Z ostatniej chwili

Użytkownicy Facebooka są bardziej podatni na uzależnienia! Facebook – reklama na fanów konkurencji

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Użytkownicy Facebooka mają mniej szarych komórek

Osoby często sprawdzające aplikację mobilną Facebooka są bardziej podatne na uzależnienia. Dowodzi tego badanie naukowców z Uniwersytetu w Ulm. Badani mieli mniej tkanki szarej w jądrze półleżącym w mózgu.

46 mężczyzn oraz 39 kobiet zostało przebadanych rezonansem magnetycznym (MRI), sprawdzającym strukturę ich mózgów. Następnie w telefonach osób badanych została zainstalowana aplikacja, która zapisywała ich aktywność na Facebooku przez następne pięć tygodni. Okazało się, że ci z uczestników eksperymentu, którzy mieli mniej tkanki szarej w jądrze półleżącym mózgu, częściej sprawdzali powiadomienia i spędzali więcej czasu korzystając z aplikacji mobilnej.

Czytaj więcej na: http://www.chip.pl

Reklama na fanów konkurencji – jak ją ustawić?

Jedno z pierwszych pytań, które słyszę na każdym szkoleniu brzmi: czy reklama na fanów konkurencji jest możliwa. Odpowiedź brzmi: to zależy. Chcesz wiedzieć od czego? Zapraszam do lektury.

Łatwo sprawdzić, czy da się ustawić reklamę na fanów Twojej konkurencji. Wystarczy podczas tworzenia kampanii w sekcji „Zestaw reklam” wpisać nazwę jej fanpage’a w zainteresowaniach. Jeżeli strona innej firmy pojawi się jako opcja do wyboru, to klilknij ją i gotowe.

jak reklamować się na fanpage konkurencji

Reklama na fanów konkurencji – możliwa czy nie?

Niestety, w większości wypadków nie będzie to możliwe. W sumie to logiczne: ktoś poświęcił sporo czasu na to, by zbudować swój fanpage, a Ty chcesz przyjść na gotowe (wstydź się! 😉 ). Co nie zmienia faktu, że część stron możemy uwzględnić w naszej grupie docelowej, a innych nie.

Niestety, jest to nieprzewidywalne. Nie zauważyłem, by tą możliwością rządziły jakiekolwiek reguły. Czasami Facebook nie wyświetla naprawdę dużych fanpage’y, a wyświetla małe z danej kategorii produktów. Innym razem pozwala docierać jedynie do fanów największych, ogólnoświatowych tuzów, co niekoniecznie musi być przydatne, gdy ustawiamy reklamę wyłącznie na rynku lokalnym.

Czy to rzeczywiście jest reklama na fanów konkurencji?

Możesz zadać sobie pytanie, czy ustawiając reklamę w ten sposób, rzeczywiście docierasz wyłącznie do fanów konkretnej strony. Otóż niekoniecznie. Facebook specyficznie definiuje zainteresowanie konkretną stroną jako „Polubienie lub wyrażenie zainteresowania” („People who have expressed an interest in or like pages related to”)Mogą to być więc fani, ale również osoby, które w jakiś sposób weszły z danym fanpage’em w relację, na przykład komentując lub pisząc o nim u siebie na profilu…

Czytaj więcej na: http://arturjablonski.com

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Facebook grozi, że przestanie działać w Europie Europejskie organy regulacyjne …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA