Jak powinien wyglądać skuteczny przycisk call to action? – przykłady
W tym artykule dowiesz się, jak powinien wyglądać skuteczny przycisk call to action. Odpowiednio wyglądające CTA może wydatnie zwiększyć Twoją sprzedaż!
Przyciski CTA stosuje się na stronach internetowych od dobrych kilku lat. Ich zadaniem jest… zwracanie na siebie uwagi – po to, aby po kliknięciu (czy też dotknięciu) takiego przycisku użytkownik wykonał akcję zamierzoną przez twórcę witryny.
Skoro odgrywają one tak znaczącą rolę, to logiczne jest, że muszą wyglądać w odpowiedni sposób. No właśnie, sęk w tym, że ciężko jest z góry stwierdzić, co oznacza „odpowiedni” w kontekście konkretnej strony internetowej.
Zobacz zatem, jakimi cechami charakteryzuje się skuteczny przycisk call to action na stronie internetowej…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
E-mail marketing. Jak zwiększyć wskaźniki OR & CTR?
Prowadzenie efektywnych kampanii e-mail wymaga nie tylko zaangażowania, lecz także odwagi. Odnoszenie sukcesów w tym temacie zawdzięczamy zarówno odpowiednim technologiom, które dbają o dostarczalność kampanii e-mail, jak i licznym testom, które pozwalają dobrać odpowiedni komunikat i styl właściwy dla danej bazy subskrybentów.
Wysyłaj wiadomości do odpowiednich osób
Subskrybenci znaleźli się na Twojej liście, dlatego że obiecano im pewnego rodzaju korzyści…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
YouTube SEO – o czym pamiętać dodając film do YouTube
YouTube to drugie po wyszukiwarce Google narzędzie wyszukiwania, z którego najczęściej korzystają Polacy. Tak wysoka pozycja może zaskakiwać, ale faktem jest, że filmy na YouTube ogląda miesięcznie 18,5 miliona osób. Dodatkowo, Google również chętnie sięga po treści wideo pochodzące z serwisu YouTube, pokazuje je w specjalnym boxie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google.
Dlatego YouTube jest narzędziem, którym powinni zacząć interesować się zarówno przedsiębiorcy, jak i twórcy treści, którym zależy na budowaniu zasięgu oraz stałym zwiększaniu udziału swoich treści na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jest to więc kolejne miejsce, gdzie warto powalczyć o pozycję, zwłaszcza że wiele tematów i haseł, które mogą pomóc generować sprzedaż wciąż pozostaje niezagospodarowanych na YouTube. Czy pozycjonerzy mają co robić na YouTube? Jak ugryźć SEO na YouTube? Poniżej przedstawiam zestawienie kilkunastu aspektów z zakresu SEO, na które powinniśmy zwrócić uwagę dodając film do YouTube’a. Zestawienie to powstało w oparciu o moje własne badania i doświadczenia z pozycjonowaniem treści na YouTube…
Czytaj więcej na: https://seo.zgred.pl
Kampanie AdWords na YouTube – wszystko, co musisz wiedzieć
Społeczność serwisu YouTube to ponad miliard użytkowników, którzy oglądają dziennie setki milionów godzin zamieszczanych na stronie filmów, generując miliardy wyświetleń, co sprawia, że strona swoim zasięgiem przyćmiewa większość stacji telewizyjnych. Nie sposób przejść obojętnie obok takiego potencjału w postaci tak dużej grupy użytkowników, do których można kierować reklamy. Przed Tobą poradnik, jak przygotować kampanie wideo w Google AdWords od A do Z i w atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę na YouTubie.
Wszechstronność YouTube’a, na którym znajdują się niemal wszystkie formy contentu wideo – od śmiesznych filmików, przez poradniki, vlogi, programy informacyjne, po seriale, pełnometrażowe filmy i relacje na żywo – sprawia, że marketerzy do dyspozycji mają niemal nieograniczone możliwości targetowania reklam AdWords, związane z bardzo zróżnicowaną społecznością tego serwisu. Przygodę z Google AdWords dla YouTube’a zacznij od poznania dostępnych formatów reklam…
Czytaj więcej na: http://www.marcinwsol.pl
Eksperymenty w kampaniach Google AdWords
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak różne ustawienia w kampaniach promocyjnych mogą wpłynąć na Twoje cele biznesowe? Czy zaryzykowałeś i testowałeś różne wersje konfiguracji kampanii? Dzięki eksperymentom AdWords możesz sprawdzić, jak różne warianty wpływają na skuteczność reklam i wyniki sprzedaży.
Czym są eksperymenty w Google AdWords?
Eksperymenty AdWords pozwalają w tym samym czasie i przy tych samych warunkach otoczenia (konkurencja, sezonowość, warunki atmosferyczne) testować zmiany i śledzić wyniki przy różnych ustawieniach w kampanii, bez konieczności wprowadzania zmian w oryginalnej reklamie…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
13 sposobów na obniżenie kosztów reklam AdWords
W systemie Google AdWords możesz rozliczać się za każde kliknięcie w Twoją reklamę (CPC – cost per click), za każde tysiąc wyświetleń reklamy w sieci reklamowej (CPM – cost per mille) lub za obejrzenie reklamy wideo (CPV – cost per view). Każdy ze sposobów rozliczeń wiąże się z uszczupleniem Twojego portfela. Jak więc wykorzystać budżet w sposób maksymalnie efektywny? Dowiesz się tego z artykułu.
Odpowiednie wydatkowanie budżetu reklamowego wpływa na skuteczność działań prowadzonych za pomocą systemu AdWords. Pomogą Ci w tym poniższe porady oraz techniki optymalizacyjne.
1. Struktura kampanii
Bardzo niedoceniana na co dzień, ale mająca ogromne znaczenie jest odpowiednia struktura konta AdWords. Jasny i przejrzysty podział kampanii, grup reklam oraz odpowiednie umiejscowienie w nich słów kluczowych jest niezwykle istotne przy efektywnej analizie danych.
Czytaj więcej na: http://www.marcinwsol.pl
Koszty kampanii e-mail marketingowych? Może być tanio, ale…
Za dobre rzeczy warto płacić. Eksperci twierdzą, że złotówka dobrze zainwestowana w taką kampanię przynosi prawie 40 złotych. Jednak w przypadku budżetu związanego z przygotowaniem strategii marketingowej docierającej do ewentualnych odbiorców za pomocą poczty mailowej wiadomo jedno: o kosztach dowiedzieć się można nie na samym początku, lecz na końcu. To dlatego, że cena zależy od wielu czynników.
Początkujące firmy, dalekie od mainstreamu internetowego, wyceniają takie usługi precyzyjnie, jasno zakreślając przedziały cen. Tuzy sieciowe na wstępie proponują taki wariant działań: ty werbalizujesz swoje plany i oczekiwania, portal oferuje symulację, ustala cenę i proponuje kwoty oraz rabaty…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Zmiany w Adwords -będziesz mógł śledzić jak często Twój produkt był na „czołowym” miejscu w Google
Zmiany panelu Google AdWords dotknęły też Kampanię produktowa. Pierwsza nowość dotyczy bardzo ciekawego wskaźnika – udział w wyświetleniach na czołowej pozycji w pasku produktowym. Kolejna zmiana związana jest raportowaniem stanów produktu.
Od teraz będziemy mogli śledzić, jak często nasz produkt pojawiał się w „czołowym” miejscu w wyszukiwarce. Przez czołowe Google rozumie, pierwszy produkt po lewej stronie paska. Wskaźnika obliczana jest na podstawie liczby wyświetleń na 1 miejscu przez liczbę uprawnionych wyświetleń. Jeśli produkt pojawił się 8 razy na najlepszej pozycji, na 20 uprawnionych wyników jego udział procentowy w wyświetleniach wynosi 40%…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
CZYM JEST PIXEL FACEBOOKA I PO CO GO WDRAŻAĆ NA STRONIE?
Każdy, kto prowadzi działania reklamowe w internecie, prędzej czy później zaczyna interesować się możliwościami jakie w tej dziedzinie daje największy portal społecznościowy na świecie – Facebook. Te zaś są bardzo ciekawe, bo poza standardowymi reklamami, o których pisałem Wam na tym blogu już parokrotnie (m.in: o promowaniu postów i promowaniu stron) i bardzo przeze mnie lubianą reklamą lokalną na facebooku istnieje też szansa, na ustawienie promocji „podążającej za użytkownikiem”. Wszystko to dzięki pixelowi, o którym więcej dowiecie się z tego wpisu.
Remarketing na Facebooku
W czasach, kiedy w sieci każdego dnia zalewa nas tysiące przekazów reklamowych nierzadko gubimy się w tym natłoku informacji. Dla specjalistów od reklamy jest to trudna sytuacja – jak bowiem sprawić, by nasz komunikat dotarł do osoby naprawdę zainteresowanej tematem, a nie zniknął gdzieś wśród innych przekazów?…
Czytaj więcej na: http://lepiej-widoczni.pl
Zajmujesz się marketingiem internetowym? Te narzędzia od Google musisz znać
Trudno nie docenić tego, jak bardzo Google pomaga w pracy marketera, bo oprócz wyszukiwarki oferuje przecież wiele dodatkowych narzędzi, bez których nasze działania byłyby zdecydowanie mniej skuteczne. Jakich z nich warto używać w codziennej pracy i dlaczego? Krótką listę narzędzi, z których korzystam, znajdziesz niżej.
Twoja strona i wyszukiwarka
Jesteś ciekaw, jak Twoja strona radzi sobie w sieci? To narzędzie pozwoli Ci poznać odpowiedź. Google Search Console wyświetla dane na temat skuteczności Twojej strony – jej pozycję w wynikach wyszukiwania, ale też błędy indeksowania. Po skonfigurowaniu połączenia z Twoją stroną dowiesz się, na jakie zapytania wyświetla się Twoja strona oraz które z nich są najbardziej wartościowe. Możesz też sprawdzić, jakie zewnętrzne witryny kierują na Twoją stronę oraz w jakim stopniu jest ona poprawnie zoptymalizowana pod kątem mobile. Żeby obsługiwać to narzędzie i analizować uzyskane dzięki niemu dane nie musisz być programistą…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Pięć zachowań trudnego klienta – jak sobie z nimi radzić?
Trudny klient – któż z nas się z nim nie spotkał? Czasami brak odpowiedniej komunikacji w relacji klient – pracownik agencji, a niekiedy jest to po prostu gorszy dzień obojga.
Poniżej zebraliśmy kilka zachowań trudnego klienta, które – według nas – występują najczęściej, oraz pokazaliśmy, jak sobie z nimi radzić.
1. Klient, który wie lepiej
Bardzo częstym zjawiskiem, które występuje pomiędzy klientami a pracownikami agencji, jest sytuacja, kiedy klient wie lepiej. Przychodząc z briefem do agencji, musi wyczerpująco przedstawić problem, z jakim się zmaga, tak aby agencja mogła mu zaproponować najlepsze rozwiązania. Bywa, że klient nie chce zaakceptować działań proponowanych przez agencję – uważa, że nie pasują do jego firmy, nie sprawdzą się na danym rynku. Często jest to spowodowane strachem przed nowymi rozwiązaniami. Należy w takiej sytuacji pamiętać o szacunku do klienta i empatii, która bardzo się przydaje w kontaktach z drugą osobą. Można pokazać przykłady podobnych zachowań oraz podeprzeć swoje argumenty jakimiś badaniami czy przypadkami. Klient wszechwiedzący to także taki, który lubi mieć ostatnie zdanie – ważne, żeby był zadowolony ze swojej decyzji. Jeżeli jego pomysł będzie dobry, to po prostu go o tym poinformuj. Pytaj o jego zdanie. Wspólne wnioski doprowadzą obie strony do dobrych decyzji i efektywnych rozwiązań…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Szybkość ładowania strony jako czynnik rankingowy Google
Na pozycje w Google wpływa ponad 200 czynników rankingowych. Większość wciąż ma niewielki wpływ, a królami nadal pozostają linki.
Ale…
…wszyscy wiedzą, że przyszłością sieci są urządzenia mobilne, ruch z takich urządzeń rośnie z miesiąca na miesiąc. Coraz częściej korzystamy z przeglądania Internetu na naszych telefonach czy tabletach. Google kładzie coraz większy nacisk na to, żeby przeglądanie sieci na urządzeniach mobilnych było jak najwygodniejsze. Jednym z czynników, które mają bardzo duży wpływ na „przyjemność” obcowania z siecią jest szybkość ładowania naszych stron. Czy na pewno? Sprawdziłem to…
Czytaj więcej na: https://levelrank.pl
6 Sposobów na Marketing Przy Niewielkim Budżecie
Budżet Marketingowy i efektywne sposoby na jego zainwestowanie – Nie każdy posiada tysiące dolarów do wydania na kampanie marketingowe. W rzeczywistości, dla małych przedsiębiorstw, marketing w sieci to luksus, a często nie są w stanie pozwolić sobie na inwestycję czasu i pieniędzy, aby pokryć podstawowe kampanie na mediach społecznościowych czy udoskonalić swoją strategię SEO.
Jednakże sytuacja nie musi tak wyglądać. Możesz osiągnąć wspaniałe rezultaty bez wydawania dużych pieniędzy na konsultacje SEO, kampanie Adwords i inne podobne techniki marketingowe. Tutaj znajdziesz kilka pomysłów, które pomogą ci zastosować przystępny marketing dla twojego biznesu.
Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl