Z ostatniej chwili
Kiedy dokonać przebudowy strony internetowej Pozycjonowanie stron internetowych, cennik. Jak dodać innego administratora do kanału na YouTube

Kiedy dokonać przebudowy strony internetowej? Pozycjonowanie stron internetowych, cennik. Jak dodać innego administratora do kanału na YouTube?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

PRZEBUDOWA STRONY INTERNETOWEJ – KIEDY TRZEBA JĄ ZROBIĆ?

Przestarzała strona internetowa to strzał w kolano każdego przedsiębiorcy. Na nic zdadzą się twoje wydatki na reklamę i SEO, jeśli twoja witryna odstrasza wyglądem, długo się ładuje, ma nieprzyjazną nawigacją i często się zawiesza. Te oznaki mogą świadczyć o tym, że przebudowa strony internetowej będzie konieczna.

Tam, gdzie dochodzi do styku rzeczywistości internetowej i biznesu zmiany zachodzą bardzo dynamicznie. To, co wczoraj było wystarczające, jutro już może być przestarzałe. Konsekwencją jest odpływ klientów ze sklepu internetowego oraz gorsza widoczność witryny w Google. Być może za słabe pozycje odpowiada w dużej mierze właśnie to – źle zoptymalizowana strona.

Dzisiaj przygotowałam poradnik na temat czynników decydujących o tym, czy strona www jest przestarzała, a przez to nieefektywna i szkodliwa dla waszych interesów. Warto przeanalizować swoją stronę pod tym kątem biorąc pod uwagę następujące czynniki…

Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE STRON W GOOGLE CENNIK – OD CZEGO ZALEŻY

Pozycjonowanie stron w Google – cennik – od czego zależy

Pozycjonowanie stron to coraz popularniejszy temat. W dobie powszechnego dostępu do Internetu, niemal każda firma posiada stronę internetową, na której oferuje swoje produkty lub usługi. Warto zatem zapoznać się z możliwościami, by jak najskuteczniej przyciągać klientów.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Najprościej można określić je jako działanie sprawiające, że strona będzie bardziej widoczna w wyszukiwarce. Wiele osób poszukując produktów lub usługodawców korzysta z Internetu, wpisując w oknie wyszukiwarki interesujące je frazy. Wyszukiwarka decyduje o tym, które strony są najlepiej dopasowane do danego hasła i umieszcza je jako pierwsze wyniki. Algorytm Google najwyżej umieszcza strony, które uważa za najlepiej dopasowane do zapytania…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak dodać inną osobę do swojego kanału na YouTube?

Udzielenie dostępu do kanału na YouTube jest potrzebne, jeśli tworzysz go z innym użytkownikiem lub rozpoczynasz współpracę z agencją marketingu internetowego. Nadanie dostępu nowej osobie może sprawić nieco kłopotu. Dlatego dowiedz się, jak zrobić to krok po kroku.

Osobisty kanał, czy konto marki?

Konto Google pozwala Ci na oglądanie filmów na YouTube i subskrybowanie kanałów. Natomiast, gdy chcesz dodawać własne wideo, musisz utworzyć kanał. Jeśli ma on służyć współpracy z innymi osobami, musisz połączyć go z kontem marki

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zautomatyzować wysyłkę newslettera? Poradnik

Jak zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji newslettera? Sprawdź nasz poradnik, w którym wyjaśniamy wszystko krok po kroku! 📬 W tekście znajdziecie przebieg wdrożenia automatyzacji na przykładzie newslettera Marketingu dla Ludzi.

W jednym z poprzednich artykułów zaprezentowałam skuteczne praktyki prowadzenia bloga firmowego, którego bohaterami byli Facebook i newsletter. W tej części chciałam przedstawić wam wspomniany wcześniej proces automatyzacji wysyłki newslettera, co będzie doskonałym uzupełnieniem moich poprzednich artykułów. Szczególnie przyda się tym, którzy nie słyszeli o takim sposobie automatyzacji, a chcieliby efektywniej mailowo serwować aktualności swoim czytelnikom…

Więcej dowiesz się u źródła >


Różne wyniki w wyszukiwarce Google – skąd biorą się różnice?

Używana w Internecie technologia znacznie ewoluowała na przestrzeni kilku ostatnich lat, czego można doświadczyć choćby poprzez korzystanie z przeglądarki. Możemy odnosić błędne wrażenie, że wyniki, które uzyskujemy poprzez wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, są zależne wyłącznie od wpisywanej przez nas frazy. Okazuje się, że nie. Aby zobaczyć, że wyniki w Google potrafią się od siebie różnić (i to znacznie), wystarczy skorzystać z dwóch osobnych urządzeń. Jak zapewne będziemy mieli okazję zaobserwować, pomiędzy rezultatami wystąpi pewna rozbieżność.

Skąd biorą się różnice w Google?

Jeśli znamy praktyki amerykańskiego giganta sieciowego, to zapewne domyślamy się, co powoduje rozbieżności w wynikach wyszukiwania. Google znane jest ze zbierania informacji o użytkownikach, ich analizie oraz praktycznemu wykorzystaniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Reklama online. Jak wyceniać podstawowe usługi marketingowe?

Tematem budzącym wiele kontrowersji – zarówno po stronie agencji, jak i klienta – jest model rozliczenia za wykonywane prace. Moim zdaniem ważniejszym składnikiem sukcesu podjętych działań jak dobór odpowiedniego partnera, mimo to warto znać możliwości, w tym słabe i mocne strony oferowanych modeli.

Porównując je z obsługą kampanii Google Ads, opłaty za pozycjonowanie i optymalizację stron pod wyszukiwarki internetowe są jeszcze bardziej problematyczne. W SEO już od kilku lat zachodzą dynamiczne zmiany, a Google niemal regularnie aktualizuje swój algorytm. Czynniki, które decydują o widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, są coraz kosztowniejsze do zrealizowania. Wraz za zmianami w podejściu do pozycjonowania wymuszanymi przez ewolucję algorytmów Google, przeobrażały się również proponowane modele rozliczeń…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA