponad 4 godziny dziennie na przeglądaniu internetu na komputerach i kolejną godzinę na urządzaniach mobilnych. Nigdy nie było lepszego momentu na wprowadzenie do swojej komunikacji marketingowej reklam online. Są coraz lepiej mierzalne, a kierować można je do wąsko określonych grup odbiorców. Co jeszcze zyskasz dzięki reklamom internetowym?

1.     Trafiasz do konkretnego odbiorcy

Chociaż reklamy telewizyjne, prasowe czy outdoorowe wciąż przechodzą modyfikacje, to nigdy nie będą tak dokładnie dopasowane do konkretnego użytkownika, jak reklamy internetowe. Krąg odbiorców możesz zawęzić w ich przypadku niemal całkowicie precyzyjnie. AdWords i Facebook Ads pozwalają kierować komunikaty do potencjalnych klientów pod kątem ich zainteresowań, wieku czy miejsca zamieszkania…

Więcej dowiesz się na: https://rocketmedia.pl

5 najczęstszych błędów w kampaniach AdWords w wyszukiwarce

Jako jedna z największych agencji SEM w Polsce często rozpoczynamy współpracę lub przeprowadzamy audyty kont AdWords dla klientów, którzy prowadzili wcześniej kampanie samodzielnie lub korzystali z usług innych firm. Widzieliśmy więc już setki mniejszych lub większych błędów w ustawieniach kampanii AdWords. W tym artykule podsumowujemy błędy w kampaniach typu search, które zdarzają się najczęściej, i podpowiadamy, jak się przed nimi uchronić.

1. Nieodpowiednio dobrane słowa kluczowe

Temat doboru słów kluczowych do kampanii AdWords jest bardzo szeroki. Z jednej strony etap ten wpływa w ogromnej mierze na efektywność prowadzonej kampanii, a z drugiej dość łatwo można popełnić błąd. Przez nietrafny dobór fraz skierujemy reklamy do osób, które tak naprawdę nie są zainteresowane naszą ofertą. Nie znaczy to jednak, że nie klikną naszą reklamę – mogą tylko pobieżnie przeczytać treść linka sponsorowanego i przejść na stronę, przez co narażamy się na nieefektywne wydawanie budżetu reklamowego…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Jeden komentarz

  1. Ciekawe pomysły. Ja zachęcam do przejrzenia moich sposobów na skuteczne pozycjonowanie i pozyskiwanie klientów. Wiele z nich ukazałem na swoim blogu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA