Z ostatniej chwili
Wtyczki WordPress, które pozwolą na zwiększenie ruchu na stronie. SEO w branży sezonowej i wpływ użytkownika na pozycjonowanie. Słowa kluczowe konkurencji
Wtyczki WordPress, które pozwolą na zwiększenie ruchu na stronie. SEO w branży sezonowej i wpływ użytkownika na pozycjonowanie. Słowa kluczowe konkurencji

Wtyczki WordPress, które pozwolą na zwiększenie ruchu na stronie. SEO w branży sezonowej i wpływ użytkownika na pozycjonowanie. Słowa kluczowe konkurencji

Ocena czytelników
[Głosów: 1 Ocena: 4]

8 wtyczek WP, dzięki którym zwiększysz ruch na stronie

Ostatnio miałam niepowtarzalną okazję, aby przy pomocy wtyczek WordPressowych zwiększać stopniowo ruch na blogu klienta. Da się? Oczywiście! Wystarczą odpowiednie narzędzia…

W tym wpisie nie będę Cię traktować jak kompletnego laika. Nie będę też – prawdopodobnie po raz [ enty ] – powtarzać, że content liczy się najbardziej i wypada stawiać na pozycjonowanie. Skoro masz swoją stronę internetową to pewne oczywistości są tak oczywiste, że nie wypada ich powtarzać niczym mantry. Prawda ??

Poniżej ciekawe zestawienie wtyczek WordPressowych, które najnowsze nie są, ale u nas stale na topie. Pomagają zachęcić czytelników do powracania na bloga (tudzież stronę statyczną) i w skali miesiąca generują naprawdę przyzwoity traffic…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO w branży sezonowej – jak utrzymać ruch na stronie przez cały rok?

Jaką strategię przyjąć w działaniach SEO w branży sezonowej? Kiedy rozpocząć działania SEO? Co może zrobić przedsiębiorca prowadzący stronę internetową, która ma ruch sezonowy? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

Specyfika branży sezonowej

Prowadzenie biznesu wymaga od przedsiębiorcy doskonałej znajomości branży, rynku i swojej grupy docelowej. Już na etapie tworzenia biznesplanu można określić, w które obszary działalności powinno się zainwestować w ciągu roku. Dzięki badaniom trendów z dużą dokładnością można wskazać, które miesiące w roku będą biznesowi przynosić największy zysk, a kiedy będziemy mieć do czynienia z tzw. martwym sezonem

Więcej dowiesz się u źródła >


Czy doświadczenie użytkownika ma wpływ na działania SEO?

Nie da się ukryć, że współcześni użytkownicy internetu oraz konsumenci coraz lepiej definiują swoje potrzeby. W dobie wszechobecnego marketingu i nieustannej walki o uwagę klienta mogą sobie pozwolić na coraz większe oczekiwania wobec usług, produktów, a także jakości samych stron www. Kiedyś to nabywca szukał odpowiedniej firmy, dziś natomiast jest zupełnie odwrotnie – przedsiębiorcy poszukują konsumentów i dokładają wszelkich starań, aby wygrać marketingową rywalizację ze swoją konkurencją. Nie da się więc ukryć, że współczesny konsument znajduje się na nieco uprzywilejowanej pozycji. Właśnie dlatego specjaliści od działań marketingowych szukają sposobów na wychodzenie naprzeciw ich potrzebom.

UX – co to takiego?

UX (ang. user experience, czyli doświadczenie użytkownika) to jeden z tych terminów, który niezwykle trudno się definiuje i tłumaczy na inne języki (stąd brak polskiego odpowiednika), ponieważ w skład tego pojęcia wchodzi wiele aspektów. Mówiąc jednak najogólniej i najprościej, jest to całokształt wrażeń i odczuć, jakie wywołuje w użytkowniku korzystanie z danego produktu. Słowo „produkt” funkcjonuje tutaj w cudzysłowie, ponieważ równie dobrze mogą to być wrażenia wynikające z odwiedzania strony internetowej przedsiębiorcy. Podstawowymi filarami UX są: użyteczność, atrakcyjność oraz wywoływanie pozytywnych emocji. Nie są to jedyne aspekty tego zjawiska, ale zdecydowanie kluczowe…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji?

Analiza słów kluczowych nie może ograniczać się wyłącznie do własnego serwisu. Kluczowa stała się weryfikacja pozycjonowania fraz branżowej konkurencji.

Rywalizacja na miejsca w wyszukiwarce przypomina często front wojenny, na którym liczy się każdy detal: od analizy mapy ustawienia przeciwnika po zasoby w postaci ciężkiej artylerii i sprawny wywiad pozyskujący najważniejsze informacje o planach dywizji przeciwnika. Podobnie funkcjonuje sfera SEO; tu ważne są nie tylko zasoby własne – zaplecze linkowe czy strategia contentowa – ale i precyzyjna wiedza o obecnym stanie pozycjonowania rynkowego rywala. Wroga – trzymając się terminologii quasi-wojskowej – trzeba poznać dogłębnie. W te założenia wpisuje się m.in. sprawdzenie słów kluczowych konkurencji…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 podstawowych funkcji Google Search Console – Vlog Robię SEO #6

W kolejnym odcinku Vloga Gosia opowiedziała o najważniejszych funkcjach Google Search Console i o tym jak można je wykorzystać w codziennej pracy SEOwca. Dowiedz się dlaczego warto zaimplementować narzędzie od Google.

Cześć! Witam Was w nowym odcinku vloga Robię SEO. Dziś opowiem Wam o pięciu informacjach, które możecie znaleźć w Google Search Console…

Więcej dowiesz się u źródła >

Automatyzacja linkowania wewnętrznego w WordPress – jak ustawić?

Jeśli operujemy większą i bardziej rozbudowaną stroną internetową, będziemy musieli liczyć się z większą ilością odnośników i podstron, które wymagają obsługi. W normalnych okolicznościach, praca ta może kosztować nas mnóstwo energii i czasu. Aby cieszyć się pełną wydajnością, warto jest niektóre procesy zautomatyzować i pozwolić algorytmowi na szybkie, sprawne i dokładne przeprowadzenie ich.

Jak można się domyślić, linkowanie wewnętrzne WordPress opiera się na jednej z licznych wtyczek, które są dostępne w obrębie tego systemu. Rzecz jasna, niektóre czynności dalej będą wymagały ręcznej konfiguracji, lecz nakład pracy jest tu nieporównywalny…

Więcej dowiesz się u źródła >


Płacenie za rezultaty w SEO to ściema

Rozliczanie za efekt czy w ramach abonamentu? Wiele firm, które mają w planach rozpoczęcie współpracy z agencją SEO i podniesienie swojej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania zastanawia się, jaka metoda rozliczeń jest najkorzystniejsza. Często wydawać by się mogło, że rozliczanie za efekt jest najlepsze, wszak pieniądze będą płacone jedynie za rzeczywiste efekty. Ale czy tak jest naprawdę?

Rozliczanie za efekt czy abonament

Rozliczanie za efekt polega na przygotowaniu listy fraz kluczowych, na których zależy klientowi i ustaleniu stawki za daną pozycję w SERP-ie. Przykład – jeśli dane słowo wejdzie do TOP3 to wówczas agencja dostanie X zł. Jeśli do TOP 6 to z kolei zyska X zł. Najczęściej jest to naliczane dziennie. Jeszcze niedawno był to bardzo popularny model rozliczeń za SEO w Polsce – powiązane było to z faktem, że mało firm się pozycjonowało więc można było przy pomocy kilku linków i prostych optymalizacji treści na stronie osiągnąć dobre pozycje…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wszystko wskazuje na to, że miała miejsce lipcowa aktualizacja algorytmu Google

Widocznie w ostatnim czasie w Google coś się dzieje. Praktycznie w ciągu tygodnia algorytm został zaktualizowany 3 razy, na co wskazują liczne zmiany wykazywane przez narzędzia do monitorowania pozycji.

Kiedy to się zaczęło?

Około 11 i 12 lipca w środowisku SEO zaczęło się mówić o potencjalnej aktualizacji algorytmu. Rozmowy takie są oczywiście bardzo częste, jednak w tym przypadku były już szczególne. Jak wspomniałem wcześniej, różne narzędzia SEO wskazywały na znaczne zmiany w działaniu Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak skutecznie sprzedawać i odnosić sukcesy?

Każdy, kto rozpoczyna przygodę z marketingiem internetowym zapewne zetknął się ze sztandarową zasadą przynajmniej jeden raz: Chcesz mieć efekty? Wyróżnij się z tłumu!

Wyróżnienie… 

…to pojęcie dość szerokie. W życiu codziennym wyróżniamy się na różne sposoby: czy to opowiadając o zakupie modnej sukienki na lato czy też promocji na telewizor w supermarkecie. Chętnie dzielimy się informacjami w gronie znajomych, przyciągając ich uwagę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak indeksować linki? Jakie są dostępne opcje?

Od zawsze w SEO jest tak, że samo zamieszczenie linka na stronie to połowa sukcesu, a może nawet „mniejsza połowa”. Niemniej ważne jest zindeksowanie strony z linkiem w wyszukiwarce Google. Jak to zrobić? Jakie mamy dostępne opcje?

W przypadku stron, nad którymi mamy kontrolę nie ma żadnego problemu – można łatwo zgłosić nawet całe mapy witryn przez Google Search Console. Ale jak to zrobić w tradycyjnym przypadku indeksowania linków na stronach osób trzecich? W przypadku takich stron możemy niemal zapomnieć o użyciu GSC – niemal, bo zdradziłem jakiś czas temu sposób jak indeksować strony za pomocą GSC bez podpinania domeny. Pełne informacje o tym znajdziesz we wpisie: Google AddUrl nie został usunięty!…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA