Z ostatniej chwili
Promowanie bloga, jak to zrobić Jak sprawdzić czy czytają mojego bloga Co to jest linkowanie Artykuł sponsorowany, co warto wiedzieć
Promowanie bloga, jak to zrobić Jak sprawdzić czy czytają mojego bloga Co to jest linkowanie Artykuł sponsorowany, co warto wiedzieć

Promowanie bloga, jak to zrobić? Jak sprawdzić czy czytają mojego bloga? Co to jest linkowanie? Artykuł sponsorowany, co warto wiedzieć?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Promowanie bloga – jak się do tego zabrać?

Blogosfera rośnie w siłę i cały czas zyskuje odbiorców wśród różnych grup wiekowych. Szacuje się, że najpopularniejsi polscy blogerzy zarabiają na swoich działaniach do miliona złotych rocznie, stając się przy tym swego rodzaju internetowymi celebrytami.

Blogerzy, vlogerzy, instagramerzy, influencerzy – to osoby, które docierają ze swoim contentem do odbiorców różnymi kanałami. Promują bardzo różne treści: od rozrywkowych, modowych, lifestylowych, po te eksperckie. Nie ulega wątpliwości, że blog jest bardzo ważnym medium współczesnego przekazu marketingowego i szerzej – medialnego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawdzić czy ludzie czytają mojego bloga?

Posiadanie własnego bloga może być możliwością dzielenia się ze światem ciekawymi informacjami. Zanim rozpoczniemy swoją karierę pisarską warto pomyśleć o grupie docelowej naszych wpisów. Artykuł ten jest odpowiedzią na potrzeby wielu blogerów zadających sobie pytanie – jak sprawdzić, czy ludzie czytają mojego bloga?

Tworzenie bloga, choć dla wielu osób uważane jest za przeżytek, w świetle promocji przedsiębiorstwa może pozytywnie wpłynąć na jego funkcjonowanie. Blog firmowy może być skutecznym narzędziem marketingowym, dzięki któremu wyróżnimy się na tle konkurencji i być może zwiększymy swoje przychody z tytułu działalności. Jednak, aby to się stało, należy zadbać o to, aby dotrzeć do potencjalnych czytelników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest linkowanie?

Co to jest linkowanie? Linkowanie to budowanie sieci klikalnych odnośników na zewnętrznych stronach internetowych lub w obrębie jednej witryny. Proces ten ma ułatwić użytkownikowi nawigację po poszczególnych dokumentach w Internecie. Budowanie linków do strony na zewnętrznych stronach internetowych to tak zwany link building.

Dzięki linkowaniu poszczególne domeny w sieci Internet wymieniają między sobą tak zwany Page Rank, który jest algorytmem stworzonym przez Google na potrzeby oceny wartości witryn www. Jeszcze do niedawna wartość Page Rank była ogólnodostępna. Obecnie Google jednak nie podaje tej wartości Page Rank. Jest ona stale aktualizowana, ale nie podawana do publicznej informacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Artykuł sponsorowany, czyli co warto wiedzieć o płatnych treściach

W Internecie można reklamować i promować się na wiele sposobów. Każdy z reklamodawców chce, aby to jego produkt lub usługa zdobyły zainteresowanie internautów. To powoduje, że w sieci wciąż przybywa przekazów reklamowych, a użytkownicy coraz częściej przestają już zwracać na nie uwagę lub korzystają z narzędzi, które blokują ich wyświetlanie.

Czy można internautom w mniej nachalny sposób opowiadać o swojej marce? Tak! Przykładem są artykuły sponsorowane. Znajdują także swoje zastosowanie w działaniach SEO, stając się źródłem wartościowych linków i strategii link building. Co warto wiedzieć o artykułach sponsorowanych? Jak je pisać i gdzie publikować? Na te pytania odpowiemy poniżej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Użyteczność strony czynnikiem rankingowym – zapowiedź zmian algorytmu Google w 2021 roku

Na półmetku 2020 roku, w którym zmierzyliśmy się już z pandemią i dwiema aktualizacjami algorytmu, Google w końcu postanowiło zasłużyć sobie na miano “dobrego wujka”, jakim często jest określany, i zdradził nam ze sporym wyprzedzeniem swoje plany zmian w algorytmie na przyszły rok.

Przez wiele lat przyzwyczailiśmy się, że Google zwykle nie dzieli się swoimi pomysłami. Jeszcze do zeszłego roku gigant z Mountain View nie potwierdzał nawet wprowadzenia istotnych aktualizacji algorytmów, a i tak nawet teraz informacje te pojawiają się zwykle na kilka godzin przed ich wdrożeniem. Wygląda jednak na to, że Google stara się prowadzić bardziej transparentną politykę swoich działań i coraz częściej uprzedza o zbliżających się zmianach oraz planach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zoptymalizować profil na LinkedIn?

Co dla firmy jest najważniejsze? Można by rzec, iż klienci generujący zyski. Jest w tym ziarenko prawdy, wszak firma to nie fundacja – jej działalność jest nastawiona przede wszystkim na zysk własny.

Jednak, zanim się ten cel uda osiągnąć, trzeba nieco środków finansowych i jeszcze więcej czasu zainwestować w kształtowanie wizerunku firmy oraz w stopniową i systematyczną budowę świadomości marki. Jak można się spodziewać, najlepiej wykorzystać w tym celu popularne portale internetowe, do których bez żadnej można zaliczyć LinkedIn…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pisać reklamy Google Ads

Stworzenie skutecznych reklam Google Ads, które będą dobrze konwertować i przełożą się na zwiększenie grona Twoich klientów, nie jest prostym zadaniem. Hasła Google Ads, które mają zachęcić odbiorcę do skorzystania z Twojej oferty, muszą każdym słowem wzbudzać zainteresowanie i wyróżnić Cię wśród konkurencji. Chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć efektywne i oryginalne treści pod popularne Adsy? Sprawdź nasz krótki poradnik.

Czym są i jak działają Google Ads?

Google Ads to system reklamowy, który działa od 20 lat i polega na wyświetlaniu w wyszukiwarce sponsorowanych linków reklam. Linki tworzy się poprzez odpowiednie dobranie słów kluczowych, które po wpisaniu w wyszukiwarkę Google, wyświetlą sponsorowaną witrynę, lub poprzez dobór stron internetowych, które będą pokazywać Twoją reklamę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kto państwu tak to spierniczył – czyli majster Google oceni niedociągnięcia stron

Widzisz nagłówek strony, a czekasz na treść? Próbujesz klikać w link, ale elementy strony nagle się przesuwają i trafiasz w reklamę? Szlag Cię przy tym trafia? Cóż, kogoś w Google też. Na tyle mocno, że wyszukiwarkowy gigant zapowiedział na rok 2021 pewne zmiany.

Page Experience Signals – o co w tym chodzi?

Zapowiadane zmiany zostaną oparte o Page Experience Signals – zbiór sygnałów związanych z UX analizowanej strony. Pod pojęciem tym kryją się zarówno elementy już teraz uwzględniane przez Google, jak i nowe czynniki, mniej lub bardziej wpływające na doświadczenia internautów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Plagiat w seo nie popłaca!

Wielu początkujących copywriterów zgłasza się do nas z pytaniami odnośnie tego, czym jest plagiat, co oznacza odrzut z powodu autoplagiatu, czy wreszcie z wątpliwościami dotyczącymi tego, gdzie kończy się granica między typowymi i powtarzalnymi zwrotami w opisach do katalogów, a dosłowną kopią treści,  dyskwalifikującą tekst w kategoriach SEO.

Postaramy się rozwiać wszystkie te wątpliwości w kontekście treści zamawianych i realizowanych w naszym serwisie, jednak wyjaśnienie to nie wyczerpuje tematu. Należy bowiem pamiętać o tym, że plagiat, w szerszym rozumieniu, jest bezpośrednio związany z kwestią praw autorskich rozpatrywanych także, a może przede wszystkim, jako dobro należne twórcy. A zatem zawsze, dopuszczając się (świadomie lub nieświadomie) naruszenia tego dobra, trzeba liczyć się z konsekwencjami regulowanymi prawem…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK PROWADZIĆ DZIAŁANIA CONTENT MARKETINGOWE W SOCIAL MEDIA?

Prowadzenie działań content marketingowych w social media to wbrew pozorom nie lada wyzwanie. Dystrybuując treści, trzeba odpowiedzieć na potrzeby użytkowników, których oni sami często jeszcze nie znają. Jak zatem stworzyć jakościowy i jednocześnie angażujący odbiorców content?

Stojąc przed wyborem medium właściwego do komunikacji, odpowiedz sobie na pytanie, do kogo chcesz kierować swoje treści. Pamiętaj, by przy podejmowaniu decyzji nie podążać ślepo za trendami czy konkurencją, a także nie silić się na komunikację, która nie będzie zgodna z wartościami wyznawanymi przez Twoją markę. Często znalezienie niszy i alternatywnej, nieoczywistej formy dystrybucji contentu może okazać się ruchem, dzięki któremu wyróżnisz się na tle rywali…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA