Z ostatniej chwili

E-commerce

Jak usprawnić pozycjonowanie sklepu internetowego, SEO. Czy opinie o sklepie mogą wpłynąć na wielkość sprzedaży?

6 sposobów jak usprawnić pozycjonowanie e-sklepu Indeksowanie stron Uporządkowanie zagadnień związanych z indeksowaniem stron (podstron), to podstawowa rzecz w przypadku pozycjonowania. Aby prowadzić działania SEO, konkretne podstrony muszą pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google. Może wydaje się to oczywiste, ale uwierzcie nam – audytowaliśmy strony, które miały zablokowaną indeksację i nie wpuszczały …

Zobacz więcej »

Jak wyglądają E-zakupy Polaków? Promowania oferty sklepów internetowych w wyszukiwarce Google, czyli Google Merchant

Kupujemy przez smartfony i słuchamy „influencerów”. E-zakupy Polaków Ponad połowa Polaków kupuje online przynajmniej raz w miesiącu – podaje raport PwC „Total Retail 2017”. Przyjrzyjmy się, jak ewoluują nasze przyzwyczajenia e-zakupowe. Rola m-commerce Obecnie mówimy już nie tylko o e-commerce, ale także o m-commerce. Ruch stwarzany poprzez smartfony przekracza jedną …

Zobacz więcej »

Nie daj uciec klientowi, czyli technika remarketingowa! Pliki produktowe pomogą Ci w budowaniu wizerunku sklepu internetowego

Jak nie dać klientowi uciec i zwiększyć sprzedaż? Skuteczne techniki remarketingowe Powszechnie znana prawda marketingowa mówi, że taniej jest utrzymać klienta niż pozyskać nowego. W każdej strategii reklamowej koncentrującej działania wokół tej grupy użytkowników, która zna Twoją ofertę i/lub z niej skorzystała, powinno znaleźć się miejsce dla remarketingu w Google …

Zobacz więcej »

Promocja w sklepie internetowym, pozyskaj nowych klientów. UX zasady przyjaznego sklepu internetowego

Promocje w sklepie internetowym – 5 ciekawych przykładów Głównym celem biznesu e-commerce jest sprzedaż internetowa i zdobywanie nowych klientów. Zobacz, jak promocje w sklepie internetowym mogą Ci w tym pomóc. W życiu każdego wirtualnego sprzedawcy nadchodzi czas, gdy musi zaoferować on klientom promocje w sklepie internetowym. Jest to trudna decyzja, ponieważ …

Zobacz więcej »

Nowa strona sklepu, a przekierowania. Tag title i meta description w e-commerce. Skuteczne przyciski CTA. Kiedy najlepiej się reklamować?

PLANUJESZ NOWĄ STRONĘ SWOJEGO SKLEPU? ZADBAJ O PRZEKIEROWANIA! Kiedy właściciele internetowych sklepów z wielkim hukiem ogłaszają swoją nową stronę www zazwyczaj wiąże się to z hurraoptymizmem i wielkimi nadziejami. Nowa strona to nowe otwarcie, a odświeżona szata graficzna z pewnością przyciągnie wielu nowych klientów. Jakie musi być zaskoczenie, kiedy po …

Zobacz więcej »

Zwiększenie widoczności firmy w porównywarce cen. Jak pisać teksty do sklepu, które pozwolą na poprawę pozycji w wyszukiwarkach – SEO

Oto, jak zwiększyć widoczność swojej oferty w porównywarce cen Przed Wami druga połowa artykułu o tekstach do sklepów internetowych. Po omówieniu warstwy informacyjnej tekstu, pora na wątek sprzedażowy i pozycjonerski. Opis to jeden z ważniejszych czynników, wpływających na widoczność produktu w porównywarce cen. Jest także bardzo istotny z perspektywy użytkownika, któremu …

Zobacz więcej »

Blog i struktura budowy w eSklepie. Przeniesienie sklepu na inną platformę a SEO. Marketing dla e-commerce, w jaki dzień klienci kupują najczęściej

Jakie są korzyści posiadania bloga w sklepie internetowym? Jeśli chcesz wiedzieć, jakie są korzyści posiadania bloga w sklepie internetowym, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Przekonaj się, że warto blogować! Właściciele sklepów internetowych bardzo często generują ruch poprzez wykupowanie płatnej reklamy oraz organizowanie promocji. Tymczasem istnieje jeszcze jedna droga, …

Zobacz więcej »

Jak stworzyć wygodny sklep internetowy dla klientów mobilnych? Pisanie dobrych tekstów informacyjnych dla produktów

TWORZENIE WYGODNEGO SKLEPU INTERNETOWEGO DLA KLIENTA MOBILNEGO Z roku na rok zwiększa się ilość użytkowników, którzy korzystają z Internetu przez urządzenia mobilne takie jak telefony czy tablety. Na niektórych rynkach, wg. Statystyk Google, ilość osób używających urządzeń mobilnych stanowi ponad 50% wszystkich użytkowników. Dlatego warto przygotować nasz sklep internetowy, by …

Zobacz więcej »

Przygotowanie zdjęć produktów do sklepu. Przyczyny niefinalizowania transakcji w sklepie internetowym

Zdjęcia produktowe – jak wygląda przygotowanie do sesji? Wykonanie fotografii produktów dostępnych w sklepie internetowym można zlecić zewnętrznej firmie, jednak szczególnie w przypadku zaczynania swojej przygody ze sprzedażą w internecie bądź niewielką liczba oferowanych produktów, można podjąć się wykonania tego zadania samodzielnie. O czym trzeba pamiętać, decydując się na takie rozwiązanie …

Zobacz więcej »

W jaki sposób pozycjonować sklep internetowy? Narzędzia, które Ci pomogą w zwiększeniu sprzedaży

Jak pozycjonować sklep internetowy? Witryny składające się z wielu podstron, a w szczególności sklepy internetowe wymagają zupełnie innego podejścia w pozycjonowaniu niż większość firm usługowych. Wynika to nie tylko z ogromnego potencjału słów kluczowych, ale również efektywnego wykorzystywania poszczególnych „etapów podróży klienta”. Jak więc pozycjonować sklep internetowy? Podstawą funkcjonowania sklepów …

Zobacz więcej »

W sklepach internetowych uruchom sprzedaż ratalną! Problemy podczas zakupów w sieci! Jak zwiększyć sprzedaż w eSklepie?

Klienci sklepów internetowych chcą kupować na raty Jest jeden problem wspólny dla wszystkich sprzedawców w branży e-commerce. To koszyki zakupowe, wypełnione produktami przez klientów, porzucone przed kliknięciem do kasy i złożeniem zamówienia. Tak kończy się więcej niż połowa wizyt w sklepach internetowych. Jak temu zapobiec? Z jednej strony zjawisko porzucania …

Zobacz więcej »

Polskie e-Sklepy nie zapobiegają utracie klientów. Budowanie pozytywnych doświadczeń kupujących. Skuteczna sprzedaż i ceny w sklepie

Polskie e-sklepy nie wykorzystują technologii zapobiegających utracie klientów – pokazuje badanie firmy Genesys Polska branża e-commerce słabo zna i w niewielkim stopniu wykorzystuje narzędzia informatyczne ułatwiające finalizację transakcji – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Genesys. 17 proc. ankietowanych e-sklepów kontaktuje się z klientem, który porzucił koszyk przed złożeniem zamówienia, …

Zobacz więcej »

Jak wypromować nowy sklep internetowy? Zwiększenie konwersji, żonglując inteligentnie stawkami

Jak promować nowy sklep internetowy? – 7 pomysłów Świat e-commerce często bywa bardzo niejasny, przez co świeżo upieczeni przedsiębiorcy szybko rezygnują. Zobacz, jak promować nowy sklep internetowy. Twój sklep internetowy w końcu zaczął działać, ma ciekawe opisy produktów, a kupiony motyw WordPress lub PrestaShop jest nowoczesny i przykuwa Twoją uwagę …

Zobacz więcej »

Jak ulepszyć opis produktu w sklepie internetowym? Automatyzacja marketingu w sklepie internetowym

Skuteczna strona kategorii produktu w sklepie internetowym Sklep internetowy to mechanizm z wieloma ważnymi składowymi. Jednią z nich to strona kategorii produktu, ułatwiająca dokonanie zakupu. Jak ją więc ulepszyć? Wydaje się, że widok strony produktu jest najważniejszym punktem w sklepie internetowym. To, jak prezentuje się produktu, jego opis lub zdjęcie ma niewątpliwie …

Zobacz więcej »

ROPO w sklepie internetowym, zwiększenie konwersji z email marketingu

Wykorzystaj ROPO w swoim sklepie internetowym Jeśli prowadzisz sklep internetowy zależy Ci, aby konsumenci dokonywali zakupu właśnie w Twojej witrynie. Jednak nadal wiele osób korzysta z internetu jedynie jako źródła informacji o produkcie. Trafiają na Twoją stronę, zapoznają się ze zdjęciami i opisami artykułów, szukają opinii i korzystają z porównywarek …

Zobacz więcej »

Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy – E-commerce

W świecie SEO, podobnie jak w analogowej rzeczywistości marketingowej, liczy się efekt: osiąganie celów. Dla SEOwca celem jest np. dokonanie rejestracji, kliknięcie buttonów „dodaj do koszyka” czy „like”, wejście na stronę danego produktu, zapisanie się do newslettera, wybór formy wysyłki i wiele innych czynności, których klient lub potencjalny klient dokonuje …

Zobacz więcej »

Modelowanie atrybucja w e-commerce

Nie oszukujmy się: modelowanie atrybucji jest tak skomplikowane, że wiele platform e-commerce nie zawraca sobie nim głowy. Jest to jednak znaczący element, który może przyczynić się do wzrostu konwersji! Co powinieneś o nim wiedzieć? Model atrybucji decyduje o tym, jak przypisać ilość lub wartość sprzedaży i konwersji różnym punktom styku …

Zobacz więcej »

Wiadomości e-mail w e-commerce, które zwiększą sprzedaż

Sprawdź, jakie wiadomości e-mail w e-commerce możesz wysyłać, aby zwiększyć sprzedaż we własnym sklepie. Poznaj 11 różnych treści, które generują sprzedaż. E-mail marketing w e-commerce może być korzystny, jeśli chodzi o zwiększanie liczby nowych zamówień oraz klientów. Daje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, wykorzystując odpowiednie rodzaje wiadomości e-mail w e-commerce, …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA