Z ostatniej chwili

Blockchain może zrewolucjonizować marketing! Jak zoptymalizować PDF pod SEO? Sprawdzamy statystyki strony internetowej. Wideo marketing

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Wiktor Żołnowski (Pragmatic Coders): Blockchain może zrewolucjonizować to, w jaki sposób działa współczesny marketing

O marketingu software house’u, branży IT, wykorzystaniu technologii blockchain, a także na temat przyszłych planów i projektów rozmawiamy z Wiktorem Żołnowskim, CEO i współzałożycielem Pragmatic Coders.

Co jest najważniejsze w marketingu software house’u? Czym się charakteryzuje marketing w branży IT?

Nie jestem ekspertem od marketingu, ale mogę opowiedzieć o tym, co sprawdziło się u nas w Pragmatic Coders. Najważniejszym krokiem do zbudowania silnego marketingu, a także do pomnożenia liczby zapytań ofertowych (inbound) było dokładne zdefiniowanie obszaru naszych działań. Odpowiedź na pytanie, co robimy? To brzmi banalnie, ale uświadomienie sobie jak chcemy być postrzegani na rynku, było ważnym krokiem do zbudowania strategii komunikacji i naszego działania na rynku…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

10 porad, jak zoptymalizować PDF pod SEO

Dawno, dawno temu w świecie SEO krążył mit, który głosił, jakoby pliki PDF były dla Google nie do spenetrowania. Sporo piasku się w klepsydrze przesypało, a dziś wszyscy wiemy, że PDF może być zacnym zasobem, który świetnie się indeksuje w SERP i zgarnia kawał ruchu – o innych, opisanych niżej zaletach nie wspominając. Zatem jak to zrobić, aby się nie narobić – a ruchu z PDF zarobić?

Czy Google radzi sobie z dokumentami PDF?

Przypomnijmy rozterki i sytuacje z nie tak znowu odległego roku 2004 – gdzie SEJ analizował zjawisko interpretacji PDF’ów przez Big G,  a odpowiedź na pytanie zadane w H2 brzmiała rzecz jasna: nie. No nie szło przebić się do lukratywnego królestwa pierwszej strony wyników wyszukiwania Google. Wieść niosła, że Google nie potrafiło rozszyfrować zawartości dokumentu, który nie był HTML-em…

Więcej dowiesz się na: http://semandseo.pl

Jak sprawdzać statystyki strony internetowej?

Statystyki strony internetowej dają wgląd do jej skuteczności, zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają rozwikłać różne problemy związane z użytecznością i funkcjonalnością strony. Dzięki danym statystycznym łatwiej będzie Ci dopasować swoją stronę do oczekiwań odbiorców. W przypadku sklepów internetowych będziesz mógł śledzić ich ścieżkę zakupową i zapobiec porzucaniu przez nich koszyka. Jeżeli prowadzisz bloga to zobaczysz, które posty są najchętniej czytane, a także ile minut czytelnik spędza na Twoim blogu. W naszym dzisiejszym wpisie dowiesz się, jak opanować obsługę Google Analytics, a także wszelkie korzyści z tym związane.

Statystyki Google Analytics pozwolą Ci sprawdzić:

  • kto odwiedza Twoją stronę internetową,
  • ile czasu spędzają na Twojej stronie,
  • które treści są przez nich najchętniej czytane,
  • skąd dotarli do Twojej oferty,
  • w którym momencie zrezygnowali,
  • i wiele innych…

Więcej dowiesz się na: https://www.eactive.pl

Wideo marketing i webinary – jak to połączyć i dlaczego?

W mijającym roku wideo stanowiło jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji. Przede wszystkim dlatego, że żaden inny format nie gwarantuje tak skutecznego dotarcia do odbiorców. Dlaczego wideo jest obecnie tak istotne, dlaczego należy uwzględnić je w swojej…

…strategii marketingowej i jak wykorzystać webinary, aby wesprzeć te działania?

Tl;dr – Too long, didn’t read

Jedno jest pewne: marketingowy szum prawdopodobnie nigdy nie był tak duży, jak dziś. Przed podjęciem decyzji o zakupie klienci nadal chcą dowiedzieć się jak najwięcej o produkcie czy usłudze. Mają jednak problem, ponieważ komunikaty marketingowe bombardują ich każdym możliwym kanałem. W związku z tym klienci szukają raczej treści szybkich w odbiorze, łatwych do zrozumienia oraz dających klarowny obraz tego, co marka chce zakomunikować…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Nadciągają emocje. Znowu?

Polska, 1991 rok. W witrynie lokalnego sklepu w Grudziądzu pojawia się rower. Nieszczególny, Rafał Majka nie rzuciłby na niego okiem. Mimo to, bez jakiejkolwiek promocji, szybko znajduje kupca. 25 lat później reguły gry wyglądają zupełnie inaczej.

W Internecie jest wszystko. No prawie. Aby produkt wyróżnił się pośród innych, długo praktykowano regułę USP (Unique Selling Proposition). Co, jednak jeśli w Internecie znajduję setki produktów, każdy bardziej „naj”? USP przekształci się w UEP (Emotional Selling Proposition). Zatem emocje, emocje…

Bodźce wszędzie

Przemawia do mnie statystyka na temat ilości bodźców przyjmowanych przez człowieka średniowiecza. Było ich mało. Obecnie, wymownym przykładem odwróconego trendu jest dla mnie obserwacja pasażerów pociągu, którzy scrollują Facebooka (też to robię, podczas obserwacji innych widoczne jednak bardziej). Większość postów/obrazków/filmików jest odrzucana od razu. Ciężko zaciekawić takiego odbiorcę, szczególnie jeśli post nie pochodzi od jednego z bliższych znajomych…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA