Z ostatniej chwili
Strona głowna / Marketing / Remarketing, czyli podążaj za klientem. Content marketing. Kampanie SEO w B2B, lead generation. Analiza User Experience. Wizytówka Google, uprawnienia

Remarketing, czyli podążaj za klientem. Content marketing. Kampanie SEO w B2B, lead generation. Analiza User Experience. Wizytówka Google, uprawnienia

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Remarketing – dlaczego warto podążać za klientem

Gdyby zrobić ranking rzeczy, które być może najbardziej irytują internautów, reklama śledząca byłaby pewnie jedną z nich. Ale prawda jest taka, że remarketing to jedno z rozwiązań, które zrewolucjonizowało branżę e-commerce.

Jeśli więc zastanawiasz się na tą formą dotarcia do klientów, odpowiadamy na kilka najważniejszych pytań – pisze agencja interaktywna Bloomnet.

Jak to działa?

Remarketing to funkcja dostępna w kampaniach Google AdWords. Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób dokładnie firmy targetują swoje reklamy. To stosunkowo proste…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Content marketing w czasach postprawdy

Każda rewolucja pożera własne dzieci, także ta internetowa. Choć wciąż content jest królem, korona na jego głowie coraz bardziej ciąży. Spod kontroli wymykają się kolejne terytoria, a poddani stają się coraz bardziej nieufni.

Żyjemy w świecie, w którym coraz trudniej odróżnić prawdę od kłamstwa. Internet zalewają fale fake-news. Granica między faktem, opinią, reklamą a zmyśleniem jest coraz bardziej rozmyta. Nawet każdorazowa weryfikacja źródła informacji staje się bezcelowa, bo zbyt wiele poważnych źródeł straciło już swoją wiarygodność. Konsekwencją jest ogromny, odnotowany w badaniach, spadek zaufania do wszelkich publikowanych treści…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Kampanie SEO w B2B i lead generation – jak się do nich przygotować

Dobrze zaplanowane działania SEO mogą w średniej i długiej perspektywie przynosić wysokiej jakości zapytania ofertowe i budować bazę leadów dla B2B bez ciągłych, intensywnych działań marketingowych. Jednak warto wiedzieć, jak zaplanować kampanię i jakie kroki podjąć w pierwszej kolejności, aby zminimalizować ryzyko tego, że efekty nie będą satysfakcjonujące.

W przypadku kampanii SEO należy skupić się na myśleniu długoterminowym. Obecność w organicznych wynikach Google nie podlega szybkim zmianom, więc powinieneś dobrze przemyśleć, na jakie frazy i tematy w szczególności chcesz się pozycjonować. W przypadku Google AdWords z dnia na dzień możesz przesunąć budżet z jednej kampanii na drugą, zmienić stronę docelową, do której odsyłasz ruch (czy też wyłączyć słabo konwertujące słowo kluczowe) i przerzucić się na inną.

W SEO jest to dużo trudniejsze, a bezwładność jest dużo większa. Dlatego im większą kampanię przygotowujesz, tym więcej czasu i środków warto przeznaczyć na analizy i testy. Ponadto schody rosną, gdy nie masz jeszcze strony internetowej i zależy Ci na dobrym zaplanowaniu późniejszego jej tworzenia…

https://seo.zgred.pl/kampanie-seo-w-b2b-i-lead-generation-4674

Czytaj więcej na: https://seo.zgred.pl

Jak analiza User Experience może wesprzeć Twój biznes

Tworzysz stronę lub aplikację dla swojej usługi — masz świetny pomysł, dobre copy, powalającą identyfikację wizualną. Zespół specjalistów IT proponuje analizę pod kątem User Experience (UX), a Tobie wydaje się, że to zupełnie niepotrzebne.

Zastanów się jednak dobrze, bo bez dokładnego planu — świetny “u-iks” bardzo łatwo zamienić na “ups..”.

Musi być przyjemnie

… nie tylko popatrzeć. Estetyczny, nowoczesny projekt graficzny jest oczywiście ważny, ale o sukcesie strony lub aplikacji decyduje dużo częściej przyjemność będąca efektem interakcji użytkownika z naszym rozwiązaniem. Reakcje emocjonalne towarzyszą naszym odbiorcom także w świecie wirtualnym, a kiepskie pierwsze wrażenie — kilka niefortunnie rozmieszczonych przycisków, brak przejrzystości lub trudność w nawigacji, mogą na długo zrazić użytkowników do korzystania z Twojego rozwiązania…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Jak nadać komuś prawa do zarządzania wizytówką w Mapach Google?

Jeśli jesteś właścicielem wizytówki w Google Maps, masz możliwość nadawania uprawnieni do zarządzania tą wizytówką innym użytkownikom. Tylko właściciel wizytówki może nadawać i odbierać dostęp do wizytówki nowym użytkownikom. 

Aby nadać komuś prawa do zarządzania wizytówką w Google Maps, przejdź do Google Moja Firma i zaloguj się na konto, na którym posiadasz zweryfikowaną wizytówką firmy…

Czytaj więcej na: http://www.seostation.pl

5 przydatnych tricków z plikiem .htaccess, które mogą wpłynąć na SEO (cz.1)

Konfiguracja plików serwera głównego bezpośrednio przyczynia się do lepszego SEO, ponieważ istnieje większe prawdopodobieństwo, że dostrzeże Cię więcej robotów w wyszukiwarce i zwiększy się widoczność Twojej witryny na kluczowe frazy. Wprowadzając proste reguły w pliku .htaccess, można usunąć zbyteczne rozszerzenia, zrobić przekierowanie 301 ze stron generujących błąd 404, czy zwiększyć szybkość ładowania się witryny.

Zapraszam do krótkiej lektury, z której dowiecie się o 5 podstawowych trickach, które pozwolą zwiększyć potencjał SEO witryny…

Czytaj więcej na: http://promotraffic.pl

Przygotuj kampanie AdWords na gorączkę świątecznych zakupów

Odpowiednio przygotowana strategia działań w okresie świątecznym na pewno pomoże w precyzyjnym realizowaniu założonych celów i osiągnięciu wysokich wyników sprzedażowych. Dotyczy to wszystkich kanałów reklamy. My dziś skupimy się na kampaniach AdWords i tym co należy zrobić, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał w tym gorącym sezonie.

Nadchodzące miesiące to czas, w którym branża e-commerce działa na zwiększonych obrotach. Poza oczywistymi dla wszystkich świętami Bożego Narodzenia i dniem Świętego Mikołaja mamy także dni, które coraz bardziej przebijają się do świadomości przeciętnego Kowalskiego, a są to Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy.

Od czego zacząć?

Budżet

Dobrze zaplanuj budżet – przeanalizuj dokładnie statystyki, zbadaj aktualne trendy i zachowania użytkowników. Na podstawie tych informacji określisz w którą kampanie warto inwestować więcej środków oraz czasu potrzebnego na optymalizację…

Czytaj więcej na: https://www.ideoforce.pl

Marketing Nudnych Produktów

Nie brakuje technik marketingowych dostępnych dla przedsiębiorców w sieci, którzy chcą osiągnąć spektakularne efekty. Niestety, wiele z tych technik koncentruje się na luksusowych branżach, posiadających grono entuzjastycznych klientów. Gdy masz solidną grupę odbiorców, którzy chętnie rozpowszechniają wiedzę o Twoim produkcie, marketing staje się znacznie łatwiejszy.

Jeśli jednak promujesz mniej pożądane produkty, przyciągnięcie uwagi odbiorców może być trudniejsze. Na szczęście istnieje wiele technik marketingowych, które mogą być wykorzystane do skutecznego promowania potrzebnych produktów, które nie wzbudzają jednak tak wielkich emocji…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

O Legiobiznes.pl

Avatar
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO Co jeszcze wpływa na pozycję strony Widoczność strony w Google. Migracja strony

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO? Co jeszcze wpływa na pozycję strony? Widoczność strony w Google. Migracja strony

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Metafory w marketingu Działania marketingowe oparte są na wiedzy …

Jeden komentarz

  1. Avatar

    kampanie adwords są trudne do stworzenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA