Z ostatniej chwili
Przygotowanie strony mobilnej pod SEO. Teksty pod SEO, jak pisać Strategia pozycjonowania, na co uważać Wizytówki w Google Moja Firma

Przygotowanie strony mobilnej pod SEO. Teksty pod SEO, jak pisać? Strategia pozycjonowania, na co uważać? Wizytówki w Google Moja Firma

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?

Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie działania SEO wpisać w stały element działań marketingowych?

Istnieje szereg działań, które pozwolą skutecznie pozycjonować się na istotne z puntu wyszukiwania frazy. Pozycja strony w SERP’ach (z ang. search engine results page) uzależniona jest od wielu czynników, ale co ważne działania SEO należy prowadzić systematycznie i dynamicznie w celu uniknięcia przykrych niespodzianek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pisać teksty pod SEO?

Trudno sobie wyobrazić stronę internetową bez tekstu. Każdy, kto zakłada swoją wizytówkę w sieci, stronę firmową, blog czy sklep internetowy wie, że musi stworzyć treści, które je wypełnią. Nie sztuką jest jednak wypełnienie tych treści byle jakimi tekstami. Sztuką jest tak napisać teksty, by jak najlepiej przystosować je do zasad SEO, by pomagały one budować naszą pozycję w Google, bo tylko wtedy, gdy strona będzie wysoko w Google, mamy szansę dotrzeć do szerszej grupy naszych potencjalnych klientów. Zobacz zatem jak pisać teksty pod SEO, a ten poradnik krok po kroku Ci w tym pomoże.

SEO copywriting – co to jest?

Zacznijmy może od wyjaśnienia czym jest SEO copywriting. Otóż jest to taki sposób pisania treści do sieci, by wspomagały one widoczność naszej strony na liście wyników wyszukiwania. Chodzi więc o to, by dzięki treściom nasza witryna była jak najwyżej w Google, najlepiej w TOP10. Istotne znaczenie ma zatem odpowiednia struktura tekstu oraz optymalizacja SEO, czyli umiejętny wybór i użycie słów kluczowych…

Więcej dowiesz się u źródła >


Strategia pozycjonowania – na co zwrócić uwagę przed podjęciem działań?

Pozycjonowanie jest złożonym procesem, który opiera się zwykle na działaniach w obu obszarach serwisu – off-page i on-page. Niestety nie ma uniwersalnego przepisu na zdobycie widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki. Jak zatem zbudować strategię pozyskiwania ruchu organicznego i rozpocząć pozycjonowanie?

Znaczenie branży

Przed podjęciem jakichkolwiek działań SEO należy określić naszą bezpośrednią konkurencję, która może dostarczyć cennych informacji. Można wykorzystać do tego takie narzędzia jak np. Ahrefs i SEMSTORM…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak poprawić pozycję wizytówki w Google Moja Firma?

Posiadanie i prawidłowe prowadzenie konta na Google Moja Firma to jedno z ważniejszych działań promocji lokalnej w Internecie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak powinna wyglądać wizytówka i poznać kilka wskazówek dotyczących jej optymalizacji, zapraszamy do lektury!

Na czym polega promocja przedsiębiorstwa w Google Moja Firma?

Posiadanie profilu w Google Moja Firma jest jednym z najważniejszych kroków do lokalnej promocji biznesu w internecie. Dzięki niemu Google umieszcza wizytówkę firmy w lokalnej wyszukiwarce i Mapach Google. Po wprowadzeniu odnośnika do strony na swoim koncie w Google Moja Firma, Google Plus i Google Maps informacje wiążą się z wyszukiwaniem…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak przeprowadzić analizę linkowania z Clusteric Search Auditor

Jednym z kluczowych działań SEO jest link-building. Nie jest to żadna tajemnica, a każdy kto choć odrobinę siedzi w temacie pozycjonowania wie, że odpowiednie linkowanie może przynieść naprawdę dobre rezultaty. Czasami jednak bywa wręcz odwrotnie. Jak więc to sprawdzić i naprawić profil linkowania strony z pomocą Clusteric Search Auditor?

Analiza linkowania – kiedy warto je przeprowadzić?

Analizę linkowania dla klienta powinno przeprowadzać się w trzech sytuacjach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zabezpieczyć stronę przed kradzieżą treści? 5 sposobów na ochronę tekstów i zdjęć w serwisie internetowym

Kradzież treści to zjawisko, z którym muszą mierzyć się właściciele wszystkich serwisów internetowych. I choć dzięki wyszukiwarce Google z łatwością można sprawdzić, czy ktoś nie „pożyczył” naszego tekstu lub obrazu, wiele osób nie boi się konsekwencji wynikających z naruszenia praw autorskich. Najlepiej zadbać więc o bezpieczeństwo unikalnego i wartościowego contentu, stosując sprawdzone metody ochrony, które prezentujemy poniżej.

1. Pisz w sposób trudny do podrobienia

Każdy z nas ma swój indywidualny styl pisania. Jedni piszą bardziej charakterystycznie, inni mniej. Na stronach często pojawiają się treści, które nie zdradzają osobowości autora, jednak „personalizowanie” tekstów może być dobrym sposobem na zabezpieczenie serwisu przed kradzieżą contentu. Jeśli czytelnicy będą w stanie rozpoznać po przeczytaniu artykułu, że to Ty jesteś jego twórcą, złodziej treści dwa razy się zastanowi, zanim skopiuje Twój wpis…

Więcej dowiesz się u źródła >


Optymalizacja strony internetowej czyli SEOptimer w praktyce

Badając naszą stronę narzędziem online SEOptimer.com otrzymamy ocenę naszej strony w 5 kategoriach: SEOużyteczność (usability)wydajność (performance)social media oraz bezpieczeństwo (security). Jest to dobry punkt wyjścia aby poprawić podstawowe elementy na stronie mające wpływ na jakość naszej strony internetowej. W poniższym artykule opiszę jak możemy poprawić pewne punkty samodzielnie, gdzie ich szukać i jak one wyglądają fizycznie w kodzie strony oraz na zewnątrz.

Na pewno sporym ułatwieniem jest strona na WordPressie, ponieważ z poziomu laika część punktów może zostać wdrożona za pomocą dodatkowych wtyczek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Po co Ci landing page i dlaczego lepiej nie kierować ruchu na stronę główną?

Szukasz sposobu na szybkie zbudowanie listy mailingowej? A może interesuje Cię wysoka konwersja? W takim razie powinieneś zacząć korzystać z landing pages.

Landing page to pojedyncza strona internetowa, która ma zazwyczaj realizować tylko jeden cel. To właśnie na nią powinien być kierowany ruch z banerów reklamowych, kampanii PPC lub linków znajdujących się w newsletterach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak nowocześni marketerzy zdobywają leady? [poradnik]

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego e-mail marketing przynosi tak wysoki zwrot z inwestycji i dlaczego tak wiele firm uważa go za jeden z najlepszych kanałów marketingowych?

Odpowiedź jest prosta: ponieważ został stworzony do pozyskiwania leadów. Po pierwsze, pozwala na stworzenie dwustopniowego procesu wyrażania zgody – to oznacza, że na listę subskrybentów newslettera wpisują się jedynie osoby naprawdę zainteresowane Twoją ofertą. Po drugie, umożliwia segmentację baz adresowych i angażowanie odbiorców poprzez wysyłanie precyzyjnie spersonalizowanych wiadomości…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej Aktualizacja treści na stronie WWW. Co to jest remarketing Twoja firma na Mapie Google

Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej? Aktualizacja treści na stronie WWW. Co to jest remarketing? Twoja firma na Mapie Google

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej – zalety …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA