Z ostatniej chwili

E-commerce

Jak usprawnić pozycjonowanie sklepu internetowego, SEO. Czy opinie o sklepie mogą wpłynąć na wielkość sprzedaży?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 sposobów jak usprawnić pozycjonowanie e-sklepu Indeksowanie stron Uporządkowanie zagadnień związanych z indeksowaniem stron (podstron), to podstawowa rzecz w przypadku pozycjonowania. Aby prowadzić działania SEO, konkretne podstrony muszą pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google. Może wydaje się to oczywiste, ale uwierzcie nam – audytowaliśmy strony, które miały …

Zobacz więcej »

Jak wyglądają E-zakupy Polaków? Promowania oferty sklepów internetowych w wyszukiwarce Google, czyli Google Merchant

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Kupujemy przez smartfony i słuchamy „influencerów”. E-zakupy Polaków Ponad połowa Polaków kupuje online przynajmniej raz w miesiącu – podaje raport PwC „Total Retail 2017”. Przyjrzyjmy się, jak ewoluują nasze przyzwyczajenia e-zakupowe. Rola m-commerce Obecnie mówimy już nie tylko o e-commerce, ale także o m-commerce. Ruch …

Zobacz więcej »

Nie daj uciec klientowi, czyli technika remarketingowa! Pliki produktowe pomogą Ci w budowaniu wizerunku sklepu internetowego

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak nie dać klientowi uciec i zwiększyć sprzedaż? Skuteczne techniki remarketingowe Powszechnie znana prawda marketingowa mówi, że taniej jest utrzymać klienta niż pozyskać nowego. W każdej strategii reklamowej koncentrującej działania wokół tej grupy użytkowników, która zna Twoją ofertę i/lub z niej skorzystała, powinno znaleźć się …

Zobacz więcej »

Promocja w sklepie internetowym, pozyskaj nowych klientów. UX zasady przyjaznego sklepu internetowego

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Promocje w sklepie internetowym – 5 ciekawych przykładów Głównym celem biznesu e-commerce jest sprzedaż internetowa i zdobywanie nowych klientów. Zobacz, jak promocje w sklepie internetowym mogą Ci w tym pomóc. W życiu każdego wirtualnego sprzedawcy nadchodzi czas, gdy musi zaoferować on klientom promocje w sklepie …

Zobacz więcej »

Nowa strona sklepu, a przekierowania. Tag title i meta description w e-commerce. Skuteczne przyciski CTA. Kiedy najlepiej się reklamować?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]PLANUJESZ NOWĄ STRONĘ SWOJEGO SKLEPU? ZADBAJ O PRZEKIEROWANIA! Kiedy właściciele internetowych sklepów z wielkim hukiem ogłaszają swoją nową stronę www zazwyczaj wiąże się to z hurraoptymizmem i wielkimi nadziejami. Nowa strona to nowe otwarcie, a odświeżona szata graficzna z pewnością przyciągnie wielu nowych klientów. Jakie …

Zobacz więcej »

Zwiększenie widoczności firmy w porównywarce cen. Jak pisać teksty do sklepu, które pozwolą na poprawę pozycji w wyszukiwarkach – SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Oto, jak zwiększyć widoczność swojej oferty w porównywarce cen Przed Wami druga połowa artykułu o tekstach do sklepów internetowych. Po omówieniu warstwy informacyjnej tekstu, pora na wątek sprzedażowy i pozycjonerski. Opis to jeden z ważniejszych czynników, wpływających na widoczność produktu w porównywarce cen. Jest także bardzo …

Zobacz więcej »

Blog i struktura budowy w eSklepie. Przeniesienie sklepu na inną platformę a SEO. Marketing dla e-commerce, w jaki dzień klienci kupują najczęściej

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jakie są korzyści posiadania bloga w sklepie internetowym? Jeśli chcesz wiedzieć, jakie są korzyści posiadania bloga w sklepie internetowym, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Przekonaj się, że warto blogować! Właściciele sklepów internetowych bardzo często generują ruch poprzez wykupowanie płatnej reklamy oraz organizowanie promocji. …

Zobacz więcej »

Jak stworzyć wygodny sklep internetowy dla klientów mobilnych? Pisanie dobrych tekstów informacyjnych dla produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]TWORZENIE WYGODNEGO SKLEPU INTERNETOWEGO DLA KLIENTA MOBILNEGO Z roku na rok zwiększa się ilość użytkowników, którzy korzystają z Internetu przez urządzenia mobilne takie jak telefony czy tablety. Na niektórych rynkach, wg. Statystyk Google, ilość osób używających urządzeń mobilnych stanowi ponad 50% wszystkich użytkowników. Dlatego warto …

Zobacz więcej »

Przygotowanie zdjęć produktów do sklepu. Przyczyny niefinalizowania transakcji w sklepie internetowym

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Zdjęcia produktowe – jak wygląda przygotowanie do sesji? Wykonanie fotografii produktów dostępnych w sklepie internetowym można zlecić zewnętrznej firmie, jednak szczególnie w przypadku zaczynania swojej przygody ze sprzedażą w internecie bądź niewielką liczba oferowanych produktów, można podjąć się wykonania tego zadania samodzielnie. O czym trzeba pamiętać, …

Zobacz więcej »

W jaki sposób pozycjonować sklep internetowy? Narzędzia, które Ci pomogą w zwiększeniu sprzedaży

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak pozycjonować sklep internetowy? Witryny składające się z wielu podstron, a w szczególności sklepy internetowe wymagają zupełnie innego podejścia w pozycjonowaniu niż większość firm usługowych. Wynika to nie tylko z ogromnego potencjału słów kluczowych, ale również efektywnego wykorzystywania poszczególnych „etapów podróży klienta”. Jak więc pozycjonować …

Zobacz więcej »

W sklepach internetowych uruchom sprzedaż ratalną! Problemy podczas zakupów w sieci! Jak zwiększyć sprzedaż w eSklepie?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Klienci sklepów internetowych chcą kupować na raty Jest jeden problem wspólny dla wszystkich sprzedawców w branży e-commerce. To koszyki zakupowe, wypełnione produktami przez klientów, porzucone przed kliknięciem do kasy i złożeniem zamówienia. Tak kończy się więcej niż połowa wizyt w sklepach internetowych. Jak temu zapobiec? …

Zobacz więcej »

Polskie e-Sklepy nie zapobiegają utracie klientów. Budowanie pozytywnych doświadczeń kupujących. Skuteczna sprzedaż i ceny w sklepie

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Polskie e-sklepy nie wykorzystują technologii zapobiegających utracie klientów – pokazuje badanie firmy Genesys Polska branża e-commerce słabo zna i w niewielkim stopniu wykorzystuje narzędzia informatyczne ułatwiające finalizację transakcji – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Genesys. 17 proc. ankietowanych e-sklepów kontaktuje się z klientem, który …

Zobacz więcej »

Jak wypromować nowy sklep internetowy? Zwiększenie konwersji, żonglując inteligentnie stawkami

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak promować nowy sklep internetowy? – 7 pomysłów Świat e-commerce często bywa bardzo niejasny, przez co świeżo upieczeni przedsiębiorcy szybko rezygnują. Zobacz, jak promować nowy sklep internetowy. Twój sklep internetowy w końcu zaczął działać, ma ciekawe opisy produktów, a kupiony motyw WordPress lub PrestaShop jest …

Zobacz więcej »

Jak ulepszyć opis produktu w sklepie internetowym? Automatyzacja marketingu w sklepie internetowym

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Skuteczna strona kategorii produktu w sklepie internetowym Sklep internetowy to mechanizm z wieloma ważnymi składowymi. Jednią z nich to strona kategorii produktu, ułatwiająca dokonanie zakupu. Jak ją więc ulepszyć? Wydaje się, że widok strony produktu jest najważniejszym punktem w sklepie internetowym. To, jak prezentuje się produktu, jego …

Zobacz więcej »

ROPO w sklepie internetowym, zwiększenie konwersji z email marketingu

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Wykorzystaj ROPO w swoim sklepie internetowym Jeśli prowadzisz sklep internetowy zależy Ci, aby konsumenci dokonywali zakupu właśnie w Twojej witrynie. Jednak nadal wiele osób korzysta z internetu jedynie jako źródła informacji o produkcie. Trafiają na Twoją stronę, zapoznają się ze zdjęciami i opisami artykułów, szukają …

Zobacz więcej »

Czas ładowania stron sklepu internetowego to pieniądz!

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Strona sklepu internetowego ładuje się dłużej niż 5 sekund? Czas zmienić sklep. Tak uważa 61 proc. internautów, według badania Incapsula. Gdyby dekadę temu ktoś powiedział, że strona sklepu internetowego załadowała mu się w 5 sekund, pewnie wielu z nas z niedowierzaniem wykrzyknęłoby „ale szybko!”. Dziś, …

Zobacz więcej »

Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy – E-commerce

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]W świecie SEO, podobnie jak w analogowej rzeczywistości marketingowej, liczy się efekt: osiąganie celów. Dla SEOwca celem jest np. dokonanie rejestracji, kliknięcie buttonów „dodaj do koszyka” czy „like”, wejście na stronę danego produktu, zapisanie się do newslettera, wybór formy wysyłki i wiele innych czynności, których …

Zobacz więcej »

Modelowanie atrybucja w e-commerce

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Nie oszukujmy się: modelowanie atrybucji jest tak skomplikowane, że wiele platform e-commerce nie zawraca sobie nim głowy. Jest to jednak znaczący element, który może przyczynić się do wzrostu konwersji! Co powinieneś o nim wiedzieć? Model atrybucji decyduje o tym, jak przypisać ilość lub wartość sprzedaży …

Zobacz więcej »

Wiadomości e-mail w e-commerce, które zwiększą sprzedaż

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Sprawdź, jakie wiadomości e-mail w e-commerce możesz wysyłać, aby zwiększyć sprzedaż we własnym sklepie. Poznaj 11 różnych treści, które generują sprzedaż. E-mail marketing w e-commerce może być korzystny, jeśli chodzi o zwiększanie liczby nowych zamówień oraz klientów. Daje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, wykorzystując odpowiednie …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA