Nadciąga „komornicze Allegro” – w sieci kupimy sprzęt zajęty przez komornika Ministerstwo Sprawiedliwości podejmuje kolejną próba uruchomienia serwisu aukcyjnego, w którym każdy posiadacz internetu będzie mógł kupić różnego rodzaju sprzęt zajęty przez komornika, a nawet nieruchomości! Krajowa Rada Komornicza przewiduje start serwisu w przeciągu sześciu miesięcy. Podobne rozwiązanie z dużym …
Zobacz więcej »Allegro uruchamia Czat. Okazja dla sklepów online, zakaz handlu w niedziele. Linki wewnętrzne w sklepie internetowym. Projektowanie doświadczeń klienta
Allegro uruchamia Czat. Na początek – dla sprzedających Czat jest dostępny dla sprzedających, którzy promują lub planują promować swoje oferty przez reklamy Allegro Ads. Jak podkreślają przedstawiciele serwisu trwają już prace nad wdrożeniem czatu dla klientów i partnerów Allegro. Czat dla usługi Allegro Ads to pierwszy tego typu kanał kontaktu …
Zobacz więcej »Pozycjonowanie w e-commerce. Zakaz handlu w niedziele szansą dla eSklepów. Leasing na Allegro. E-commerce i długi. Marketing Automation, e-commerce
SEO w e-commerce – optymalizacja sklepu internetowego Odpowiednia optymalizacja sklepu internetowego to podstawa wszystkich działań SEO w e-commerce. Bez zbudowania odpowiednich fundamentów oraz zestawu dobrych praktyk dla funkcjonowania e-sklepu, skuteczne wypozycjonowanie internetowego biznesu może okazać się bardzo trudne, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe. Analiza słów kluczowych Odpowiednia analiza i …
Zobacz więcej »Pozycjonowanie Sklepu Internetowego. Jak wesprzeć sprzedaż w internecie? Zwiększenie sprzedaży przed Dniem Kobiet. Narzędzia SEO dla eSklepu
Pozycjonowanie Sklepu Internetowego – 8 Najważniejszych Elementów Na pozycjonowanie sklepu internetowego składa się mnóstwo czynników. Potrzeba wiele czasu i doświadczenia, aby zrozumieć je wszystkie i zdać sobie sprawę z tego, jak wiele, czasami drobnych elementów, może wpłynąć na pozycje naszego sklepu w wyszukiwarce Google. W poniższym artykule postaram się w …
Zobacz więcej »Jakie trendy w e-commerce na 2018 rok? Połącz e-commerce ze sprzedażą tradycyjną! Chatboty w e-sklepie. RODO, polityka prywatności w eSklepie
Cztery trendy, które zawładną e-commerce w 2018 roku Koniec stycznia to koniec prognoz i trendów wysnuwanych na 2018 rok. Terencjusz powiedział: ile ludzi, tyle zdań. Którym z nich warto się bliżej przyjrzeć? Powtarzalność niektórych z nich pozwala twierdzić, że to one będą kluczem do sukcesu. Mobile first Czterdzieści procent zakupów …
Zobacz więcej »Jak zachęcić klienta do zakupu? Śledzenie konwersji telefonicznej w eSklepie. Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? R – ROPO. Hakerzy i e-commerce
Sprytny konsument na zakupach. Poznaj 5 sposobów, aby zachęcić klienta do zakupu Sprytny konsument dąży do tego, aby dokonywać zakupów z rozwagą, w sposób racjonalny, przemyślany i zorganizowany. Stara się być doskonale rozeznany w narzędziach umożliwiających mu porównywanie cen, właściwości oraz parametrów jakościowych produktów. Liczy, mierzy, waży, sprawdza opakowania wraz …
Zobacz więcej »Taktyka cenowa dla e-commerce. Jak przyciągnąć ponownie do e-sklepu klientów? Co jest niezbędne w sklepie internetowym? Jak prezentować cenę
6 konkurencyjnych taktyk cenowych dla e-commerce Sprzedawany w sieci produkt można statystycznie znaleźć jeszcze u pięciu innych internetowych sprzedawców, a cena produktów u takich gigantów jak Amazon zmienia się średnio co 10 minut. Dlatego sklepy szukają sposobów na konkurencyjną politykę cenową. Niestety zwyczajne zejście do najniższego pułapu z cenami albo …
Zobacz więcej »Poczta Polska i usługa dla sprzedających w Internecie. Product feed, a e-marketing. Sklep internetowy, od czego zacząć? CRM i Marketing Automation
Poczta Polska ruszyła z usługą dla sprzedających w sieci Od 1 stycznia 2018 r. Poczta Polska uruchamiła nową usługę Polecony eCommerce. Z promocyjnej oferty mogą skorzystać klienci sprzedający online. Poczta Polska S.A. zapewniając serwis dopasowany do potrzeb użytkowników popularnych portali aukcyjnych i małych sklepów internetowych wspiera rozwój polskiego rynku eCommerce. …
Zobacz więcej »Wtyczki WooCommerce wpływające na sprzedaż. Moc social proof w e-commerce. Rezygnacja z zakupów przez telefon? Trendy w e-commerce w 2018 roku.
Wtyczki WooCommerce, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż Zobacz sprawdzone wtyczki WooCommerce, które nastawione są na zwiększanie sprzedaży. Zachęć odbiorców dodatkowymi funkcjami, które przekonają do zakupów. Funkcjonalność sklepu, jaką oferuje WooCommerce, wykorzystują ponad 2 miliony serwisów online (źródło). Jest to zatem bardzo popularne rozwiązanie, aby prowadzić własny sklep. WooCommerce popularność z pewnością …
Zobacz więcej »Usługi logistyczne dla e-sklepów. Płatności w e-commerce. Jaki wybrać sklep internetowy? Audyt sklepu online. Dlaczego biznesy bankrutują?
Nowy trend w usługach logistycznych dla klientów e-sklepów Z roku na rok konsumenci coraz chętniej korzystają z internetu, który powoli staje się faktycznym kanałem tradycyjnym przy dokonywaniu zakupów. W Europie jest to proces daleko bardziej zaawansowany, ale polski klient także zauważa już zalety płynące z narzędzi i sklepów elektronicznych. Z …
Zobacz więcej »Polski e-konsument, badania. Jak poprawić użyteczność eSklepu. Tipy dla e-commerce, social media. Plany Polaków na zakupy na święta. Zakaz handlu…
Polski e-konsument kontra świat. Wskazówki dla e-commerce [BADANIA] Black Friday i Cyber Monday zbliżają się wielkimi krokami. Jaki jest polski e-konsument w przededniu tego handlowego szaleństwa? Czego poszukuje i na co zwraca uwagę w relacji ze sklepami? O tym mówi globalny raport SAP Hybris, porównując nas też do innych części …
Zobacz więcej »Badanie E-commerce w Europie. Narzędzi a “must have” dla e-commerce. Case studies, jak zarabiają najlepsi. Co warto wiedzieć o chmurze?
Badanie E-commerce w Europie w 100 sklepach z 13 państw W połowie 2017 roku zespół ShopAlike przeprowadził badanie wśród 100 sklepów partnerskich z 13 państw w Europie. Zapytał ich zdanie na temat obecnego stanu rynku e-commerce we własnym kraju, jego główne trendy i szanse rozwoju. Sprawdźmy jakie są wyniki badania. …
Zobacz więcej »Co musisz wiedzieć o założeniu sklepu internetowego? Zakupy ze strachu? Odstąpienie od umowy, gwarancja i rękojmia. Content marketing w eSklepie
Co trzeba wiedzieć przed założeniem sklepu internetowego? Sprawdź niezbędne minimum, które warto wiedzieć przed założeniem sklepu internetowego. Poznaj podstawy branży e-commerce i wejdź w ten świat odpowiednio. Aktualnie internet oferuje tyle możliwości, że niedługo wizja osoby, która załatwia wszystkie sprawy przez internet, nie wychodząc z domu, wcale nie zabrzmi mało …
Zobacz więcej »Zadłużenie sklepów internetowych! Zwiększamy sprzedaż w sklepie -Facebook. Pozycjonowanie sklepu, triki. eBay dla sprzedawców. Pay with Google
Rosną długi sklepów internetowych Zadłużenie sprzedawców internetowych działających na polskim rynku wynosi ponad 231 mln zł, czyli w ciągu roku wzrosło o jedną trzecią – wynika z najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA i programu Rzetelna Firma. Jak podał Krajowy Rejestr Długów, w październiku 2016 roku zadłużenie …
Zobacz więcej »Strategia sklepu internetowego. Błędy SEO przy budowie e-sklepu. Polskie e-commerce według Gemius’a. Trendy e-commerce, dostawa. Omnichannel
Co wziąć pod uwagę w budowaniu strategii sklepu internetowego? [Fragment książki + konkurs! Poniżej przedstawiamy fragment książki pt. „E-commerce. Strategia- Zarządzanie- Finanse” autorstwa Justyny Skorupskiej. Publikacja jest świetnym kompendium wiedzy na temat e-handlu, obejmującym m.in. aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie. Trzy poziomy podejmowania decyzji czy kryteria oceny celów …
Zobacz więcej »Blog w e-commerce, czy jest potrzebny? Coraz więcej kupujemy przez Internet. Facebook i promocja Twojego sklepu. Efekt ROPO. Motywuj klienta
Blog w e-commerce – pomost pomiędzy sklepem a klientami Popularność blogów rośnie z roku na rok. Każdy z nas posiada swoje ulubione miejsce w sieci, do którego regularnie zagląda. Jedni poszukują lekkich, lifestylowych treści, inni specjalistycznych informacji i porad branżowych. W zakamarkach Internetu można znaleźć wpisy na każdy temat. Bloga …
Zobacz więcej »FAQ na stronie sklepu internetowego. Wielkość polskiego rynku e-commerce. Rozczarowanie po zakupie w e-commerce. Chmura na korzyść e-commerce
FAQ na stronie i w sklepie internetowym – oto dlaczego jest potrzebne Sekcja FAQ na stronie i w sklepie może stać się niezwykle użyteczną funkcją, która sprawi, że oszczędzisz zarówno swój czas, jak i czas klientów. Istnieje wiele powodów, dla których FAQ na stronie i w sklepie internetowym, to świetny …
Zobacz więcej »Skuteczna optymalizacja e-sklepu. E-commerce, a marka luksusowa. CMS dla sklepu internetowego z dobrym SEO. Jak zwiększyć sprzedaż
5 kroków do skutecznej optymalizacji e-sklepu! Uzyskanie wysokich not w rankingu Google to przede wszystkim rezultat bogatej treści. Aktualnie artykuły o rozbudowanej strukturze to domena głównie portali informacyjnych czy też edukacyjnych. Właściciele sklepów internetowych nierzadko wpadają w pułapkę zbyt ubogiej treści, zupełnie zapominając o roli marketingu internetowego w podnoszeniu wyników sprzedaży. …
Zobacz więcej »Performance marketingu w e-commerce. Bezpośredni kontakt z klientem usprawni eSklep! Pozycjonowanie, koniecznością w sklepie internetowym
Atrybucja w działaniach promocyjnych e-sklepu – jak uwolnić pełny potencjał performance marketingu? Wraz z rozwojem rynku e-commerce zaobserwować można wzrost siły i znaczenia wielokanałowych programów sprzedażowych, jako najbezpieczniejszego kosztowo źródła pozyskiwania konwersji w e-sklepie. Realizacja działań promocyjnych w oparciu o technologię sieci afiliacyjnych bazuje już nie tylko na niszowych stronach …
Zobacz więcej »Konkurować: jakością czy ceną? Triki negocjacyjne. Content marketing w eSklepie. Jaki wpły ma blokowanie reklam na E-commerce
E-commerce: konkurować cenami czy jakością? Jedną z najtrudniejszych kwestii dla właścicieli sklepów internetowych jest strategia cen. O ile sklep internetowy nie jest rozszerzeniem sprzedaży stacjonarnej, przedsiębiorcy najczęściej nie wiedzą jak dobrać ceny pozwalające uzyskać bilans między konkurencyjnością a zachowaniem rentowności. Podstawowym działaniem pozwalającym określić nasze możliwości jest analiza cen konkurencji …
Zobacz więcej »Jak za darmo lub płatnie promować sklep internetowy? Zwiększenie obrotu eSklepu przez analizę ruchu klientów! Poczta Polska wdraża własne paczkomaty
Jak rozpocząć promocję sklepu internetowego? Bezpłatne i płatne metody Otworzyłeś sklep internetowy i czekasz na pierwsze zamówienia? Nie zrobią się same! Powinieneś rozpocząć intensywną kampanię promocyjną, aby klienci zauważyli Twój e-sklep. Niektórzy sądzą, że reklama w Internecie jest niezwykle droga, ale to nieprawda. Czy wiesz, że możesz bezpłatnie rozpocząć promocję …
Zobacz więcej »Efektywna sprzedaż produktów, gdzie to robić? Przyszłość sprzedaży internetowej. Wymogi Allegro dla najlepszych. Technologia, a e-commerce
Chcesz sprzedawać skuteczniej? Rób to w jednym miejscu! Nie ma jednej magicznej recepty na zwiększenie sprzedaży w Internecie. Istnieje za to wiele metod, których wdrożenie w e-sklepie jest w stanie przynieść konkretne korzyści. Jedną z nich, będącą tematem poniższego artykułu, stanowi… zorganizowanie sprzedaży w jednym miejscu. A co z omnichannel? …
Zobacz więcej »E-commerce: walka o pozycję, jak kupują kobiety i mężczyźni. Błędy, których należy unikać w eSklepie. Techniki zachęcające do zakupów
Tworzysz sklep? Przygotuj się na wyścig o pozycje! Walka o pozycje często wygląda jak uliczne wyścigi. Startują w nich profesjonalni kierowcy w drogich samochodach i młodziki, którzy pierwszy raz zalali do baku 98 i chcą zawojować miasto. Podobnie jest ze sklepami internetowymi. O pozycje walczą ze sobą doświadczone firmy z …
Zobacz więcej »Jak skonstruować koszyk w sklepie internetowym? Tworzymy zaawansowany filtr produktów. Jak sklepy internetowe wpływają na sklepy stacjonarne?
Koszyk sklepu internetowego – analiza użyteczności i porady dotyczące jego ulepszenia. Dziś chcielibyśmy Ci przedstawić jak ulepszyć użyteczność koszyka, jednego z ważniejszych elementów witryny sklepu internetowego. Może się on wydawać oczywistą częścią dla tego typu stron, jednakże, aby doprowadzić użytkownika do zakupu, należy mieć na uwadze szereg ważnych czynników. Nasi specjaliści obsługi …
Zobacz więcej »Facebook: tworzymy katalog produktów, skuteczna sprzedaż. Snap Publisher, czyli reklama na Snapchat. Biznes opanowuje Internet
Katalog Produktów na Facebooku – jak go zrobić [GOTOWE WZORY!] System reklamowy Facebooka pozwala tworzyć tak zwane reklamy dynamiczne. To reklamy, których treść zmienia się w zależności od tego, co użytkownik oglądał na Twojej stronie. By je uruchomić, potrzebujesz Product Feed (Katalogu Produktów). Dziś pokaże Ci krok po kroku, jak …
Zobacz więcej »Inwestuj w retargeting. Jak pozyskać ruch do sklepu internetowego? Czy na sklep stacjonarny mogą wpłynąć trendy e-commerce?
Cztery powody, dla których warto zainwestować w retargeting Tylko 2 proc. osób odwiedzających sklep internetowy dokonuje w nim zakupu. Pozostałe 98% opuszcza go z pustymi „rękoma”. Wygenerowanie jak największej konwersji wśród tej grupy klientów to jedno z najważniejszych zadań, jakie stawiają przed sobą managerowie e-commerce, którzy wraz ze zbliżającym się …
Zobacz więcej »