Z ostatniej chwili
4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Wybór systemu magazynowego
4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Wybór systemu magazynowego

4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Wybór systemu magazynowego

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Podcast

Zastanawiałeś się, czym wyróżnia się nowoczesny sklep internetowy? Istnieją 4 składniki, bez których nie może się obyć. Dzięki nim Ty masz pewność, że Twój e-sklep stoi na stabilnym podłożu, a Twoi klienci czują się bezpiecznie podczas robienia zakupów i rezerwowania usług.

W czwartym odcinku podcastu e-fektywna FIRMA dowiesz się, na jakie elementy ofert platform e-commerce zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego domena i hosting są takie ważne? Na czym polega działanie certyfikatu SSL? Czym jest responsywność oraz czy usługodawcy pomagają przedsiębiorcom w tworzeniu regulaminu sklepu internetowego?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego

„A może frytki do tego?” Chyba każdy słyszał to zdanie i nie ma wątpliwości, która firma stosowała je jako element swojej komunikacji marketingowej. Ale taki zabieg to nie tylko chwytny slogan. Kryje się za nim o wiele więcej. Jest on jednym ze sposobów na powiększanie wartości koszyka zakupowego.

Techniki wpływania na wartość koszyka zakupowego znane były już od dawna. Jednak dopiero biznesy internetowe były w stanie w sposób bardzo precyzyjny odpowiedzieć na pytania o opłacalność takich rozwiązań. Amazon twierdzi, że techniki cross-sell i up-sell odpowiadają za 35% ich przychodów. Z wielu badań nad lojalnością wynika również, że łatwiej przekonać obecnego klienta do kolejnego zakupu niż pozyskać nowego klienta. Feedlink przekonuje, że już 5% inwestycja w utrzymanie lojalnego klienta może podnieść zyski z lojalnych klientów aż o 95%. Jak zatem wykorzystać te techniki do podniesienia przychodów i marżowości sprzedaży?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wybór systemu magazynowego przy specjalistycznym e-commerce

Tworząc lub rozbudowując własną firmę należy bardzo dokładnie przemyśleć kwestie magazynowania produktów, szczególnie w przypadku specjalistycznego e-commerce. Dlaczego? Odpowiednio dobrany system magazynowania pomaga optymalizować procesy i zredukować koszty przedsiębiorstwa. Poza tym, decyzja dotycząca modelu stockowania produktów to najczęściej wybór na lata. Jakie są więc możliwości i który system jest najkorzystniejszy?

Zacznijmy od tego aby wyjaśnić, czym jest model logistyczny. W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że jest to sposób zarządzania sprzedażą wraz ze zorganizowanym systemem przechowywania i wysyłki towarów do naszych klientów. Jednak wybór modelu logistycznego w kanale e-commerce, wcale nie jest takim prostym zadaniem. Ma na to wpływ kilka czynników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zaplanować strategię reklam Ads dla sklepu internetowego?

Reklamy w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane Ads uznawane są za jedną z najlepszych form reklamy dla sklepów internetowych. Pozwalają pozyskać wartościowy ruch, nowe leady, a w konsekwencji zwiększyć zyski ze sprzedaży.

Aby jednak reklamy Ads dla e- sklepu, przynosiły pożądane efekty, należy je odpowiednio zaplanować. Co to oznacza? Jaką strategię Google Ads zastosować dla biznesów e-commerce? Oto kilka uniwersalnych i ponadczasowych rad, które przydadzą Ci się niezależnie, czy prowadzisz sklep internetowy z elektroniką, odzieżą czy zabawkami…

Więcej dowiesz się u źródła >

AMAZON. JAK REKLAMOWAĆ SIĘ NA PLATFORMIE I CZY WARTO?

Amazon jako jeden z liderów światowego e-commerce’u informował o chęci wejścia na polski rynek od kilku lat, mimo to odkładał tę operacje w czasie. Wraz z początkiem marca tego roku nadeszła chwila wyczekiwana przez sporą grupę retailerów handlu internetowego – wejście platformy do Polski. Choć od kilku lat Polacy mogli korzystać z Amazona za pośrednictwem niemieckiej wersji sklepu, to nie ma wątpliwości, że to zdarzenie znacząco wpłynie na sytuację polskiego e-commerce’u.

Początki bywają trudne. Po starcie polskiej wersji pojawiło się wiele dość negatywnych opinii – szczególnie w porównaniu do Allegro, gdzie wg analityków wiele produktów było tańszych. Musimy jednak pamiętać, że Amazon nie jest tylko jednym z największych sklepów internetowych współczesnego świata, ale również jednym z największych globalnych mediów reklamowych – po Google oraz Facebooku. Dlatego nie ulega wątpliwości, że firma będzie prowadziła dalsze prace, które w jak największym stopniu dostosują sklep do standardów ogólnoświatowych i otoczenia konkurencyjnego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Klienci e-sklepów narzekają na słabą obsługę

Jak stracić klienta i zrazić do siebie ludzi? To proste – fatalną jakością obsługi. Jak wynika z badania GlobalWebIndex, aż 3 na 5 osób podczas zakupów w sieci, najbardziej obawia się kiepskiej jakości serwisu. Niepewność budzi także słaba reputacja marki. Łaska klienta na pstrym koniu jeździ. Czy można go ujarzmić?

W hollywoodzkim hicie pt. “Jak stracić chłopaka w 10 dni” Benjamin Barry, grany przez Matthew McConaughey, robi wszystko, żeby zatrzymać przy sobie partnerkę, mimo że jej kapryśny charakter niejednokrotnie wyprowadza go z równowagi. Ta analogia doskonale pasuje do relacji między właścicielami sklepów online, a ich klientami. Dla jasności, to ci drudzy mają humorki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak stworzyć strategię marketingową dla sklepu internetowego?

E-commerce to bardzo konkurencyjna branża. Jeśli chcesz wyróżnić się wśród konkurencji oraz zdobyć stałych klientów generujących zyski, potrzebujesz skutecznej strategii marketingowej. Nawet jeśli sprzedajesz znakomite i unikatowe produkty, nic na nich nie zarobisz, jeśli nikt się o nich nie dowie.

W tym artykule dowiesz się, jak samodzielnie możesz przygotować właśnie taką strategię marketingową dla swojego sklepu. Zapoznasz się także z przydatnymi kanałami reklamowymi, dzięki czemu będziesz w stanie ustalić, które sprawdzą się w Twoim przypadku…

Więcej dowiesz się u źródła >

ZAKUPY ONLINE KOBIET. JAK I CO PANIE KUPUJĄ PRZEZ INTERNET?

Kobiety chcą kupować mądrze. Jak podaje serwis Ceneo.pl, 54% użytkowników porównywarki stanowią przedstawicielki płci pięknej. Z kolei według danych Mediapanelu Gemiusa, z Ceneo korzysta w sumie aż 47,3% polskich internautów. Najpopularniejszą kategorią wśród pań są smartfony, ale sporym wzięciem cieszą się również produkty dla dziecka.

Panie najczęściej przeglądają serwis na telefonach (aż 76,87% odsłon w ciągu ostatnich 30 dni zostało wygenerowanych przez kobiety za pośrednictwem telefonu). Ponad 30% kobiet korzystających z Ceneo jest w wieku 25-34 lata, drugą grupą (ponad 20%) są kobiety w wieku 35-44 lata, a trzecią (prawie 13%) 45-54…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak odzyskać porzucone koszyki zakupowe w swoim sklepie online?

Analizując statystyki naszych klientów prowadzących sklepy internetowe, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy z nami pod kątem porzuceń koszyka, średnia liczba porzucanych koszyków wynosi około 65 %.

W tym artykule odpowiemy na pytania, jakie są główne powody takich sytuacji oraz w jaki sposób jesteśmy w stanie poprawić te statystyki. Przyjrzyjmy się również skutecznym strategiom pomagającym w rozwiązaniu tego dużej wagi problemu, przez który możesz tracić klientów, a w konsekwencji swoje zyski…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak prawo autorskie może zniszczyć Twój sklep internetowy?

Nie w każdej sytuacji prawo autorskie wspiera biznes jakim jest np. sklep internetowy. Brzmi to dziwnie, ale w zasadzie taką tezę mógłbym wysnuć z rozmów przeprowadzonych z niektórymi przedsiębiorcami.

Prawo autorskie od podstaw, czyli czym jest utwór?

Zacznijmy jednak od początku – diagnozując problem, ale też nie popadając w przesadnie prawne dywagacje. Otóż, prawo autorskie co do zasady chroni przede wszystkim utwór…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci? Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Opisy produktów do sklepów internetowych, w jaki sposób mogą zwiększyć …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA