Z ostatniej chwili
Psychologia na stronach internetowych. Skuteczna komunikacja z klientem. SEO 2018 co warto robić, a czego nie. Nowa wersja Google Search Console

Psychologia na stronach internetowych. Skuteczna komunikacja z klientem. SEO 2018 co warto robić, a czego nie. Nowa wersja Google Search Console

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Psychologiczne sztuczki na stronach internetowych – 9 przykładów

Czy wiesz, że oddziałują na nas różne psychologiczne sztuczki na stronach internetowych? Dzięki nim pojawiają się w nas określone uczucia oraz zachowujemy się w zamierzony przez twórców strony sposób. Sprawdź, jak konkretne elementy stron internetowych wpływają na nasz nastrój i postrzeganie witryn.

O tym, że internet jest niezwykle rozbudowanym środowiskiem, które potrafi m.in. kształtować nasz nastrój i nakłaniać nas do podejmowania konkretnych wyborów, nie trzeba nikogo przekonywać.

W tym wpisie w luźny sposób postanowiliśmy przyjrzeć się kilku kwestiom towarzyszącym stronom internetowym, które powiązane są z naszą psychiką. Podejrzewam, że możesz nawet nie wiedzieć, jak wiele elementów witryn tworzy się specjalnie pod nasze nastroje.

Sprawdź zatem, w jakie dziedziny przede wszystkim web designu coraz śmielej zagląda psychologia…

Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com

JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ SIĘ Z KLIENTEM?

Komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów współpracy z klientem. Każdej ze stron zależy na tym, aby dobrze zrozumieć drugiego rozmówcę oraz żeby być dobrze zrozumianym. Bez względu na branżę jaką reprezentujemy, w komunikacji warto postawić na dialog. Poniższy artykuł opisuje pięć podstawowych zasad komunikacji.

5 PODSTAWOWYCH ZASAD DOBREJ KOMUNIKACJI

  1. TWOJE SAMOPOCZUCIE MA ZNACZENIE

  • Masz gorszy dzień? Choroba dziecka sprawiła, że nie mogłaś zasnąć w nocy?
  • Czy może po prostu jesteś przemęczona i potrzebujesz odpocząć?
  • Pamiętaj, że jesteś tylko człowiekiem i masz prawo mieć słabszy dzień.
  • Kierując się tą zasadą należy oczywiście pamiętać, że może to również dotyczyć Twoich rozmówców.
  • Dlatego jeżeli nie czujesz się dzisiaj na siłach na trudne rozmowy nic na siłę.
  • Przełóż ciężką rozmową z klientem na jutro. Pamiętaj, że zależy Ci na pozytywnym przebiegu rozmowy, a wybuch złość nie pomoże Ci w tym…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl


SEO 2018 – co robić, a czego unikać

Pozycjonowanie stron internetowych z każdym rokiem staje się coraz trudniejsze. Z biegiem czasu dochodzą nowe płaszczyzny, które trzeba dobrze zagospodarować, by cały proces promowania witryny był skuteczny. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, które elementy SEO są w 2018 roku ważne, a których nie należy stosować. Zapraszamy!

Elementy, które należy optymalizować w procesie pozycjonowania

  • Optymalizacja kodu,
  • Optymalizacja treści,
  • Optymalizacja szybkości,
  • Optymalizacja mobilności,
  • UX,
  • Ruch do strony,
  • Link building…

… i wiele, wiele innych. Jak widać, pozycjonowanie to złożony proces, który wymaga wiele nakładów pracy. Ponadto trzeba trzymać rękę na pulsie i na bieżąco śledzić zmiany w algorytmach, ponieważ ciągłe przetasowania to chleb powszedni w SEO…

Więcej dowiesz się na: https://www.studiolokomotywa.pl

Nowa wersja Google Search Console: Beta 2018. Co nowego?

Od stycznia 2018 roku większość użytkowników może testować nowe Search Console w wersji Beta. Nowy interfejs, intuicyjność, więcej funkcji. Co już się zmieniło, a jakie zmiany nas jeszcze czekają? Sprawdźcie w naszym artykule!

Ostatnio na naszym blogu: Specyfikacja reklam graficznych Google AdWords

Google od wielu miesięcy testowało nową wersję Search Console. Trzymało Nas w niepewności, aż w końcu, na początku stycznia 2018 roku, wdrożyło wersję beta Search Console dla wszystkich użytkowników. Od tego czasu na skrzynki właścicieli stron w SC, zaczęły spływać informacje, że każdy z nas może przetestować nową wersję narzędzia dla swojej strony. Co się zmieniło? Czy obecna wersja jest lepsza od wersji starszej?…

Więcej dowiesz się na: https://delante.pl

Zennoposter – pobieranie danych z Google Search Console

Witam was ponownie w kolejnej części artykułu związanego z programem do automatyzacji działań – Zennoposter. Dziś stworzymy szablon, który będzie odpowiadał za pobieranie danych z Google Search Console. Skupimy się na dwóch zmiennych: Linki do Twojej witryny oraz liczba linków zgłoszonych do mapy witryny w porównaniu z linkami zaindeksowanymi. Wszystkie dane będą zapisywać się automatycznie w pliku excel. Pomoże nam to monitorować podstawowe parametry naszej strony internetowej, a także sprawdzać na bieżąco jak zmieniała się sytuacja naszej witryny pod względem linkowania.

Zaczynajmy!

Pierwszym krokiem będzie stworzenie nowego projektu oraz podanie adresu URL w celu zalogowania się na naszego konto Google gdzie posiadamy zweryfikowane domeny. W module „Go to page” podajemy następujący adres URL: https://accounts.google.com/signin

Jeśli nie pamiętamy w jaki sposób tworzyło się moduł odpowiedzialny za otwierane wybranego adresu URL, wystarczy kliknąć PPM > Add action > Tabs > Go to page…

Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl


Google zmienia sposób indeksowania stron – startuje Mobile-first indexing

Stało się to, co Google zapowiadał od dawna. Wygląda na to, że ponownego zamieszania w wynikach wyszukiwania możemy spodziewać się jeszcze przed świętami. Po półtora roku testów i eksperymentów rozpoczęto wdrażanie Mobile-first indexing. Co to oznacza dla właścicieli witryn?

Zmiany w sposobie indeksowania: mobile górą

Informacja o wdrażaniu nowego sposobu indeksowania stron pojawiła się wczoraj na oficjalnym blogu Google dla Webmasterów. O planowanych zmianach informowaliśmy już w listopadzie 2016 roku: https://www.semtec.pl/duze-zmiany-w-indeksie-google-po-pierwsze-mobile/. Od tej chwili podczas ustalania pozycji w SERPach, stopniowo dla kolejnych witryn będzie brana pod uwagę przede wszystkim mobilna wersja strony, nawet gdy użytkownik będzie poszukiwał informacji na urządzeniu desktopowym. Ocenie nadal będą podlegać wszystkie treści, zarówno te zaindeksowane na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych – nie będą tworzone dwa oddzielne indeksy stron…

Więcej dowiesz się na: https://www.semtec.pl

Google stawia na indeksowanie pod smartfony

Firma Google stawia na Mobile-First Index w swojej wyszukiwarce. Mówiąc najkrócej: wyższą pozycję zajmą te witryny, które są lepiej przystosowane do smartfonów i tabletów.

Coraz częściej to smartfony i tablety, a nie komputery stacjonarne czy laptopy są wykorzystywane do przeglądania Internetu. Firma Google jest tego świadoma i dlatego też (po miesiącach testów) wprowadza Mobile-First Index. Co to oznacza i jak przygotować się na zmianę, gdy zarządza się stroną WWW?…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl

Google Moja Firma – wpisy z ofertami

Wpisy, wyświetlane przy wizytówce firmy w wyszukiwarce Google, zadebiutowały w ubiegłym roku. Pozwalają one właścicielom biznesów informować klientów o nowych produktach lub wydarzeniach odbywających się w lokalu już na etapie wyszukiwania informacji o firmie. Teraz Google testuje nowy interfejs tworzenia wpisów, rozszerzony o nowość – wpisy z ofertami.

Wpisy w Google Moja Firma

Informacje bezpośrednio od przedsiębiorstwa, wyświetlane w obrębie wizytówki Google w wyszukiwarce przybierają postać wpisów – podobnych w założeniach oraz wyglądzie do postów publikowanych np. na portalach społecznościowych takich jak Facebook…

Więcej dowiesz się na: https://www.emarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA