Z ostatniej chwili

Marketing

Jak dobrać słowa kluczowe krok po kroku? Ciekawostki o faktoringu. Google znowu aktualizacja algorytmu? Mobile First Content. Wpływ UX na SEO

Jak dobrać słowa kluczowe krok po kroku Ciekawostki o faktoringu. Google znowu aktualizacja algorytmu Mobile First Content. Wpływ UX na SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Dobór słów kluczowych krok po kroku. Eksperckie wskazówki i narzędzia Po co nam wiedza o słowach kluczowych? Skuteczne poszukiwanie słów kluczowych jest coraz ważniejszą umiejętnością dla osób związanych z digital marketingiem. To element niezbędny dla przeprowadzenia udanej kampanii SEO i SEM oraz tworzenia artykułów jak …

Zobacz więcej »

Czy moja strona potrzebuje pozycjonowania? Jak tworzyć ciekawe tytuły na stronie? Duplicate content, zagrożenia. Jak wdrożyć strategię SEO?

Czy moja strona potrzebuje pozycjonowania? Jak tworzyć ciekawe tytuły na stronie? Duplicate content, zagrożenia. Jak wdrożyć strategię SEO?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]4 sygnały, że Twoja strona potrzebuje pozycjonowania Coraz więcej osób, prowadzących sklep, czy inną działalność gospodarczą, decyduje się na przedstawienie swoich usług na łamach stron internetowych. Dziś zdanie “nie ma Cię w internecie, nie istniejesz” już nie jest śmieszną anegdotą. Prawda jest taka, że aby …

Zobacz więcej »

Google Search Console i wdrożenie mobile-first index. Google Moja Firma, recenzje. Nowe Google News. Autouzupełnianie w Google w kampanii, a SEO

Google Search Console i wdrożenie mobile-first index. Google Moja Firma, recenzje. Nowe Google News. Autouzupełnianie w Google w kampanii, a SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Powiadomienia Google Search Console o wdrożeniu mobile-first index Pod koniec kwietnia za pośrednictwem Search Console Google rozpoczęło rozsyłanie powiadomień o przejściu witryny na mobile-first index. Dopiero w tym tygodniu otrzymaliśmy pierwsze komunikaty na kontach naszych klientów. Jak się okazuje, warunkiem włączenia serwisu do mobile-first indexing nie …

Zobacz więcej »

Wizytówka Google Moja Firma. Insight, a skuteczny content. Nowe formaty reklamowe! Google Direct Answers. RODO > zmiany w AdWords i Analytics

Wizytówka Google Moja Firma. Insight, a skuteczny content. Nowe formaty reklamowe! Google Direct Answers. RODO zmiany w AdWords i Analytics

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]WIZYTÓWKA GOOGLE MOJA FIRMA, CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W INTERNECIE Wizytówka Google Moja Firma to sprawdzona recepta na zaistnienie w internecie. Jeśli prowadzisz biznes i chcesz, żeby klienci mogli go znaleźć w sieci dodaj swoją lokalizację w Mapach Google. Przekazuj swoim klientom wszelkie niezbędne informacje: adres, godziny …

Zobacz więcej »

Jak zwiększyć ruch na stronie? Aktualizacja wytycznych Google, grafika na stronie. Pozycjonowanie strony, co warto wiedzieć? Nowy Algorytm Google

Jak zwiększyć ruch na stronie Aktualizacja wytycznych Google, grafika na stronie. Pozycjonowanie strony, co warto wiedzieć Nowy Algorytm Google

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak generować ruch na stronie? Poznaj 5 sprawdzonych metod! Strona internetowa pełni rolę dodatkowego pracownika — pracującego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez urlopu. Udziela informacji, odpowiada na pytania, a nawet dokonuje sprzedaży. Działania te przekładają się nie tylko na budowanie wizerunku …

Zobacz więcej »

Stara wersja interfejsu AdWords zostanie wycofana. Content marketing, jak pisać teksty? DoubleClick Search, automatyzacja kampanii Adwords

Stara wersja interfejsu AdWords zostanie wycofana. Content marketing, jak pisać teksty DoubleClick Search, automatyzacja kampanii Adwords

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Google wycofa starą wersję interfejsu AdWords jeszcze w tym roku 7 maja Google ogłosiło całkowite wycofanie starej wersji panelu AdWords. Informacja została opublikowana na oficjalnym blogu AdWords przez Jerry’ego Dischlera, wiceprezesa ds. Zarządzania produktem. Nowa wersja AdWords, wdrażana od sierpnia 2016 roku, spotkała się z …

Zobacz więcej »

Jak przekonać do oferty na stronie internetowej? Skutecznych sposobów na reklamę firmy. Sprawdzamy czy witryna podoba się użytkownikom

Jak przekonać do oferty na stronie internetowej Skutecznych sposobów na reklamę firmy. Sprawdzamy czy witryna podoba się użytkownikom

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak przekonać do oferty na stronie internetowej? – 6 wytycznych Posiadanie strony internetowej własnej firmy lub marki to w obecnych czasach oczywistość. Nie trzeba nikogo o tym przekonywać. Niemniej jednak samo jej posiadanie nie zawsze jest wystarczające. Sprawdź więc, jak przekonać do oferty, którą przedstawiasz …

Zobacz więcej »

Co wie o Nas Google? Jak naprawić pozycjonowanie strony? Powody opuszczania strony przez odwiedzających. Linki do strony, jak je zdobyć?

Co wie o Nas Google Jak naprawić pozycjonowanie strony Powody opuszczania strony przez odwiedzających. Linki do strony, jak je zdobyć

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]HISTORIA WYSZUKIWANIA, CZYLI CO WIE O NAS GOOGLE Wyszukiwarka Google to nasza prawa ręka. Korzystamy z niej zarówno na komputerach, jak i smartfonach czy tabletach. Towarzyszy nam codziennie – w pracy, w szkole, w domu, w podróży – w każdej chwili naszego życia. Dzięki niej …

Zobacz więcej »

Na co pozwala nam Google Analytics? Komentarze na stronach www. Jak optymalizować stronę błędu 404? Dane w Google Analytics. Linki pod SEO

Na co pozwala nam Google Analytics Komentarze na stronach www. Jak optymalizować stronę błędu 404 Dane w Google Analytics. Linki pod SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czego nie usłyszysz od klienta, ale wyczytasz z Google Analytics w 5 prostych krokach Feedback. Magiczne słowo, które twórcy produktów i usług odmieniają przez wszystkie przypadki. Jest krytycznym elementem potrzebnym do wprowadzenia produktu na rynek i jego rozwoju. Często też, od tego, jak dobrze potrafimy …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie lokalne oraz jak sprawdzić pozycję swojej strony. Content przyciągający uwagę internautów. Optymalizacja SEO. Google nowy algorytm

Pozycjonowanie lokalne oraz jak sprawdzić pozycję swojej strony. Content przyciągający uwagę internautów. Optymalizacja SEO. Google nowy algorytm

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]POZYCJONOWANIE LOKALNE JAKO KLUCZ DO SUKCESU MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM O ZASIĘGU REGIONALNYM Czym jest pozycjonowanie lokalne? Pozycjonowanie lokalne SEO to szereg działań onsite i offsite mający na celu podniesienie widoczności witryny w rankingu wyszukiwań Google dla określonych fraz kluczowych w obrębie konkretnej lokalizacji. Użytkownik, który wpisze w wyszukiwarkę np. mechanik Warszawa, …

Zobacz więcej »

Narzędzi do pisania contentu. Samemu przeprowadź audyt SEO. Optymalizacja reklam AdWords. Google wie o czym mówisz. Digital customer experience

Narzędzi do pisania contentu. Samemu przeprowadź audyt SEO. Optymalizacja reklam AdWords. Google wie o czym mówisz. Digital customer experience

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Odłóż długopis i poznaj 11 nowych narzędzi do pisania contentu To nie jest kolejny artykuł o tym, skąd brać słowa kluczowe ani jakich słowników synonimów używać. To zestawienie zaskakująco skutecznych narzędzi, dzięki którym Twoje teksty będą bezbłędne, a grafiki na Facebooka stworzysz w 3 minuty. …

Zobacz więcej »

Analizuj konkurencję. Powody dużego współczynnika odrzuceń. Błędy przy przechodzeniu na HTTPS. Jak pisać artykuły, czyli dobry content. Usługa goo.gl

Analizuj konkurencję. Powody dużego współczynnika odrzuceń. Błędy przy przechodzeniu na HTTPS. Jak pisać artykuły, czyli dobry content. Usługa goo.gl

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]ZAMIAST GONIĆ KONKURENTÓW – WYPRZEDŹ ICH! CZYLI JAK PRZEPROWADZIĆ SKUTECZNĄ ANALIZĘ KONKURENCJI Prowadząc swój własny biznes każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z istnienia swojej firmy w pewnym systemie. Rządzi się on własnymi zasadami i aby efektywnie prowadzić działalność należy nie tylko na początku dobrze te …

Zobacz więcej »

Google Adwords, planer słów kluczowych. Optymalizacja title. Google Maps, jak korzystać? Jak promować stronę internetową? Webinar i SEO

Google Adwords, planer słów kluczowych. Optymalizacja title. Google Maps, jak korzystać Jak promować stronę internetową Webinar i SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Nowa wersja Planera Słów Kluczowych – co musisz wiedzieć? Od kilku tygodni Google testowało nową wersję Keyword Plannera. Początkowo na kontach niektórych reklamodawców była dostępna mocno okrojona wersja, co rodziło obawy, że Google znacznie uprości to narzędzie, pozbawiając je wielu ważnych funkcjonalności. W ostatecznej wersji …

Zobacz więcej »

Psychologia na stronach internetowych. Skuteczna komunikacja z klientem. SEO 2018 co warto robić, a czego nie. Nowa wersja Google Search Console

Psychologia na stronach internetowych. Skuteczna komunikacja z klientem. SEO 2018 co warto robić, a czego nie. Nowa wersja Google Search Console

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Psychologiczne sztuczki na stronach internetowych – 9 przykładów Czy wiesz, że oddziałują na nas różne psychologiczne sztuczki na stronach internetowych? Dzięki nim pojawiają się w nas określone uczucia oraz zachowujemy się w zamierzony przez twórców strony sposób. Sprawdź, jak konkretne elementy stron internetowych wpływają na …

Zobacz więcej »

Planowanie komunikacji w marketingu. Jak pisać interesujące teksty? Mapa witryny i jej wpływ na SEO. Co to jest Google Trends? Lighthouse…

Planowanie komunikacji w marketingu. Jak pisać interesujące teksty Mapa witryny i jej wpływ na SEO. Co to jest Google Trends Lighthouse...

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Klasyfikacja czy personalizacja, czyli jak myślimy o grupach docelowych? Świat reklamowy ma mocną tendencję do generalizacji i uproszczeń. Pokolenie X, Y, Z, Silver i wiele innych określeń często używanych bezrefleksyjnie może sprowadzić nas na manowce i doprowadzić do stworzenia przekazu miałkiego, zupełnie niedopasowanego do konkretnej …

Zobacz więcej »

Powody opuszczania Twojej strony internetowej. Jak pozycjonować skutecznie stronę www? Jak pozyskać klientów? SEO złe i dobre praktyki. E-mail marketing

Powody opuszczania Twojej strony internetowej. Jak pozycjonować skutecznie stronę www Jak pozyskać klientów SEO złe i dobre praktyki. E-mail marketing

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]8 powodów, dla których użytkownicy porzucają Twoją stronę internetową szybciej, niż Ci się wydaje! Przeglądanie Internetu jest obecnie sposobem na rozrywkę dlatego powinno być szybkie, łatwe i przyjemne. Strony Internetowe, które stawiają nam opór – długo się ładują, nie są proste w obsłudze lub są …

Zobacz więcej »

Jak zacząć marketing w internecie? Banery dzwoniące, super marketing! Trendy w marketingu w 2018 roku. Influencer marketing, warty uwagi. Google Moja Firma

Jak zacząć marketing w internecie Banery dzwoniące, super marketing! Trendy w marketingu w 2018 roku. Influencer marketing, warty uwagi. Google Moja Firma

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]REKLAMA W INTERNECIE – OD CZEGO ZACZĄĆ MARKETING ONLINE, JAKO BIZNES? Oto, w przekroju, kilka moich ulubionych pozycji z bezpłatnego e-booka Verseo (można go ściągnąć TUTAJ, żeby przeczytać bardziej szczegółowo na każdy z poniższych punktów): 1. Reklama Google AdWords Znamy ją chyba wszyscy. To płatna reklama naszych produktów lub usług, …

Zobacz więcej »

Google My Business dołącza wideo. Kampania AdWords, najważniejsze ustawienia. Instrukcja, jak założyć Google Moja Firma. Jak pisać teksty SEO?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Google My Business dołącza wideo do zdjęć w wizytówkach przedsiębiorców! W Google Moja Firma wideo od tej pory będzie równorzędnym do zdjęć sposobem ubogacenia swojej wizytówki w Internecie. Allyson Wright z zespołu Google My Business powiadomiła, że zakończona sukcesem faza testów oznacza uruchomienie filmików przy wizytówkach firm. …

Zobacz więcej »

Nowe narzędzia Google. On-Page SEO, zwiększenie ruchu na stronie. Budżet kampanii AdWords. Mobile jest kluczem do sukcesu! Chatboty w marketingu

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Nowe narzędzia Google! Wymagania internautów dotyczące coraz lepszego i szybszego działania internetowych stron, sklepów i aplikacji wciąż rosną. Szczególnie wśród osób dokonujących zakupów online. Ponad połowa tej grupy deklaruje, że nie kontynuuje przeglądania strony sklepu, gdy ta ładuje się zbyt wolno, tzn. dłużej niż 3 …

Zobacz więcej »

Słowa kluczowe, a pozycjonowanie? Content jest jak „jedzenie”. Optymalizacja landing page. Pozycjonowanie w 2018 r. Jak poprawić szybkość strony?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Słowa kluczowe fundamentem pozycjonowania Marketing opiera się na zrozumieniu ludzkich zachowań i dostosowaniu się do nich w taki sposób, aby dotrzeć do odbiorcy i przyciągnąć jego uwagę. W sieci oprócz odbiorców musimy dotrzeć także do Google i innych dużych wyszukiwarek. W tym procesie niezwykle ważna …

Zobacz więcej »

Stwórz stronę błędu 404 i wpłyń konwersję! Nowinki SEO. Kradzież treści w Internecie, co robić? Mapa strony www podstawą nawigacji. Zbuduj silną markę

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404 Strona błędu 404 pojawia się na ekranie użytkownika najczęściej w dwóch sytuacjach – kiedy internauta wpisze niepoprawny adres URL bezpośrednio w pasku przeglądarki lub wejdzie na podstronę, która została usunięta bez wdrożenia …

Zobacz więcej »

Zmiana indeksowania podstron, Google Search Console. Copywriting i formatowanie tekstu pod SEO. Dostosowania reklam w Google AdWords

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Zmiana limitów indeksowania podstron w Google Search Console W ostatnim czasie została zredukowana częstotliwość z jaką korzystać można z funkcji Pobierz jako Google w ramach narzędzia Google Search Console. Z tej funkcji narzędzia korzysta się w celu przyspieszenia indeksacji adresów podstron nowych lub takich, na …

Zobacz więcej »

Uwaga! Za miesiąc mogą wystąpić problemy ze stronami WWW! Optymalizacja treści dla wyszukiwania głosowego. YouTube i SEO. Jak regularnie pisać posty?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Uwaga administratorzy, za miesiąc mogą zacząć się problemy ze stronami WWW Zbliża się dzień, gdy strony korzystające z HTTP będą w przeglądarkach oznaczane jako niezabezpieczone. Jakby tego było mało, Chrome i Firefox przestają ufać certyfikatom Symanteca. Administratorzy, pora wziąć się do pracy! „Strona nam nie …

Zobacz więcej »

Polityka cenowa firmy i jej wpływ na sprzedaż. Piszemy FAQ zgodne z SEO. Google Images usunie linki pełnego rozmiaru. Jak pisać teksty SEO na stronę mobilną?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Odpowiednia polityka cenowa firmy może zwiększyć marżę i napędzić sprzedaż Nie więcej niż 1/5 firm doskonale radzi sobie z kształtowaniem strategii cenowej. Pozostałe 80 proc. ma w tym zakresie niewykorzystany potencjał – wynika z globalnego badania niemieckiej firmy doradczej Simon Kucher. Właściwie skonstruowana polityka cenowa nie polega na zwiększaniu …

Zobacz więcej »

Rel=publisher i rel=author, kiedy stosować? Jak włączyć nową Google Search Console? Dodajemy stronę do featured snippets. Algorytmy kształtujące Internet

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej? Rel=publisher i rel=author to znaczniki służące do oznaczenia autorstwa opublikowanej treści. Wiele problemów sprawia rozróżnienie tych dwóch meta tagów, dlatego wyjaśniamy, kiedy należy je stosować, aby poprawnie zoptymalizować serwis pod wyszukiwarkę Google. Stosowanie rel=”author” w kodzie strony Znacznik rel=”author” służy do …

Zobacz więcej »

Przygotowanie grafiki pod SEO. Jak pozycjonować firmy produkcyjne? RODO, Open Banking, zmiany w Google i Facebooku w 2018 roku. Co to jest NAP?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Optymalizacja grafik pod SEO Grafika, którą używamy na stronie internetowej to element, który również powinien być poprawnie zoptymalizowany. Niesie to za sobą kilka korzyści, o których zaraz się dowiemy. Nazwy plików, atrybut title lub alt, rozmiary grafik – to wszystko ma znaczenie. ROZMIAR I WAGA …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA