Z ostatniej chwili
Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej. Dlaczego warto mieć stronę WWW W jaki sposób wybrać słowa kluczowe
Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej. Dlaczego warto mieć stronę WWW W jaki sposób wybrać słowa kluczowe

Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej. Dlaczego warto mieć stronę WWW? W jaki sposób wybrać słowa kluczowe

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej

Coraz więcej użytkowników internetu korzysta z opcji voice search. Nic w tym dziwnego – wyszukiwarka głosowa to bardzo wygodne narzędzie do zdobywania potrzebnych informacji w możliwie krótkim czasie. Dlatego w dzisiejszym tekście zaproponujemy kilka sposobów na to, jak zoptymalizować stronę pod wyszukiwanie głosowe w Google.

Czym w ogóle jest wyszukiwanie głosowe?

Wyszukiwanie głosem w internecie jest narzędziem znanym szerokiej publiczności od około 2010 roku. To wtedy aplikacja Siri, czyli wirtualna asystentka stworzona przez firmę Apple, po raz pierwszy trafiła na urządzenia z systemem iOS. Rok później, czyli w 2011, Siri stała się częścią ekosystemu Apple. Również w 2011 roku Google zapowiedział usługę Voice Search. Ta najpierw trafiła do usługi Google Now na urządzeniach mobilnych wyposażonych w systemy Android, a następnie stała się jednym z modułów dostępnych w przeglądarce Chrome. Rozwinięciem tej technologii jest Google Assistant

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto mieć stronę WWW?

Posiadasz własny biznes? A może pracodawca zlecił Ci stworzenie strony internetowej Twojej firmy, by zacząć ją reklamować w sieci? W każdym z tych przypadków przyda Ci się wiedza na temat tworzenia stron WWW! Pozwól mi przekonać Cię, dlaczego w dzisiejszych czasach jest to takie ważne.

Strona WWW a marketing i reputacja Twojej firmy

Dzisiejszy świat stopniowo przenosi się do rzeczywistości wirtualnej.  Prawie nikt nie czyta już ogłoszeń w drukowanej prasie, coraz mniej osób słucha radia, spada również oglądalność telewizji. Niemal wszyscy są natomiast online i to w coraz większym wymiarze czasu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak Zaprojektować Stronę Internetową?

Chcesz zaprojektować stronę internetową, która będzie wysoko w wynikach wyszukiwania? Zrób to zgodnie z zasadami SEO! Nieważne czy robisz projekt strony sam, czy zlecasz agencji. Te cztery etapy pozwolą Ci zwiększyć szanse na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania i dobry współczynnik konwersji.

Dlaczego budujesz stronę internetową? Pewnie chcesz, by Internauci dowiedzieli się o Twojej firmie, jej usługach i produktach. A może by kupowali w Twoim e-sklepie, zapisywali na newsletter lub pobierali darmowe materiały? Jeśli podchodzisz do projektowania strony wiedząc, co chcesz dzięki stronie osiągnąć to bardzo dobrze! Przykłady, które wymieniłem to konwersje – czyli pożądane działania gości na Twojej stronie. Twoje cele mogą być zupełnie inne. Ważne, żeby wiedzieć, jakie…

Więcej dowiesz się u źródła >

W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Odniesienie sukcesu w marketingu internetowym uzależnione jest od analizy i właściwego doboru słów kluczowych. Są one filarem, na którym opiera się późniejszy proces pozycjonowania, dlatego warto sumiennie podejść do wyboru słów kluczowych.

Słowa kluczowe – dlaczego są tak ważne?

Prowadząc własny biznes, zależy nam na tym, aby że świadczonymi usługami dotrzeć do jak największej liczy odbiorców. W tym celu często decydujemy się na różnego rodzaju działania marketingowe, mające na celu wsparcie promocji firmy. Jednym z działań, które umożliwiają dotarcie do większej liczby osób, jest pozycjonowanie stron. Aby to właśnie nasza witryna wyświetlała się na pierwszych pozycjach wyszukiwarek, należy dostosować treści na niej zawarte w taki sposób, aby zawierały kluczowe frazy. Właściwa analiza i dobór słów odpowiada za odniesienie sukcesu. Warto więc wcielić się w klienta i mając na uwadze usługi, jakie oferujemy wybrać słowa kluczowe, których użylibyśmy, chcąc wyszukać czegoś z interesującej nas dziedziny…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2021 roku?

Rok 2020 okazał się bardziej nieprzewidywalny, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Szczególnym wyzwaniem była sytuacja związana z pandemią – wielu przedsiębiorców musiało nieco zmienić profil działalności. Strzałem w dziesiątkę okazała się promocja w Internecie. W głowach wielu osób kotłuje się pytanie – jak będzie wyglądać rok 2021? Z jakimi wyzwaniami przyjdzie nam się zmierzyć? Jasnowidzami nie jesteśmy, jednak możemy przedstawić garść porad dotyczących tego, jak zaplanować pozycjonowanie w 2021 roku i na co zwrócić uwagę, aby SEO w 2021 roku przyniosło oczekiwane efekty.

Strona firmowa i sklep internetowy – zacznij od podstaw

Miejsce w sieci – od tego trzeba zacząć. Jeżeli nie masz jeszcze firmowej strony internetowej, to najwyższy czas, aby nadrobić zaległości. W przeciwnym razie dystans dzielący Cię od konkurencji wzrośnie tak bardzo, że nadrobienie go, będzie ogromnym wyzwaniem. Rok 2020 doskonale pokazał, że o wiele lepiej w trudnej pandemicznej rzeczywistości radzili sobie przedsiębiorcy, którzy maksymalnie wykorzystywali potencjał drzemiący w nowoczesnych kanałach komunikacji z klientami. Podobnie – jeżeli prowadzisz sklep stacjonarny, pomyśl o tym, aby zainwestować w branżę e-commerce. Gdy sklepy stacjonarne zostaną zamknięte, będziesz bez przeszkód prowadził działalność w sieci!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Top 6 błędów strony internetowej, które skutecznie pogarszają wyniki kampanii Google Ads

„Dlaczego kampania Google Ads nie przynosi efektów?” To pytanie zostało wypowiedziane przez niejednego przedsiębiorcę, który postanowił rozwinąć swój biznes za pomocą reklamy w wyszukiwarce Google.

Przyczyn braku zwrotu z inwestycji w reklamę Google może być wiele, zaczynając od zbyt krótkiego czasu działania kampanii, w którym algorytmy, jak i sam specjalista, cały czas uczą się nią optymalnie sterować, kończąc na bardzo fundamentalnej i przykrej przyczynie, jaką jest sytuacja, gdy dany biznes nie został dobrze przemyślany przed jego otwarciem i posiada podstawowe błędy w swoim biznesplanie bądź planie marketingowym. W takiej sytuacji reklama Google Ads najprawdopodobniej nic nie pomoże…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie Google Moja Firma. Fakty i Mity

Kiedy w 2020 roku wybuchła światowa pandemia koronawirusa, wielu przedsiębiorców przeniosło swoją sprzedaż do internetu. Niektóre firmy, w celu szybkiej rekompensaty braku sprzedaży stacjonarnej, postawiły na Google Ads, inne na SEO, a jeszcze inne – na nic.

Są też branże, które postanowiły skorzystać z całkiem nowej usługi, która pojawiła się na agencyjnym gruncie i miała być przełomem w uwierzytelnianiu marki lokalnej – pozycjonowanie Google Moja Firma. Jednak czy możemy mówić o pozycjonowaniu w kontekście Google Moja Firma?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content marketing – 7 nawyków, które ułatwią Ci tworzenie angażujących treści

Czy da się udoskonalić jakość tworzonych treści dzięki wprowadzeniu nowych nawyków? Nawyki to temat, który w ostatnim czasie zyskuje ogromną popularność ze względu na regularnie pojawiające się wyniki badań, które udowadniają, jak duży wpływ na nasze życie mają powtarzalne i dobrze znane zachowania. Co istotne, nawyki pomagają nam wykonywać pewne czynności bez względu na motywację, samopoczucie czy zachcianki. Wszystko odbywa się automatycznie i jest efektem wypracowanych przyzwyczajeń.

Przyjrzyjmy się, jakie nawyki mogą realnie wpłynąć na tworzenie interesujących i angażujących treści u osób, które chcą popracować nad tworzeniem lepszego content marketingu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest Mobile First Index i jak się przygotować na jego start

Rok 2017. To właśnie wtedy pękła magiczna granica, kiedy w wyszukiwarkach ponad 50% ruchu pochodziło z urządzeń mobilnych. Od tamtej pory pracownicy Google’a zaczęli coraz głośniej mówić o konieczności dostosowania stron do smartfonów czy tabletów. I stało się! W 2021 roku czeka nas największa zmiana w sposobie budowania rankingu Google. W życie wchodzi Mobile First Index. Na czym będzie polegać? Jak się do niego przygotować? Na te i inne odpowiem poniżej!

Co to jest Mobile First Index?

Zmianę w indeksowaniu stron przez Google można określić jednym zdaniem – najpierw mobile, potem desktop…

Więcej dowiesz się u źródła >

Prawidłowa (czyli jaka?) zgoda na działania marketingowe Internecie

Artykuł pochodzi z raportu „Era post (third party) cookies. Pobierz bezpłatnie cały raport TUTAJ

O tym jakie wymagania powinna spełniać zgoda na działania marketingowe online z Witoldem Chomiczewskim, radcą prawnym, Wspólnikiem w Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych rozmawia Joanna Blewąska, Digital Strategy Specialist, Bluerank…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads SEO dla branży edukacyjnej. Moc linkowania SEO. Wskazówki na poprawę wskaźników WordPress SEO

Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads? SEO dla branży edukacyjnej. Moc linkowania SEO. Wskazówki na poprawę wskaźników WordPress SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads? Między zwolennikami pozycjonowania organicznego …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA