Z ostatniej chwili

Marketing

Remarketing, czyli podążaj za klientem. Content marketing. Kampanie SEO w B2B, lead generation. Analiza User Experience. Wizytówka Google, uprawnienia

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Remarketing – dlaczego warto podążać za klientem Gdyby zrobić ranking rzeczy, które być może najbardziej irytują internautów, reklama śledząca byłaby pewnie jedną z nich. Ale prawda jest taka, że remarketing to jedno z rozwiązań, które zrewolucjonizowało branżę e-commerce. Jeśli więc zastanawiasz się na tą formą …

Zobacz więcej »

Majestic, linki wychodzące. Współczynnik odrzuceń, czy się przejmować? E-mail marketing, chwytliwe tematy. Relacje w biznesie. Dobre tytuły. Remarketing

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Nowość: Wskaźniki linków wychodzących, tytuły i nie tylko Znacząco zwiększyła się ilość danych, jakie Majestic przekazuje na temat linków, zwłaszcza linków wychodzących. Ta nowa funkcja obejmuje: Wskaźniki linków wychodzących Tytuły stron backlinków Analizę języka Dane te pojawiły się dzięki różnym mądrym rzeczom i uważamy, że …

Zobacz więcej »

Polacy na 6. miejscu w Europie w mobile. Co drażni użytkownika na stronie? SEO dla korporacji. Kampania e-marketingowa. Nowy Google AdWords

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Coraz chętniej korzystamy z internetu mobilnego. Jesteśmy na 6. miejscu w Europie W Polsce rośnie zużycie transferu  danych na urządzeniach mobilnych. Jesteśmy już na szóstym miejscu w Unii Europejskiej. To ważny trend, który w najbliższych latach wprowadzi jeszcze większe zmiany do usług oferowanych klientom. Polska …

Zobacz więcej »

Data Driven Mailing. Czy Twoje projekty są rentowne? Mobile zabija digital. Jaką nazwę domeny wybrać? Najlepsze teksty reklamowe. Podwój ruch na blogu

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]E-mail. Ewolucja. Data Driven Mailing Wynaleziony w Stanach Zjednoczonych w 1971 roku. Po drodze wysłany w kosmos, uśmiercany (m.in. przez samego Marka Zuckerberga), a także wychwalany jako najskuteczniejsze narzędzie marketingowe (tak, jedna zainwestowana złotówka przekłada się na 38 zł zysku). E-mail przeszedł naprawdę długą drogę. …

Zobacz więcej »

Jak wykorzystać „brak” w komunikacji marketingowej? Kto klika w reklamy? Czy potrzebujesz analizować linki? Wybór dostawcy Internetu. SEO i domeny NTLD

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Gdy wszyscy krzyczą, warto pomilczeć, czyli jak wykorzystać „brak” w komunikacji marketingowej W komunikacji marketingowej opowieść o produkcie czy marce w kontekście potrzeb konsumenta powinna m.in. uwzględniać twarde dowody lub przynajmniej zaskakiwać. W przypadku tego pierwszego, najczęściej mamy do czynienia z przekazami reportażowymi, dosłownymi. Przy …

Zobacz więcej »

Szybkość ładowania strony, a SEO. Mobile First Index, strona responsywna. Kampania PCC. Tworzenie biznesu od 0. Wzrost ruchu na start. Pozyskiwanie ruchu

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Szybkość ładowania strony a pozycjonowanie i jakość ruchu Ostatnio zostałem zapytany na konferencji FastTony.es w Gdyni o to, czy szybkość ładowania strony rzeczywiście jest czynnikiem rankingowym, czyli bezpośrednio wpływającym na pozycje. Problem wbrew pozorom nie jest wcale taki prosty, jak mogłoby się wydawać. Czy szybkość …

Zobacz więcej »

Jakie reklamy klikane są najczęściej? Dobra strona zapleczowa. Mowa naszego ciała. Promujemy firmę lokalnie – Google post. Domeny za granicą

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]W jakie reklamy klikamy najczęściej? Europejscy internauci najczęściej klikają w reklamy promujące produkty spożywcze i kosmetyczne. W Polsce, Czechach, Chorwacji i Mołdawii reklamy jedzenia i napojów zajęły pierwsze miejsce pod względem klikalności wśród wszystkich analizowanych branż. W 9 spośród 13 analizowanych rynków znalazły się w …

Zobacz więcej »

Prawda o content marketingu. Jak sprzedać coś, czyli język korzyści. Wybieramy agencję SEO. Speed Up Week, szybkość Twojej strony. Facebooku czy AdWords?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]8 prawd o content marketingu, o których (być może) nie słyszałeś. Case studies Parę miesięcy temu nasza COO, Katarzyna Sowicka, rozprawiła się z kilkoma mitami dotyczącymi content marketingu. Link do całego artykułu znajdziesz na końcu, a tymczasem proponuję spojrzeć na ten temat z innej perspektywy. …

Zobacz więcej »

Przejrzystość kontroli dla partnerów reklamowych. Strategia e-marketingowa dla marki. Techniki marketingowe dla biznesu. Wybór domeny. Umowa SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Większa przejrzystość i lepsze możliwości kontroli dla partnerów reklamowych W czasie tegorocznych wakacji wzięłam udział w festiwalu Cannes Lions, jednym z największych wydarzeń w branży reklamowej. Na miejscu niektórzy partnerzy reklamowi zwrócili mi uwagę na problemy związane z mierzeniem widoczności oraz skuteczności reklam online, a …

Zobacz więcej »

Strony One Page, jak je pozycjonować? Ile słów kluczowych potrzeba do SEO? Koszt reklamy na Facebooku. Email marketing i social media. Budujemy markę

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak pozycjonować strony One Page? Jak bumerang, co raz wraca do mnie pytanie o to jak pozycjonować strony one page, które cieszą się od kilku lat co raz większym zainteresowaniem ze względu na atrakcyjność prezentowanych na nich materiałów, łatwość obsługi przez internautów i niskie koszty, …

Zobacz więcej »

Optymalizacja strony pod Google. Twórcze działanie z biznesem. Zmiany w panelu AdWords. Reklamy targetowane oparte o emocje? Teksty pod SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją …

Zobacz więcej »

Nowy panel użytkownika Google. Dane o użytkownikach mobilnych. Wybieramy słowa kluczowe pod SEO. Skuteczny tekst SEO, długi czy krótki?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Kolejne zmiany w Google! Tym razem zupełnie nowy panel użytkownika Google w trosce o poprawę prywatności swoich użytkowników wprowadza nową odsłonę Mojego konta. Głównym celem zmiany jest poprawa usability i skłonienie użytkowników do bardziej aktywnego korzystania z ustawień konta. Według zapowiedzi nowa wersja panelu ma być dostępna globalnie jeszcze w tym tygodniu. Re-design …

Zobacz więcej »

Wykorzystanie SI w marketingu. CTR, więcej klików. Zwiększamy wskaźniki OR i CTR. Link building. Poradź sobie z trudnymi klientami. Google czynniki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 sposobów na wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu Wydatki na nowe technologie dostosowane do potrzeb marketingowych mają do 2025 roku sięgnąć 120 miliardów dolarów – szacuje Foundation Capital pochodząca z Doliny Krzemowej. Według danych firmy badawczej TDWI, to właśnie działy marketingu najczęściej jako pierwsze decydują się …

Zobacz więcej »

Marketing Automation. Startup i blog, czy warto? Analiza działań SEO konkurencji. PageSpeed Insights, szybkość strony. Google Moja Firma

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Marketing Automation odpowiedzią na największe wyzwania współczesnego marketingu Stwierdzić, że rynek marketingu B2B dynamicznie się zmienia to jak nie powiedzieć nic. Jednak faktem jest, że firmy działające w tej branży muszą stale dostosowywać się do aktualnych trendów, poszukiwać nowych kanałów dotarcia do klientów oraz osiągać …

Zobacz więcej »

Skuteczny przycisk call to action. YouTube: SEO, AdWords. Pixel Facebook. Kampanie marketingowe: e-mail, AdWords. Narzędzie dla marketerów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak powinien wyglądać skuteczny przycisk call to action? – przykłady W tym artykule dowiesz się, jak powinien wyglądać skuteczny przycisk call to action. Odpowiednio wyglądające CTA może wydatnie zwiększyć Twoją sprzedaż! Przyciski CTA stosuje się na stronach internetowych od dobrych kilku lat. Ich zadaniem jest… zwracanie …

Zobacz więcej »

Linki wewnętrzne i zewnętrzne. Content marketing i pozyskiwanie użytkowników. Google AdWords, a Facebook. Kolory w marketingu. Big Data w biznesie

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Linki wewnętrzne i zewnętrzne w ocenie Google Określając wartość linków, Google stosuje kalkulacje oparte na zupełnie odrębnych formułach dla linków wewnętrznych i zewnętrznych – potwierdził kilka dni temu John Mueller. Mueller, jeden z rzeczników wyszukiwarki, odniósł się do pytania zadanego przez użytkownika Twittera. „Cześć @JohnMu …

Zobacz więcej »

SEO: szybkość ładowania strony, pozycjonowanie lokalne, darmowe linkowanie. Taktyka w treściach marketingowych. AdWords strony docelowe

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Szybkość ładowania strony – nie lekceważ jej! Jak szybka jest moja strona? Na początku warto przypomnieć, co może mieć wpływ na czas ładowania strony i jak najprościej go zweryfikować. Czynników może być kilka, niestety na niektóre z nich – takie jak np. szybkość łącza sieciowego konkretnego …

Zobacz więcej »

Google nowa ocena jakości. Błędy we wdrażaniu aplikacji mobilnych. Mobilna kampania wideo. 13 proc. klientów kontaktuje się! Neuromarketing, reklama

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Google aktualizuje wytyczne w zakresie oceny jakości Google po raz kolejny nas zaskakuje i wprowadza nowe wytyczne dotyczące oceny jakości stron internetowych – Google Rater. Warto nadmienić, że jest to już trzecia aktualizacja w tym roku, poprzednie miały miejsce w marcu i maju. Znaczące zmiany …

Zobacz więcej »

Google i nieszyfrowane strony. Inbound marketing, promocja produktu. Przewaga konkurencyjna. Postaw na programmatic i reklamę wideo. Newsletter

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Ostrzeżenie od Google dla nieszyfrowanych stron Nie masz na swojej stronie zainstalowanego bezpiecznego połączenia HTTPS? W takim przypadku bardzo możliwe, że już niedługo w przeglądarce Google Chrome będzie się wyświetlało na niej ostrzeżenie „NIEBEZPIECZNA”. Jak informowaliśmy w styczniu, wraz z wprowadzeniem wersji Chrome 56, przeglądarka …

Zobacz więcej »

Personalizacja wiadomości e-mail marketingu. AdWords, wyświetlanie trafniejszych linków. Kampanie lead generation. Konwersja formularzy. Mobile

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Personalizacja wiadomości e-mail wysyłanych klientom – 4 sposoby Strategia e-mail marketingu może mieć istotne znaczenie dla Twojej firmy. Zobacz, jakie korzyści może przynieść Ci prosta personalizacja wiadomości e-mail. Czy Twoja strategia marketingowa opiera się na wysyłaniu wiadomości e-mail do dużej bazy klientów? Jeżeli tak, to …

Zobacz więcej »

Piszemy teksty SEO. Wyszukiwarka Bing na topie. Nagłówki, grafika i SEO. Nie popełnij błędów w nazwie firmy. Strony AMP. Selfie drogą do promocji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak pisać teksty SEO? Współczesny Internet w dużej mierze opiera się na różnego typu tekstach, które przekazują treści o funkcji informacyjnej, rozrywkowej czy reklamowej. Spotykamy je niemalże na każdym kroku, szczególnie na podstawie wyników wyszukiwania Google. Idąc tym tropem, możemy rozróżnić trzy rodzaje tekstów, jakie …

Zobacz więcej »

Zmiany w AdWords. Zwiększanie skuteczności reklamodawców. Marketing terytorialny. Pozycjonowanie w Google. Nowości SEO i Google Analytics

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Ważne zmiany Warunków korzystania z AdWords Podczas tworzenia konta AdWords każdy użytkownik akceptuje Warunki korzystania z usługi, które zapewniają wspólne zrozumienie takich podstawowych kwestii, jak zasady, płatności i odpowiedzialność. AdWords rozwija się, aby zaspokoić potrzeby firm z całego świata, dlatego od czasu do czasu musimy się zmieniać. Dziś …

Zobacz więcej »

Raport z SEO, jego wygląd. AdWords z CTA do nawigacji. Szybkie pozycjonowanie! Internet rzeczy. Cele w Google Analytics. Google Search Console

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Raport z pozycjonowania strony – co powinien zawierać? Właściciele firm dobrze wiedzą jak w dzisiejszych czasach ważne jest pozycjonowanie ich strony internetowej, jednak za tą wiedzą rzadko idzie w parze wiedza o tym jak dokładnie powinien wyglądać raport SEO, z ramienia firmy – której wszakże …

Zobacz więcej »

Zgłaszanie zdjęć w Google Maps! Profesjonalny podpis e-maila. Kampania mailingowa z poziomu Gmaila. Google i nowe filtry reklam

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Zgłaszanie nieodpowiednich zdjęć w Google Maps W Mapach Google zaszły zmiany. Nie jest to co prawda duża aktualizacja, jednak pokazuje, że gigant ciągle rozwija swoje produkty. Tym razem chodzi o zgłaszanie zdjęć, które wyświetlane są w wizytówce firmy. Jeżeli uważamy, że fotografia jest nieodpowiednia, mamy …

Zobacz więcej »

Case Study: strona w top 1 dzięki Google Page Speed! Co może zepsuć SEO? Raport z czsu korzystania z urządzeń mobilnych. AdWords. Dobry marketing

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak wprowadziłem stronę do top 1 dzięki Google Page Speed – Case Study Zdarzały Wam się sytuacje, że jakaś domena jest na okreśonych pozycjach i nie chce się ruszyć z miejsca? Tzw mur? Założę się, że tak. W takiej sytuacji najczęściej podejmuje się różne działania …

Zobacz więcej »

Sposób na firmowego bloga. SEO i AdWords, czy mają wpływ na finanse? Google Maps, a pozycjonowanie. Śledzenie użytkownika. SEO za granicą

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak prowadzić bloga firmowego? W świecie zdominowanym przez social media, prowadzenie bloga firmowego może nastręczać sporo trudności. Jesteśmy przyzwyczajeni bowiem do krótkich, często zabawnych wpisów na facebook’u, twitterze i innych mediach społecznościowych. Po co mi blog firmowy? Komunikacja Mimo, że ciągle nie jest to najpopularniejsza …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA