Z ostatniej chwili
Porady SEO na przykładach. Zwiększanie konwersji w Google Ads. Jak dobierać słowa kluczowe Jak pisać profesjonalne i reklamowe teksty
Porady SEO na przykładach. Zwiększanie konwersji w Google Ads. Jak dobierać słowa kluczowe Jak pisać profesjonalne i reklamowe teksty

Porady SEO na przykładach. Zwiększanie konwersji w Google Ads. Jak dobierać słowa kluczowe? Jak pisać profesjonalne i reklamowe teksty?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Porady SEO na przykładzie 3 stron www

Chcesz zobaczyć, jak nawet krótki rzut oka na stronę wystarczy, żeby znaleźć błędy w optymalizacji SEO on-stie? Mam dla Was 3 strony, na których pokazuję najważniejsze problemy mające wpływ na ich widoczność w Google. Zaznaczam od razu, że nie jest to pełny audyt strony, ale jedynie wstępna i bardzo krótka analiza pozwalająca wychwycić najważniejsze nieprawidłowości. Poniżej znajdziesz skrótowo spisane w punktach porady SEO, a w zamieszczonym video możesz zapoznać się z ich szerszym omówieniem.

Przykład 1 – porady SEO dla sklepu z bielizną damską equlik.pl

  • brak sitemap.xml,
  • brak opisów kategorii,
  • brak linków na stronach produktów do produktów powiązanych, uzupełniających, bestsellerów itp…
Więcej dowiesz się u źródła >

Zwiększanie konwersji w Google Ads na różnych etapach procesu sprzedażowego

W tym artykule omówię kilka kluczowych obszarów związanych z planowaniem, prowadzeniem oraz oceną skuteczności kampanii płatnych w internecie. Mam na celu odpowiedzenie na pytanie, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż Twoich produktów czy usług.

Jednak tym razem, bardziej niż na samej kampanii, skoncentruję się na kilku czynnikach zewnętrznych. Ich optymalizacja bezpośrednio wpłynie na poprawienie wyników finansowych. Wierzę, że znajdziesz dziś inspirację do organizacji swoich działań reklamowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK WYBIERAĆ SŁOWA KLUCZOWE W POZYCJONOWANIU? SKUTECZNE STRATEGIE FRAZ

Słowa kluczowe w pozycjonowaniu nie tylko odzwierciedlają nazwy produktów, usług i specyfikę oferty. Dobra strategia słów kluczowych pod pozycjonowanie uwzględnia także potrzeby i zamiary użytkowników na każdym etapie budowania świadomości o produkcie i podejmowania decyzji zakupowej. A ostateczny dobór fraz uwzględnia Twoje możliwości finansowe i gotowość w oczekiwaniu na pierwsze efekty pozycjonowania.

PROCES WYBORU SŁÓW KLUCZOWYCH

Efektem pozycjonowania strony ma być sprzedaż, więc naturalnym kierunkiem dla osób wybierających frazy jest skupienie się na dobrym opisaniu frazami oferty. Do strategii SEO włączane są więc najpopularniejsze frazy opisujące produkt lub usługę. Takie podejście jednak nie obejmuje budowy zasięgu pośród użytkowników, którzy dopiero wyszukują możliwych rozwiązań, mają wątpliwości, potrzebują porady. Inną trudnością jest wysoka konkurencja na frazy. Prowadzenie działań optymalizacyjnych dla fraz typu pozycjonowanie, reklama w internecie jest trudne, bo wszystkie agencje w Polsce chciałyby być widoczne na te frazy. Jak wygrać z konkurencją? Trudne i może oznaczać prześciganie się na liczbę fraz i objętość tekstu. Warto więc rozważyć wzbogacenie swojej strategii słów kluczowych i zamiast kierować się popularnością fraz, wziąć pod uwagę zamiary użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Copywriting SEO – jak pisać profesjonalne i reklamowe teksty

Myślę, że wiele osób, które czują się na siłach w pisaniu, prędzej czy później zacznie zastanawiać się nad copywritingiem. Niekoniecznie każda się tym zajmie, ale wydaje się, że większość ludzi czerpiących przyjemność z pisania choć raz pomyśli o tym, czy nie byłoby dobrze zarabiać pisząc reklamy lub teksty SEO. I faktycznie, biorąc pod uwagę błyskawiczny rozwój Internetu i to, że stał się on nieodłączną częścią naszej codzienności – copywriting może być dobrym pomysłem na zarabianie pieniędzy.

W XXI wieku reklama internetowa to konieczność. Jeśli dany przedsiębiorca chce zaistnieć w Sieci, nie ma wyjścia i musi zainwestować w promowanie się online, a zwłaszcza w pozycjonowanie. Nie każdy natomiast ma dar do tworzenia atrakcyjnych, poczytnych treści, a bez nich nie ma SEO. Dlatego dobrzy copywriterzy są dziś na wagę złota.

Copywriting to bardzo wymagające i rozwijające zajęcie, a kiedy mamy do tego smykałkę może być całkiem opłacalne. Jak w każdej pracy, najważniejsze jest to, aby być profesjonalistą, czyli pisać teksty, które będą atrakcyjne dla klienta. Na początek może się to wydawać bardzo trudne, zwłaszcza kiedy mamy przed sobą zlecenie na temat, o którym nie mamy zielonego pojęcia. W takiej sytuacji najlepiej jest zrobić szczegółowy research i dokładnie zapoznać się z branżą, na jakiej temat piszemy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Tagi i kategorie – jak je stosować?

Tagi i kategorie – zapewne oba te pojęcia są dobrze znane wśród wielu z nas. Zarówno tagi, jak i kategorie służą do porządkowania treści czy produktów w obrębie witryny. Jak prawidłowo ich używać, żeby nie wyrządzić szkody stronie internetowej? Kiedy warto je zastosować i jak zaplanować ich działanie? I, co najważniejsze, czy prawidłowe używanie tagów i kategorii może przyczynić się do wzrostu widoczności strony internetowej? Jeśli chociaż przez chwilę zastanowiłeś się nad odpowiedzią na jedno z powyższych pytań, przeczytaj ten artykuł do końca, ponieważ postaramy się odpowiedzieć na każde z nich.

Czym są tagi i kategorie?

Jak wspomnieliśmy na początku artykułu, zarówno tagi jak i kategorie służą do grupowania treści, podstron czy produktów na stronie. Czy są w takim razie jakieś różnice między nimi? Zacznijmy więc od początku!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Rola emocji w zapamiętywaniu, czyli jak tworzyć zapamiętywalny content?

Pamiętasz, co robiłeś koło godziny 15.00 11 września 2001 roku? Ja wróciłam ze szkoły i jadłam obiad. Rozmawiałam z rodzicami o codziennych sprawach, nic istotnego. Gdy pierwszy samolot uderzył w wieżę World Trade Center, cała moja rodzina zamarła. Nawet pies przestał szczekać. Pamiętam dokładnie, gdzie wtedy siedziałam, w którym pokoju to było, a nawet, co wtedy poczułam.

Zapamiętanie tylu szczegółów po tylu latach, minęło przecież osiemnaście lat, jest możliwe dzięki temu, że towarzyszyły mi wówczas bardzo silne emocje. Nie byłam już całkiem małym dzieckiem, choć nie byłam też dorosła. Doniosłość tego zdarzenia, ogrom katastrofy i tragedia, jaka wówczas miała miejsce, były jednak dla mnie zrozumiałe. Poczułam lęk, strach, niepokój. To właśnie te emocje sprawiły, że tak dokładnie zapamiętałam tamten dzień…

Więcej dowiesz się u źródła >

DLACZEGO DUPLIKACJA TREŚCI SZKODZI STRONIE? POZNAJ PRZYCZYNY I ROZWIĄZANIA

Duplicate content, czyli duplikacja treści, to problem wynikający głównie z niewiedzy, a także zaniedbania kwestii technicznych przez właścicieli serwisu. Na czym polega duplikacja treści i jaki ma wpływ na pozycjonowanie witryny?

CO TO JEST DUPLIKACJA TREŚCI?

Duplicate content, czyli duplikacja treści, to powielenie treści pod więcej niż jednym URL w obrębie jednej witryny lub w obrębie różnych serwisów. Ze względu na typ tego powielenia, wyróżnić można…

Więcej dowiesz się u źródła >


Strona internetowa – zacznijmy od podstaw!

Do naszej agencji bardzo często zgłaszają się klienci z myślą, że tworząc kampanie marketingowe, czy pozycjonując witrynę dostarczymy im ruch, który przełoży się na leady, bądź zakupy w sklepie internetowym. To prawda, jednak sam wartościowy ruch na stronie to nie wszystko. Przyciągnięcie klientów z grupy docelowej nie zagwarantuje nam sukcesu i zrealizowania celów biznesowych Dzieje się tak często za sprawą źle skonstruowanej witryny.

Budując dom, zacznij od fundamentów

Jak w przypadku budowy domu bez fundamentu nie wybudujesz reszty budynku, tak w tym przypadku to strona internetowa jest naszym fundamentem. Dlatego warto zadbać, aby została wykonana jak najlepiej i zgodnie z jej przeznaczeniem. Miejmy również na uwadze,  że witryna będzie nam służyć co najmniej kilka lat, dlatego nie można na niej oszczędzać i należy postawić na panujące obecnie standardy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google potwierdza listopadowy update wyszukiwania lokalnego

W listopadzie dochodziły nas słuchy, że Google miesza wynikami lokalnymi. Teraz mamy na to potwierdzenie – listopadowy update dotyczył głównie wyników lokalnych i był spowodowany wdrożeniem dopasowania neuronowego.

2 grudnia na twitterze @SearchLiason otrzymaliśmy potwierdzenie – Google wprowadził wykorzystywanie dopasowania neuronowego w procesie generowania wyników wyszukiwania lokalnego. Update ten został oficjalnie nazwany „Nov. 2019 Local Search Update”…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jaka jest optymalna długość artykułu SEO?

Każdy osoba zajmująca się redagowaniem tekstów na pewno zetknęła się z różnymi wymaganiami dotyczącymi liczby słów w tekście. “Dopisz coś tam do tego artykułu, bo jest za krótki” – brzmi znajomo? Jednym z tematów najbardziej różniących pozycjonerów jest odpowiednia liczba słów w artykule. Z jednej strony słyszysz, że 300-500 słów jest pożądana, bo dużo treść zniechęca czytelnika, a z drugiej, że strony, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w TOP 10 mają 1500, 2500 i więcej słów.

Co na ten temat mówią eksperci?

Neil Patel, współzałożyciel firmy Neil Patel Digital oraz jeden z 10 najlepszych marketerów według Forbesa, pisze treści, które zawierają od 2000 do 3000 słów. Z drugiej strony Seth Godin, autor wielu książek na temat marketingu, mówca i bloger pisze, że mniej znaczy więcej. “Nie zawieraj fraz typu “będę streszczać”. Lepiej powiedz to, co masz do powiedzenia i skończ” czytamy w jego poście zawierającym tylko 58 słów…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK STWORZYĆ MAPĘ STRONY W KILKA MINUT? PORADNIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Zacznijmy od tego, po co w ogóle tworzy się mapę strony (innymi słowy sitemapę)? Przede wszystkim po to, aby ułatwić wyszukiwarce Google znalezienie wszystkich stron na Twojej witrynie. Do wygenerowania pliku z mapą strony wystarczy przejść przez kilka kroków. Sprawdź, jak to zrobić!

CO TO JEST SITE MAPA?

Mapa strony to plik XML (dawniej HTML), który zawiera listę z podstronami strony internetowej, uwzględniając ich datę modyfikacji. W site mapie powinny znaleźć się wszystkie linki do stron, które uznaje się za wartościowe i które chcemy, aby były widoczne w Google. Dla użytkowników serwisu taka mapa strony nie jest widoczna.

Tworząc site mapę dajemy sygnał wyszukiwarce, jakie strony ma zaindeksować. Często bywa tak, że niektóre strony nie są widoczne z poziomu strony głównej i nie prowadzi do nich żaden link. Takie błędy w SEO się zdarzają. Na szczęście mapa strony uwzględnia je i pozwala wyszukiwarce poznać całą strukturę witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE STRON ZA DARMO

Dyskusje o pozycjonowaniu rozpalają do czerwoności emocje w świecie internetowej aktywności biznesowej. Podczas wymiany doświadczeń i spostrzeżeń wielu pozycjonerów stara się przekonać innych, że ten proces może być całkowicie bezpłatny. Rzekomo wystarczą tylko dobre chęci i odrobina cierpliwości, a strona poszybuje w rankingu wyszukiwarki. Ile w tym prawdy? Czy pozycjonowanie stron za darmo jest faktycznie możliwe?

Pozycjonowanie stron za darmo

Prowadzenie profesjonalnej działalności gospodarczej związane jest z koniecznością ponoszenia wielu kosztów. Wypłacanie wynagrodzeń, wynajem biura, opłata rachunków – to tylko podstawowe wydatki, jakie należy uwzględnić. Czy zatem nie byłoby pięknie, gdyby pewne przydatne w pracy narzędzia i formy reklamowe były dostępne za darmo? A może bezkosztowe pozycjonowanie trzeba włożyć między bajki? Zanim przyjdzie nam rozwikłać zagadkę pozycjonowania stron za darmo, warto nakreślić czym ono jest w istocie oraz jakie czynniki mogą wpływać na powodzenie podjętych wysiłków. Jeżeli bowiem nie wydasz na pozycjonowanie pieniędzy, na pewno wydasz na nie… swój czas!…

Więcej dowiesz się u źródła >

GOOGLE MANIPULUJE WYNIKAMI WYSZUKIWANIA? SPOŁECZNOŚĆ SEO WIDZI TO INACZEJ

Dziennikarze Wall Street Journal oskarżyli Google o manipulowanie wynikami wyszukiwania przez faworyzowanie największych graczy i tłumienie kontrowersyjnych autosugestii. I choć zarzuty padła na podatny grunt, bo technologiczni giganci nie mogą liczyć na sympatię nikogo, a zwłaszcza tzw. starych mediów, to raport WSJ nie spotkał się z uznaniem społeczności SEO. Eksperci od algorytmu Google, choć z gigantem też mają pod górkę, wytykają dziennikarzom brak wiedzy i pisanie pod tezę.

WSJ „przetestował 17 słów i zwrotów, które dotyczyły szereg zagadnień politycznych, w tym kandydatów, zwrotów kulturowych i nazwisk” i podczas 17-dniowego cyklu porównywał je z wynikami uzyskiwanymi w wyszukiwarkach Bing i DuckDuckGo. Na podstawie tak przeprowadzonego badania, dziennik wysnuł wniosek, że algorytm Google faworyzują duże firmy kosztem małych, że inżynierowie Google regularnie wprowadzają zakulisowe poprawki, że firma sporządza tzw. czarne listy witryn tak, by blokować ich wyświetlanie w SERPach i że ręcznie steruje autosugestiami, by były jak najmniej kontrowersyjne…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA