Zaawansowany remarketing, czyli jak wyciągnąć więcej z ponownych odwiedzin na witrynie Zastanawiasz się, czemu użytkownicy na Twojej witrynie rzadko dokonują konwersji? Problem może leżeć w sprowadzaniu niewłaściwych odbiorców na nieodpowiednie strony docelowe. Czytając dzisiejszy wpis dowiesz się, w jaki sposób można poprawić sytuację i znacząco podnieść współczynniki konwersji dzięki zaawansowanym …
Zobacz więcej »Jak zoptymalizować tekst na blogu? SEO i wyszukiwanie głosowe. Co może zaszkodzić SEO? Instagram Stories w firmie. Google Search Console
SEO copywriting – optymalizacja tekstu na bloga firmowego Nawet najlepszy tekst nie przyda się do niczego, jeśli nikt go nie przeczyta. Właśnie dlatego tworząc treści na bloga firmowego (i nie tylko) warto korzystać z metod, z jakich korzysta SEO copywriting. Dzięki temu masz szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a …
Zobacz więcej »Social Media Care, obsługa klienta w social mediach! Era „mobile only”. „Wyróżnij się albo zgiń”, marketing produktów i usług technologicznych
Social Media Care — jak ważna jest obsługa klienta w mediach społecznościowych Obsługa klienta może… przynieść Ci więcej klientów, ale również stać się początkiem końca twojego biznesu. Dlatego tak ważne jest, aby doświadczenia swojego klienta projektować, w całościowej i przemyślanej strategii, której kluczowym punktem w dzisiejszych czasach powinny być media …
Zobacz więcej »Linki zwrotne od Majestic. Techniczne SEO dla mobile. Liczba połączeń ze strony. Kto stosuje adblockery? Power Editor na Facebooku. Darmowe CRM
5 sposobów na to, aby sprawdzić czy warto pozyskiwać linki właśnie z tej strony Co sprawia, że niektóre linki są lepsze od innych? Dlaczego ludzie, którzy pracują w branży SEO często płacą dużo pieniędzy, aby pozyskać link z określonego artykułu, ale jednocześnie, nie zwracają uwagi na blogi, które oferują im …
Zobacz więcej »Optymalizacja kampanii AdWords oraz jej podstawy. E-mail marketing jak nawiąywać relacje? WhitePress pozyskaj linki! Dynamicznie dostosowanie reklamy
Top 10 obszarów, na które zwracaj uwagę przy optymalizacji kampanii AdWords O optymalizacji AdWords napisano już chyba tysiące poradników. W każdym znajdziemy mniej lub bardziej szczegółowe przykłady obszarów, które wymagają szczególnej opieki. Poniższy tekst wskazuje elementy, o których jako specjaliści z różnym poziomem wiedzy i doświadczenia po prostu zapominamy bądź bądź …
Zobacz więcej »Tworzymy mapę strony internetowej. Jak się zabrać za marketing firmy w Social Mediach? SEO lokalne i dla strony wielojęzycznej. Email marketing
JAK PRAWIDŁOWO UTWORZYĆ SITEMAPĘ STRONY? Sitemapa (mapa strony) jest plikiem utworzonym w formacie XML, który zawiera szczegółowe informacje związane ze wszystkimi adresami URL danej witryny. Jego głównym zadaniem jest ułatwienie indeksacji rozbudowanych stron przez roboty wyszukiwarek internetowych. W poniższym poradniku dowiesz się jak za pomocą różnych narzędzi wygenerować prawidłowy plik sitemap, jakie …
Zobacz więcej »Prawda o SEO oraz jak o nie zadbać. Co warto wiedzieć o Google Moja Firma. Google AdWords jak optymalizować reklamy, rozszerzenia cen
18 największych mitów SEO Mimo że branża marketingu online jest dość młoda, wokół pozycjonowania stron internetowych zdążyło już narosnąć wiele mitów. Dotyczą one m.in. optymalizacji stron, czynników rankingowych czy czasu niezbędnego do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Dementujemy najpopularniejsze mity powielane nie tylko przez osoby spoza branży, ale także …
Zobacz więcej »Wpływ bloga firmowego na pozycjonowanie. Google AdWords i reklamy na YouTube. Jak mierzyć skuteczność reklam? Błędy SEO i skuteczność pozycjonowania
Wpływ bloga firmowego na efekty w SEO Wartościowy blog w obecnych czasach bardzo różni się od tego, z czym mieliśmy styczność jeszcze kilka lat temu. Regularne prowadzenie wartościowego dla użytkownika bloga niesie za sobą mnóstwo korzyści, z których nie warto rezygnować. Kreowanie wizerunku eksperta Dzielenie się wiedzą z użytkownikami na …
Zobacz więcej »Google Optimizie, czyli testy typu A/B. Jak sprawić, by czytelnicy klikali w nagłówki? Mały budżet pozwala na przeprowadzenie dobrej kampanii reklamowej?
Testy typu A/B – Google Optimizie Założyciel LinkedIn zachęca w tych słowach do jak najwcześniejszego umieszczania projektów w Internecie, po to żeby jak najszybciej uzyskać feedback od użytkowników. Jeśli będziemy kroczyć ścieżką Hoffmana warto, a nawet trzeba wdrożyć testy typu A/B. Co to jest, jak to zrobić i na jakie pytania …
Zobacz więcej »SEO: kanibalizacja słów kluczowych, promocja lokalnej firmy. Agencja marketibgowa, jak ją wybrać? Masz logo firmy? Nic z nim nie rób!
Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest, jak unikać? Kanibalizacja słów kluczowych jest niekorzystnym zjawiskiem wpływającym na osiągane wyniki w wyszukiwarce, gdzie dwie lub więcej podstron walczy o pozycje na to samo słowo kluczowe. Sprawdź jak unikać problemu związanego z kanibalizacją słów kluczowych oraz jak rozwiązać ten problem, gdy dotyczy on …
Zobacz więcej »Kampania SEO bez efektów? Raporty SEO i Google Analitic. Nowe narzędzia AdWords. Marketing Automation. Pomysły na marketing
Dlaczego moja kampania SEO nie przynosi efektów? Mija pół roku od startu kampanii SEO. Były obietnice, plany na rozwój, zagrzewanie do walki i poklepywanie się po plecach. Zamiast szampana, jest przerzucanie się odpowiedzialnością za źle dobrane działania, podważanie kompetencji i dążenie do redukcji kosztów. Analogiczne scenariusze – z różnym horyzontem czasowym …
Zobacz więcej »Lokalne pozycjonowanie Twojej Firmy. Humor, a marketing. AdWords: zmiany i korzyści dla firm. Dane w marketingu. Nowe technologie, reakcje klientów.
POZYCJONOWANIE LOKALNE – PROMOCJA BIZNESU W TWOIM MIEŚCIE Nie jest ważne, czy jesteś właścicielem salonu kosmetycznego, gabinetu dentystycznego, czy prowadzisz urokliwą kawiarenkę na obrzeżach miasta, gwarantuję, że możesz stać się liderem branży w swoim regionie. Jak przyciągnąć klientów i wprowadzić swój lokalny biznes w konkurencyjny świat wyników wyszukiwania Google? Pokazuję …
Zobacz więcej »Wyzwania e-mail marketera. Tworzenie skutecznego formularza kontaktowego. Popularne formy komunikacji. Email marketing, komunikacja
Oto 3 najczęstsze wyzwania e-mail marketera. Jak sobie z nimi poradzić? Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym wysiłku przyczynił się …
Zobacz więcej »Skuteczne planowanie i prowadzenie kampanii marketingowej. Narzędzia do analizy SEO. Błędy w AdWords! Marketing sensoryczny
CASE STUDIES Suchara Codzienniego, czyli jak skutecznie zaplanować i przeprowadzić kampanię marketingową Na rynku branży influencerskiej brakuje artykułów analizujących współpracę pomiędzy markami a twórcami internetowymi. My postanowiliśmy na trzech przykładach omówić kampanie prowadzone dla marek, pokazując: cele kampanii, motyw przewodni, plan, jaki należało zrealizować oraz jego efekty. Dokumentuj to, co …
Zobacz więcej »Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?
Wiele osób prowadzących strony internetowe zastanawia się, która z form reklamy będzie dla nich bardziej korzystna. Zapewne większość firm poleca opcję, która dała im samym największy zysk finansowy, jednak nie można zapominać, że najlepszą rekomendacją dla agencji są efekty podejmowanych przez nią działań marketingowych. Kampanie reklamowe Kampania AdWords może się …
Zobacz więcej »Jak dotrzeć do aktywnych seniorów w sieci? Mała firma, jak zaistnieć w sieci? Content marketing naprawdę działa! Twitter też ma wpływ na pozycję marki
Liczba seniorów aktywnych w sieci ciągle rośnie. Jak dotrzeć do nich z przekazem reklamowym? Spędzają w sieci coraz więcej czasu, stając się atrakcyjną grupą dla sektora e-commerce. Mowa o srebrnym pokoleniu, które rośnie w siłę. W 2015 roku było w Polsce ponad 8,8 mln osób po 55 roku życia. Według …
Zobacz więcej »Rozwój firmy dzięki działowi IT! Synerise inwestuje w sztuczną inteligencję. Ekspansja europejskich agencji. Trochę o Big Data. Jak rozbudować listę mailingową?
6 porad, jak dział IT może efektywniej wpłynąć na rozwój firmy Działy IT powinny pełnić funkcję źródła nowych inspiracji w polskich firmach – mówił Daniel Kierdal na tegorocznej konferencji OSEC Forum*. Wdrażając nowoczesne metody zarządzania, niwelując potencjalne zagrożenia i innowacyjnie podchodząc do rozłożenia budżetu, IT może stać się motorem napędowym …
Zobacz więcej »SEO – szybkie wykonanie, KPI pozycjonowania. Czy wydatki na reklamę wzrosną? Reklama biur podróży. Marki lokalne warte uwagi! Profile w marketingu internetowym
Szybka akcja w SEO Pisałam kiedyś o tym, że pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa i że działania muszą być prowadzone systematycznie przez cały czas istnienia strony. No cóż, postanowiłam zrobić wyjątek od tej reguły 😉 Dlaczego się na to zdecydowałam, co robiłam zarówno w kwestiach on-site, jak i w temacie …
Zobacz więcej »Kampania reklamowa na Facebooku, wygląd reklam. Nowa era w marketingu. 35% polskich firm nie posiada strony WWW! Performance marketing, narzędzia
Reklama na Facebooku – charakterystyka celów kampanii Media społecznościowe, a w szczególności Facebook, to dla marek szansa nie tylko na budowanie pozytywnego wizerunku wśród dotychczasowych fanów, ale też na docieranie do zupełnie nowych potencjalnych klientów. Każdego dnia na portalu Zuckerberga loguje się 15 milionów Polaków, czyli aż 64% wszystkich internautów. …
Zobacz więcej »Optymalizacja strony pod przeglądarkę Yandex. E-mail marketing, jak pisac treści? Instagram i Snapchat dla marketingu. Jak tworzyć posty dla marki, Twojego biznesu?
Jak zoptymalizować swoją stronę dla przeglądarki Yandex – część 1 W przyszłym tygodniu, 22 czerwca, Majestic będzie sponsorował Yandex Expert Summit (po Angielsku). W związku z tym postanowiliśmy stworzyć przegląd wyszukiwarek i w dwuczęściowym artykule objaśnić, w jaki sposób można przygotować swoją stronę na Yandex. W pierwszej części wyjaśnię, dlaczego …
Zobacz więcej »YouTube sposoby na pozycjonowanie. Co można osiągnąć dzięki newsletterowi? Prowadzenie kampanii produktowej wyjdzie nam na „zdrowie”
ABC Pozycjonowania YouTube YouTube już dawno przestał być miejscem, gdzie znaleźć można głównie śmieszne filmiki czy teledyski naszych ulubionych artystów muzycznych. Obecnie jest to kopalnia profesjonalnie prowadzonych kanałów „nadających” za pomocą tego medium do milionów ludzi na całym świecie. Współczesny YouTube to (oprócz muzyki) vlogi, trailery, recenzje, gameplaye, seriale dokumentalne, …
Zobacz więcej »Lepsze reklamy w AdWords! Sztuczna inteligencja, a centra danych. Marketing internetowy z czym to się je? Storytelling – promocja marki
Większy komfort korzystania z internetu Zdecydowana większość twórców treści online zarabia na nich dzięki reklamom. Dlatego zależy im na tym, by reklamy wyświetlane na ich stronach były użyteczne i przyciągały uwagę – to znaczy, żeby użytkownicy mieli ochotę je oglądać i klikać. Jednak w rzeczywistości użytkownicy często trafiają w sieci …
Zobacz więcej »SEO: optymalizacja grafiki, mobilne pozycjonowanie. Twoja firma jest mobile? Listy remarketingowe w sprzedaży. Kontakt telefoniczny Google AdWords
Optymalizacja grafiki pod SEO Podczas optymalizacji strony internetowej pod kątem SEO należy pamiętać o grafikach, które stanowią nieodłączną część każdego serwisu. Dobrze zoptymalizowane zdjęcia mają większą szansę na pojawienie się wyżej w wynikach wyszukiwania grafiki, dając tym samym możliwość zyskania dodatkowego ruchu na stronie. Jak wybrać zdjęcia na stronę internetową? …
Zobacz więcej »Strategia marketingowa, nic nie warta bez pozycjonowania. Reklama AdWords, jak pisać dobre teksty? Call tracking zwiększenie sprzedaży
Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu 4 czerwca 2017 r. zmarł Jack Trout, współautor koncepcji pozycjonowania – jednej z najistotniejszych idei w marketingu. Czy pozycjonowanie, zasady brandingu, prawa marketingu sformułowane przez Trouta odejdą wraz z nim? Zapytaliśmy o to praktyków branży. Przedstawicieli polskiej …
Zobacz więcej »Content marketing, jak go zmósić do promocji? Jak wdrożyć samodzielnie nagłówki i meta tagi na stronie? Zwiększenie widoczności aplikacji mobilnej
Co zrobić, żeby content marketing działał? Każdego dnia w sieci pojawiają setki nowych artykułów. Może „nowych” nie jest akurat najbardziej adekwatnym określeniem, ponieważ spora część treści jest niestety wtórna. Tak czy inaczej publikuje się ogromne ilości materiałów. Odkąd content marketing nabrał znaczenia w promocji, liczba artykułów, zdjęć, blogów czy infografik …
Zobacz więcej »Majestic w działaniach marketingowych. 5 narzędzi Google dla specjalisty od SEM. Darmowe narzędzia SEO. Google chce zablokować reklamy!
Jak możesz wykorzystać Majestic w działaniach marketingowych z zakresu influencer marketing Część druga Kontynuując pierwszą część “Jak możesz wykorzystywać Majestic w działaniach marketingowych z zakresu influencer marketing“, teraz przeanalizuję, w jaki sposób przepływ zaufania Twittera Ann wypada w porównaniu z innymi influencerami z jej dziedziny, a także z wykorzystam BuzzSumo, …
Zobacz więcej »