Z ostatniej chwili
Zaawansowane strategie Google Display Network. Na co zwrócić uwagę, by treść konwertowała Optymalizacja listy Fraz Kluczowych. Zmiana algorytmu Google
Zaawansowane strategie Google Display Network. Na co zwrócić uwagę, by treść konwertowała Optymalizacja listy Fraz Kluczowych. Zmiana algorytmu Google

Zaawansowane strategie Google Display Network. Na co zwrócić uwagę, by treść konwertowała? Optymalizacja listy Fraz Kluczowych. Zmiana algorytmu Google

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

5 zaawansowanych strategii GDN, które powinieneś przetestować

Chcesz, żeby Twoja marka była lepiej widoczna w sieci? Zależy Ci na zwiększeniu świadomości brandu? Poznaj 5 zaawansowanych strategii Google Display Network, które warto przetestować.

Stale zwiększająca się liczba firm konkurencyjnych zmusza do wyjścia poza kampanie w sieci wyszukiwania. Google Display Network (GDN) staje się koniecznością na pewnym etapie działań marketingowych, gdzie zasób wyszukiwań użytkowników jest ograniczony. Dlaczego warto testować działania GDN i jakie zaawansowane strategie wybrać?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co zrobić, by treść konwertowała? – 7 sprawdzonych wskazówek

Zanim przyjrzymy się krokom, które warto podjąć, by treść konwertowała, zatrzymajmy się chwilę przy samej konwersji. O co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi?

Otóż zakładamy, że w internecie treść tworzy się po prostu po coś. Mało kto pisze dla samego pisania – poprzez swoje teksty właściwie każdy chce coś osiągnąć. Przykładem może być bloger.

Prowadzi własnego bloga, zaprasza do niego czytelników. Zależy mu na tym, aby czytelnicy od deski do deski zapoznawali się z jego tekstami.

Jednak czy na pewno to jest jego głównym celem? Internauta, który odwiedzi jego stronę i przeczyta tekst, po czym po prostu wyjdzie, nie daje blogerowi nic.

Zapisanie się na listę subskrybentów newslettera, przejście do zakładki „Wyceń projekt”, zamówienie konsultacji online, pobranie jakiegoś pliku (np. e-booka) – dopiero tutaj wymieniłem działania, których realizacja daje blogerowi jakąś korzyść…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak profesjonalnie i skutecznie zoptymalizować listę Fraz Kluczowych – Faza 0

W sytuacji, gdy kampania Google Ads nie idzie najlepiej każdy, komu zależy na jej efektywności zaczyna (rozsądnie) zastanawiać się “dlaczego?”. Następnym nasuwającym się i oczywistym pytaniem jest “co mogę zrobić, by poprawić tę sytuację?”.

Uzyskanie odpowiedzi na te pytania to kluczowa kwestia, jeśli zależy nam na efektywnej optymalizacji. Sprawa nie jest jednak prosta, bo znalezienie niedociągnięć i ustalenie nowej strategii jest trudne, dodatkowo wymaga sporego nakładu pracy, doświadczenia oraz cierpliwości.

Od czego zatem zaczynamy? 

Najczęściej, gdy brak nam fachowej wiedzy i doświadczenia szukamy pomocy w Sieci czytając specjalistyczne artykuły, czy oglądając webinaria. I słusznie. Można znaleźć tam sporą dozę ciekawych i bardzo użytecznych informacji. Między innymi, dowiadujemy się, że warto przyjrzeć się wybranym frazom kluczowym, by następnie zweryfikować i poprawić ich listę. Jak jednak ocenić, które słowa są skuteczne, a które nie? Jak wybrać najlesze hasła do danej kampanii?…

Więcej dowiesz się u źródła >


Czerwcowa zmiana algorytmu Google

W czerwcu miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google, którą nazwano nieoficjalnie „June 2019 Core Update„. Poprzednio większe zmiany w algorytmie wprowadzono w marcu 2019, kiedy to wiele stron odzyskało ruch po stratach z sierpniowego Medic Update 2018. Co ciekawe, tym razem Google ogłosił wprowadzenie zmian z wyprzedzeniem. To nowość, ponieważ wcześniej wszelkie informacje o zmianach w algorytmie otrzymywaliśmy już po fakcie.

Aktualizacja algorytmu Google – Czerwiec 2019

Nawet najbardziej znane i godne zaufania witryny straciły na najnowszej aktualizacji algorytmu. Może to oznaczać, że teoria o zasadzie E-A-T nie do końca się sprawdza. E-A-T (Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness) to zbiór trzech czynników, wpływających na ostateczną ocenę wartości danej witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 sposobów, dzięki którym zbudujesz pozytywny wizerunek marki w blogosferze

Podstawowym celem bloga firmowego jest pozyskanie dużego ruchu na stronie. Im większy – tym lepiej. Najlepiej jeśli przyprowadzi klientów. Pieniądze. Zysk. Być może przełoży się na rozpoznawalność marki.

Żeby jednak osiągnąć swój cel – trzeba poświęcić wiele pracy i cierpliwości. Nie każdy ma czas, ochotę czy umiejętności. Nie każdemu się chce. Sposobów jest wiele, a ja w tym wpisie skoncentruję się na blogosferze. Bo z której strony by nie spojrzeć – blogosfera może zapewnić sukces. To pewne. Dlatego też, każdy szanujący się właściciel (tudzież inny specjalista) firmy / korpo powinien spojrzeć na ten temat perspektywicznie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Paweł Tkaczyk: Google potrafi odpowiedzieć na coraz więcej pytań samodzielnie, dlaczego więc użytkownicy mieliby przychodzić na Twoją stronę?

We wrześniu 2018 roku ponad 60% zapytań mobilnych do Google kończyło się… na stronie Google. Jak projektować ścieżkę zakupową w takim ekosystemie? – o marketingu w czasach zero-click opowiada Paweł Tkaczyk.

Paweł Tkaczyk, jak sam mówi o sobie – zarabia na życie opowiadaniem historii. Pomaga też budować silne marki – współpracuje m.in. z Agorą i Grupą Allegro – oraz doradza startupom i mniejszym firmom jako mentor podczas wydarzeń Startup Weekend lub Startup Fest…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Ads w służbie content marketingu

Przedstawiamy kilka sprawdzonych wskazówek na promocję contentu za pomocą narzędzia Google Ads.

W poprzednim moim artykule, który mogliście przeczytać na NowymMarketingu, pisałem o tym, jak Google Analytics może pomóc content marketingowi. Jednak, żeby analizować dane, trzeba je najpierw zdobyć. I to najlepiej w większej ilości. Jak to zrobić, gdy pozycjonowanie trwa dość długo, a chcemy by nasz content użytkownicy przeczytali jak najszybciej? Do dyspozycji mamy Facebooka, e-mail marketing i Google Ads. I chociaż Google Ads w tym wypadku jest mało oczywistym rozwiązaniem, to patrząc na rynki zagraniczne może być to kolejny ważny kanał w promocji blogów…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak zacząć przygodę z tworzeniem stron

Jeśli szukasz nowych sposobów, by zaistnieć w sieci i zastanawiasz się od czego zacząć, możesz brać pod uwagę wybór narzędzia, w którym powstaną treści. Oprócz własnej domeny i serwera jako podstawowych elementów układanki, musisz rozważyć także czy twoja strona będzie kolejną instalacją popularnego Worpressa, Joomli, Drupala czy innego CMSa. Być może takie narzędzie do prezentacji twoich treści masz już zainstalowane na swoim komputerze. Niezależnie od tego czy tworzysz książkę, portfolio, nowy program czy spersonalizowane gadżety. Wybór oprogramowania może mieć kluczowe znaczenie gdy brane jest pod uwagę przeznaczenie strony.

Witryny mogą powstawać w notatniku, ale to raczej żmudna i nużąca praca. Nauka HTMLa to w pewnym sensie stracony czas, dlatego dla niezbyt zaawansowanych użytkowników powstały edytory WYSIWYG(what you see is what you get – to co tworzysz na ekranie to dostajesz w kodzie, albo na odwrót). Pamiętam, jak edytory tego typu zaciemniały kod HTML i powstawało wiele niezgodności ze standardami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodać stronę do Google?

Chciałbyś, aby Twoja strona wyświetlała się wynikach wyszukiwarki, ale nie wiesz, jak to zrobić? Poniżej sprawdzone porady jak dodać stronę do Google, które sprawdzą się zarówno dla debiutujących serwisów jak i takich, gdzie nowe treści są długo indeksowane.

Google Search Console

Jeśli nie masz zweryfikowanej usługi Google Search Console (w skrócie GSC), nie czekaj dłużej! Zajmie Ci to tylko kilka minut, a umożliwi zgłoszenie strony do indeksacji na dwa sposoby…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak poprawnie dodać firmę do Google Maps?

Firma w Google Maps brzmi dla Ciebie jak magia? Nie ma co się martwić, gdyż dodanie naszej działalności wraz z dodatkowymi informacjami to nic trudnego. Dodawanie wizytówki swojej firmy do Google Maps jest konieczne, aby móc w ogóle wykonać spacer wirtualny.

Nie jest to jednak jedyny powód, dla którego powinniśmy to zrobić. Ma to również wpływ na pozycjonowanie lokalne firmy, co w przypadku niektórych przedsiębiorstw okazuje się bardzo opłacalne. Co więcej Google zakłada sam wizytówki nowym firmom i to bez pytania o zgodę właścicieli. Jak to się dzieje? Wyszukiwarka pobiera z ogólnodostępnych źródeł dane przedsiębiorstw. Firmy dodane w ten sposób wyświetlane są jako niezweryfikowane wizytówki. Nasz cel to założenie nowej wizytówki czy też przejęcie dostęp do wizytówki niezweryfikowanej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak optymalizować strony i treści. Kopalnia wiedzy o SEO – SEOrejs (AMA)

Z jakich narzędzi korzystać do optymalizacji stron pod wyszukiwarki? Jak budować linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne? Oraz jak przygotować brief dla copywritera? Odpowiedzi na te i na wiele innych pytań dotyczących SEO znajdziesz w tym artykule.

AMA, czyli ask my anything na facebookowej grupie Marketing i Biznes to cykliczne spotkania z ekspertami z różnych branż, którym nasi czytelnicy zadają nurtujące pytania i otrzymują satysfakcjonujące odpowiedzi. Do udziału w całodniowej AMA zaprosiliśmy prelegentów ekskluzywnego szkolenia i networkingu SEOrejs…

Więcej dowiesz się u źródła >

ZWIĘKSZ POZYCJĘ SWOJEJ STRONY, CZYLI O DOBRYM ANALIZOWANIU PROFILU LINKÓW

Nastały czasy, w których linkbuilding przestał być czarną magią – stał się koniecznością. Nadal pozostaje pytanie: jak? Jak dobrze prowadzić kampanię, żeby nie tracić tego, co mamy masz w biznesie najcenniejsze: czasu.

Po pierwsze: wskaźniki mają znaczenie

Zanim zaczniesz działać, zrób dobry reserach linków prowadzących do danej strony. Na szczęście masz dostęp do szeregu przydatnych narzędzi, które pozwalają w prosty i szybki sposób przygotować odpowiednie zestawienia linków…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA