Z ostatniej chwili

Marketing

Remarketing w formie zaawansowanej. Nie daj się oszukać, Wizytówka Google Maps. Google nagradza reklamodawców. Chcesz sprzedać więcej?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Zaawansowany remarketing, czyli jak wyciągnąć więcej z ponownych odwiedzin na witrynie Zastanawiasz się, czemu użytkownicy na Twojej witrynie rzadko dokonują konwersji? Problem może leżeć w sprowadzaniu niewłaściwych odbiorców na nieodpowiednie strony docelowe. Czytając dzisiejszy wpis dowiesz się, w jaki sposób można poprawić sytuację i znacząco …

Zobacz więcej »

Jak zoptymalizować tekst na blogu? SEO i wyszukiwanie głosowe. Co może zaszkodzić SEO? Instagram Stories w firmie. Google Search Console

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]SEO copywriting – optymalizacja tekstu na bloga firmowego Nawet najlepszy tekst nie przyda się do niczego, jeśli nikt go nie przeczyta. Właśnie dlatego tworząc treści na bloga firmowego (i nie tylko) warto korzystać z metod, z jakich korzysta SEO copywriting. Dzięki temu masz szansę dotrzeć …

Zobacz więcej »

Social Media Care, obsługa klienta w social mediach! Era „mobile only”. „Wyróżnij się albo zgiń”, marketing produktów i usług technologicznych

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Social Media Care — jak ważna jest obsługa klienta w mediach społecznościowych Obsługa klienta może… przynieść Ci więcej klientów, ale również stać się początkiem końca twojego biznesu. Dlatego tak ważne jest, aby doświadczenia swojego klienta projektować, w całościowej i przemyślanej strategii, której kluczowym punktem w …

Zobacz więcej »

Linki zwrotne od Majestic. Techniczne SEO dla mobile. Liczba połączeń ze strony. Kto stosuje adblockery? Power Editor na Facebooku. Darmowe CRM

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]5 sposobów na to, aby sprawdzić czy warto pozyskiwać linki właśnie z tej strony Co sprawia, że niektóre linki są lepsze od innych? Dlaczego ludzie, którzy pracują w branży SEO często płacą dużo pieniędzy, aby pozyskać link z określonego artykułu, ale jednocześnie, nie zwracają uwagi …

Zobacz więcej »

Optymalizacja kampanii AdWords oraz jej podstawy. E-mail marketing jak nawiąywać relacje? WhitePress pozyskaj linki! Dynamicznie dostosowanie reklamy

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Top 10 obszarów, na które zwracaj uwagę przy optymalizacji kampanii AdWords O optymalizacji AdWords napisano już chyba tysiące poradników. W każdym znajdziemy mniej lub bardziej szczegółowe przykłady obszarów, które wymagają szczególnej opieki. Poniższy tekst wskazuje elementy, o których jako specjaliści z różnym poziomem wiedzy i …

Zobacz więcej »

Tworzymy mapę strony internetowej. Jak się zabrać za marketing firmy w Social Mediach? SEO lokalne i dla strony wielojęzycznej. Email marketing

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]JAK PRAWIDŁOWO UTWORZYĆ SITEMAPĘ STRONY? Sitemapa (mapa strony) jest plikiem utworzonym w formacie XML, który zawiera szczegółowe informacje związane ze wszystkimi adresami URL danej witryny. Jego głównym zadaniem jest ułatwienie indeksacji rozbudowanych stron przez roboty wyszukiwarek internetowych. W poniższym poradniku dowiesz się jak za pomocą różnych narzędzi …

Zobacz więcej »

Prawda o SEO oraz jak o nie zadbać. Co warto wiedzieć o Google Moja Firma. Google AdWords jak optymalizować reklamy, rozszerzenia cen

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]18 największych mitów SEO Mimo że branża marketingu online jest dość młoda, wokół pozycjonowania stron internetowych zdążyło już narosnąć wiele mitów. Dotyczą one m.in. optymalizacji stron, czynników rankingowych czy czasu niezbędnego do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Dementujemy najpopularniejsze mity powielane nie tylko przez …

Zobacz więcej »

Wpływ bloga firmowego na pozycjonowanie. Google AdWords i reklamy na YouTube. Jak mierzyć skuteczność reklam? Błędy SEO i skuteczność pozycjonowania

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Wpływ bloga firmowego na efekty w SEO Wartościowy blog w obecnych czasach bardzo różni się od tego, z czym mieliśmy styczność jeszcze kilka lat temu. Regularne prowadzenie wartościowego dla użytkownika bloga niesie za sobą mnóstwo korzyści, z których nie warto rezygnować. Kreowanie wizerunku eksperta Dzielenie …

Zobacz więcej »

Google Optimizie, czyli testy typu A/B. Jak sprawić, by czytelnicy klikali w nagłówki? Mały budżet pozwala na przeprowadzenie dobrej kampanii reklamowej?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Testy typu A/B – Google Optimizie Założyciel LinkedIn zachęca w tych słowach do jak najwcześniejszego umieszczania projektów w Internecie, po to żeby jak najszybciej uzyskać feedback od użytkowników. Jeśli będziemy kroczyć ścieżką Hoffmana warto, a nawet trzeba wdrożyć testy typu A/B. Co to jest, jak to …

Zobacz więcej »

SEO: kanibalizacja słów kluczowych, promocja lokalnej firmy. Agencja marketibgowa, jak ją wybrać? Masz logo firmy? Nic z nim nie rób!

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest, jak unikać? Kanibalizacja słów kluczowych jest niekorzystnym zjawiskiem wpływającym na osiągane wyniki w wyszukiwarce, gdzie dwie lub więcej podstron walczy o pozycje na to samo słowo kluczowe. Sprawdź jak unikać problemu związanego z kanibalizacją słów kluczowych oraz jak rozwiązać …

Zobacz więcej »

Kampania SEO bez efektów? Raporty SEO i Google Analitic. Nowe narzędzia AdWords. Marketing Automation. Pomysły na marketing

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Dlaczego moja kampania SEO nie przynosi efektów? Mija pół roku od startu kampanii SEO. Były obietnice, plany na rozwój, zagrzewanie do walki i poklepywanie się po plecach. Zamiast szampana, jest przerzucanie się odpowiedzialnością za źle dobrane działania, podważanie kompetencji i dążenie do redukcji kosztów. Analogiczne scenariusze …

Zobacz więcej »

Lokalne pozycjonowanie Twojej Firmy. Humor, a marketing. AdWords: zmiany i korzyści dla firm. Dane w marketingu. Nowe technologie, reakcje klientów.

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]POZYCJONOWANIE LOKALNE – PROMOCJA BIZNESU W TWOIM MIEŚCIE Nie jest ważne, czy jesteś właścicielem salonu kosmetycznego, gabinetu dentystycznego, czy prowadzisz urokliwą kawiarenkę na obrzeżach miasta, gwarantuję, że możesz stać się liderem branży w swoim regionie. Jak przyciągnąć klientów i wprowadzić swój lokalny biznes w konkurencyjny …

Zobacz więcej »

Wyzwania e-mail marketera. Tworzenie skutecznego formularza kontaktowego. Popularne formy komunikacji. Email marketing, komunikacja

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Oto 3 najczęstsze wyzwania e-mail marketera. Jak sobie z nimi poradzić? Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia  e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28%  z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy …

Zobacz więcej »

Skuteczne planowanie i prowadzenie kampanii marketingowej. Narzędzia do analizy SEO. Błędy w AdWords! Marketing sensoryczny

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]CASE STUDIES Suchara Codzienniego, czyli jak skutecznie zaplanować i przeprowadzić kampanię marketingową Na rynku branży influencerskiej brakuje artykułów analizujących współpracę pomiędzy markami a twórcami internetowymi. My postanowiliśmy na trzech przykładach omówić kampanie prowadzone dla marek, pokazując: cele kampanii, motyw przewodni, plan, jaki należało zrealizować oraz …

Zobacz więcej »

Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Wiele osób prowadzących strony internetowe zastanawia się, która z form reklamy będzie dla nich bardziej korzystna. Zapewne większość firm poleca opcję, która dała im samym największy zysk finansowy, jednak nie można zapominać, że najlepszą rekomendacją dla agencji są efekty podejmowanych przez nią działań marketingowych. Kampanie …

Zobacz więcej »

Jak dotrzeć do aktywnych seniorów w sieci? Mała firma, jak zaistnieć w sieci? Content marketing naprawdę działa! Twitter też ma wpływ na pozycję marki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Liczba seniorów aktywnych w sieci ciągle rośnie. Jak dotrzeć do nich z przekazem reklamowym? Spędzają w sieci coraz więcej czasu, stając się atrakcyjną grupą dla sektora e-commerce. Mowa o srebrnym pokoleniu, które rośnie w siłę. W 2015 roku było w Polsce ponad 8,8 mln osób …

Zobacz więcej »

Rozwój firmy dzięki działowi IT! Synerise inwestuje w sztuczną inteligencję. Ekspansja europejskich agencji. Trochę o Big Data. Jak rozbudować listę mailingową?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 porad, jak dział IT może efektywniej wpłynąć na rozwój firmy Działy IT powinny pełnić funkcję źródła nowych inspiracji w polskich firmach – mówił Daniel Kierdal na tegorocznej konferencji OSEC Forum*. Wdrażając nowoczesne metody zarządzania, niwelując potencjalne zagrożenia i innowacyjnie podchodząc do rozłożenia budżetu, IT …

Zobacz więcej »

SEO – szybkie wykonanie, KPI pozycjonowania. Czy wydatki na reklamę wzrosną? Reklama biur podróży. Marki lokalne warte uwagi! Profile w marketingu internetowym

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Szybka akcja w SEO Pisałam kiedyś o tym, że pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa i że działania muszą być prowadzone systematycznie przez cały czas istnienia strony. No cóż, postanowiłam zrobić wyjątek od tej reguły 😉 Dlaczego się na to zdecydowałam, co robiłam zarówno w kwestiach …

Zobacz więcej »

Kampania reklamowa na Facebooku, wygląd reklam. Nowa era w marketingu. 35% polskich firm nie posiada strony WWW! Performance marketing, narzędzia

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Reklama na Facebooku – charakterystyka celów kampanii Media społecznościowe, a w szczególności Facebook, to dla marek szansa nie tylko na budowanie pozytywnego wizerunku wśród dotychczasowych fanów, ale też na docieranie do zupełnie nowych potencjalnych klientów. Każdego dnia na portalu Zuckerberga loguje się 15 milionów Polaków, …

Zobacz więcej »

Optymalizacja strony pod przeglądarkę Yandex. E-mail marketing, jak pisac treści? Instagram i Snapchat dla marketingu. Jak tworzyć posty dla marki, Twojego biznesu?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak zoptymalizować swoją stronę dla przeglądarki Yandex – część 1 W przyszłym tygodniu, 22 czerwca, Majestic będzie sponsorował Yandex Expert Summit (po Angielsku). W związku z tym postanowiliśmy stworzyć przegląd wyszukiwarek i w dwuczęściowym artykule objaśnić, w jaki sposób można przygotować swoją stronę na Yandex. …

Zobacz więcej »

YouTube sposoby na pozycjonowanie. Co można osiągnąć dzięki newsletterowi? Prowadzenie kampanii produktowej wyjdzie nam na „zdrowie”

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]ABC Pozycjonowania YouTube YouTube już dawno przestał być miejscem, gdzie znaleźć można głównie śmieszne filmiki czy teledyski naszych ulubionych artystów muzycznych. Obecnie jest to kopalnia profesjonalnie prowadzonych kanałów „nadających” za pomocą tego medium do milionów ludzi na całym świecie. Współczesny YouTube to (oprócz muzyki) vlogi, …

Zobacz więcej »

Lepsze reklamy w AdWords! Sztuczna inteligencja, a centra danych. Marketing internetowy z czym to się je? Storytelling – promocja marki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Większy komfort korzystania z internetu Zdecydowana większość twórców treści online zarabia na nich dzięki reklamom. Dlatego zależy im na tym, by reklamy wyświetlane na ich stronach były użyteczne i przyciągały uwagę – to znaczy, żeby użytkownicy mieli ochotę je oglądać i klikać. Jednak w rzeczywistości …

Zobacz więcej »

SEO: optymalizacja grafiki, mobilne pozycjonowanie. Twoja firma jest mobile? Listy remarketingowe w sprzedaży. Kontakt telefoniczny Google AdWords

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Optymalizacja grafiki pod SEO Podczas optymalizacji strony internetowej pod kątem SEO należy pamiętać o grafikach, które stanowią nieodłączną część każdego serwisu. Dobrze zoptymalizowane zdjęcia mają większą szansę na pojawienie się wyżej w wynikach wyszukiwania grafiki, dając tym samym możliwość zyskania dodatkowego ruchu na stronie. Jak …

Zobacz więcej »

Strategia marketingowa, nic nie warta bez pozycjonowania. Reklama AdWords, jak pisać dobre teksty? Call tracking zwiększenie sprzedaży

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu 4 czerwca 2017 r. zmarł Jack Trout, współautor koncepcji pozycjonowania – jednej z najistotniejszych idei w marketingu. Czy pozycjonowanie, zasady brandingu, prawa marketingu sformułowane przez Trouta odejdą wraz z nim? Zapytaliśmy o …

Zobacz więcej »

Content marketing, jak go zmósić do promocji? Jak wdrożyć samodzielnie nagłówki i meta tagi na stronie? Zwiększenie widoczności aplikacji mobilnej

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Co zrobić, żeby content marketing działał? Każdego dnia w sieci pojawiają setki nowych artykułów. Może „nowych” nie jest akurat najbardziej adekwatnym określeniem, ponieważ spora część treści jest niestety wtórna. Tak czy inaczej publikuje się ogromne ilości materiałów. Odkąd content marketing nabrał znaczenia w promocji, liczba …

Zobacz więcej »

Majestic w działaniach marketingowych. 5 narzędzi Google dla specjalisty od SEM. Darmowe narzędzia SEO. Google chce zablokować reklamy!

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak możesz wykorzystać Majestic w działaniach marketingowych z zakresu influencer marketing Część druga Kontynuując pierwszą część “Jak możesz wykorzystywać Majestic w działaniach marketingowych z zakresu influencer marketing“, teraz przeanalizuję, w jaki sposób przepływ zaufania Twittera Ann wypada w porównaniu  z innymi influencerami z jej dziedziny, …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA