Z ostatniej chwili

Marketing

BERT aktualizacja algorytmu Google. Zasady web designu. Optymalizacja współczynnika konwersji na stronach internetowych. Pozycjonowanie lokalne

BERT aktualizacja algorytmu Google. Zasady web designu. Optymalizacja współczynnika konwersji na stronach internetowych. Pozycjonowanie lokalne

BERT, czyli największa aktualizacja algorytmu Google od 5 lat BERT to największa aktualizacja algorytmu Google od 5 ostatnich lat. Dzięki niej wyszukiwarka będzie lepiej rozumiała język użytkowników. Zmiana wpłynie na wyniki wyszukiwania, podpowiedzi wyszukiwania (featured snippets) czy najczęściej wyszukiwane frazy (stopwords). Póki co wdrażana jest dla wyników w języku angielskim, …

Zobacz więcej »

Oceniamy skuteczność linkowania. Pixel Facebooka, czy warto go mieć? Skuteczny landing page potrafi. Fakty i mity SEO. Powiązane tematy w opiniach Google

Oceniamy skuteczność linkowania. Pixel Facebooka, czy warto go mieć Skuteczny landing page potrafi. Fakty i mity SEO. Powiązane tematy w opiniach Google

Jak ocenić skuteczność linkowania? Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarkę Google pojawiają się takie a nie inne wyniki? Co wpływa na to, że witryna plasuje się na określonym miejscu w wyszukiwarce? Tak naprawdę, czynników jest wiele. Warto jednak podkreślić, że linkowanie, zwane link buildingiem, odrywa kluczową …

Zobacz więcej »

Jak przygotować stronę do pozycjonowania? Co to jest link building? Co się dzieje, gdy szukasz czegoś w Google? Aktualizacje algorytmu Google

Jak przygotować stronę do pozycjonowania Co to jest link building Co się dzieje, gdy szukasz czegoś w Google Aktualizacje algorytmu Google

Jak przygotować stronę do pozycjonowania? Poradnik Każdy chciałby, aby jego strona internetowa znalazła się w topowych wynikach wyszukiwania na określone frazy kluczowe. Jednak nadal mało osób wie, że podstawą pozycjonowania jest wcześniejsza odpowiednia optymalizacja strony. Inwestycja w działania optymalizujące nie tylko ułatwi pozycjonowanie, ale wręcz sprawi, że będzie ono w …

Zobacz więcej »

Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie! Linkowanie wewnętrzne. Jak tworzyć artykuły, które sprzedają? Tworzenie stron za darmo?

Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie! Linkowanie wewnętrzne. Jak tworzyć artykuły, które sprzedają Tworzenie stron za darmo

Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie strony W SEO nie ma miejsca na błędy. Nawet niewielkie potknięcia mogą doprowadzić do prawdziwej katastrofy, jaką jest zmniejszenie widoczności serwisu. Błędy w indeksowaniu, 404, niepoprawne adresy URL to tylko niektóre problemy, z którymi mierzy się specjalista od optymalizacji. Jakie błędy w SEO …

Zobacz więcej »

Czy moja strona ma filtr Google? Co oznacza błąd 404 i jego naprawa. Przyspieszanie strony na urządzeniach mobilnych. Frazy kluczowe

Czy moja strona ma filtr Google Co oznacza błąd 404 i jego naprawa. Przyspieszanie strony na urządzeniach mobilnych. Frazy kluczowe

Jak sprawdzić czy moja strona ma filtr Google? Wszyscy chcemy aby nasze strony były wysoko w wynikach wyszukiwania i czasami nawet się nam to udaje, ale po jakimś czasie odnotowujemy mniej lub bardziej znaczący spadek pozycji. Są różne powody, dla których tak może się zdarzyć. Jednym z nich może być …

Zobacz więcej »

Nowy sposób oznaczania linków. Kolejna duża aktualizacja Google! Sposoby na zwiększenie ruchu organicznego. Google wprowadza reklamy wideo

Nowy sposób oznaczania linków. Kolejna duża aktualizacja Google! Sposoby na zwiększenie ruchu organicznego. Google wprowadza reklamy wideo

Nowy sposób oznaczania linków. Co oznacza to dla twórców treści? Google wprowadza nowy sposób oznaczania linków. Co zmienia to dla twórców treści i influencerów? Google wprowadza zmiany w sposobie oznaczania linków. Dotyczą one treści reklamowych oraz pochodzących od użytkowników. Co oznacza to dla twórców treści i influencerów? O czym powinniśmy …

Zobacz więcej »

Visual content, przyszłość obrazu. Wyszukiwarka Google i informacje w materiałach wideo. Google zmienia zasady w wyświetlaniu ocen

Visual content, przyszłość obrazu. Wyszukiwarka Google i informacje w materiałach wideo. Google zmienia zasady w wyświetlaniu ocen

Visual content – przyszłość obrazu i storytellingu w mediach społecznościowych Nikogo już nie dziwi, że jedno zdjęcie lub grafika może poruszyć tłumy. Ciągle słyszymy, że obraz sprzedaje. Jak to się odbywa w praktyce? Treści wizualne budzą aż o 40% więcej zaangażowania użytkowników niż zwykły tekst. Jest to wyraźny sygnał dla …

Zobacz więcej »

Zmiany w algorytmach Google, nowe atrybuty linków obok Nofollow. Jak napisać skuteczny tekst na stronie internetowej. Mity o copywritingu

Zmiany w algorytmach Google, nowe atrybuty linków obok Nofollow. Jak napisać skuteczny tekst na stronie internetowej. Mity o copywritingu

Zmiany w algorytmach Google. Teraz najważniejsze będą autorskie newsy i artykuły Czy da się stworzyć idealny algorytm wyszukiwania, który nie będzie bazował na sieciowej pozycji jakiegoś serwisu, ale wyświetlał w wynikach na przykład oryginalne, autorskie treści które zapoczątkowały późniejsze kopie? Pewnie nie, ale Google stara się by tak właśnie było. …

Zobacz więcej »

Skuteczny przycisk Call To Action. Przycisk „POPROŚ O WYCENĘ” w wizytówkach Google. Content marketing w Social Mediach. Monitorowanie pozycji podstron

Skuteczny przycisk Call To Action. Przycisk „POPROŚ O WYCENĘ” w wizytówkach Google. Content marketing w Social Mediach. Monitorowanie pozycji podstron

Call To Action – Jak stworzyć skuteczny przycisk? Call To Action jest ważnym elementem każdego tekstu marketingowego. Dobrze stworzone CTA może mieć kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojej strony czy kampanii reklamowej. W poniższym artykule dowiesz się jak zwiększyć skuteczność tego oto hasła-przycisku. Call To Action – coś więcej na ten …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie: jak pisać dobre teksty, w mapach Google, meta tagi. Jak „wylądować” na pierwszej stronie wyszukiwarki? Nieindeksowanie strony

Pozycjonowanie jak pisać dobre teksty, w mapach Google, meta tagi. Jak wylądować na pierwszej stronie wyszukiwarki Nieindeksowanie strony

Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO? Powszechnie wiadomo, że dobre, unikalne i angażujące teksty na stronie www są jednym z podstawowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania. Bez solidnych, oryginalnych treści w witrynie Twoja strona www będzie miała trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Poniżej krótko …

Zobacz więcej »

Nazwa domeny przyjazna dla SEO? Jak stworzyć stronę przyjazną dla SEO? Jak wybrać serwer pod stronę internetową? Nowoczesna strona internetowa

Nazwa domeny przyjazna dla SEO Jak stworzyć stronę przyjazną dla SEO Jak wybrać serwer pod stronę internetową Nowoczesna strona internetowa

Jak wybrać nazwę domeny przyjazną SEO Nazwy domen i ich wpływ na SEO. Dowiedz się, jak wybrać najlepszą. Walka o dobre pozycje na liście wyników Google już wiele lat temu była znacznie łatwiejszą, jeśli dysponowaliśmy właściwą domeną. Choć wiele się zmieniło i liczba istotnych czynników znacznie wzrosła, nadal jest to …

Zobacz więcej »

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? Nie masz mobilnej wersji strony www, zrób to jak najszybciej! Jak napisać artykuł? Content marketing w firmie

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej Nie masz mobilnej wersji strony www, zrób to jak najszybciej! Jak napisać artykuł Content marketing w firmie

Jak zwiększyć ruch na stronie www Aby Twoja firma mogła się rozwijać, musisz stale przyciągać nowych potencjalnych klientów na swoją stronę www. Jednak aby osiągnąć ten cel potrzebne jest opracowanie strategii, a to nie zawsze jest łatwe. Jakiego rodzaju treści przyciągną nowych klientów na Twoją stronę www? W tym artykule …

Zobacz więcej »

Jak sprawdzić samodzielnie pozycję strony w Google? Zdjęcia na stronie, a SEO. Narzędzia Google pomocne dla e-marketingu. Wtyczki LP WordPress

Jak sprawdzić samodzielnie pozycję strony w Google Zdjęcia na stronie, a SEO. Narzędzia Google pomocne dla e-marketingu. Wtyczki LP WordPress

Pozycja strony w rankingu Google – jak sprawdzić ją samodzielnie? Miejsce, na którym Twoja strona internetowa pojawia się w rankingu Google ma olbrzymie znaczenie dla Twojego biznesu. Dobra pozycja w wyszukiwarce to lepsza widoczność, a tym samym – większa szansa na dotarcie do nowych klientów. Jeśli Twoja strona nie weszła …

Zobacz więcej »

Jak przyspieszyć stronę www? W jaki sposób sprawdzić ruch na stronie i efekty pozycjonowania? Popełniane błędy w SEO na stronie internetowej

Jak przyspieszyć stronę www W jaki sposób sprawdzić ruch na stronie i efekty pozycjonowania Popełniane błędy w SEO na stronie internetowej

Jak przyspieszyć stronę internetową Korzyści i zalety szybkich stron Im szybciej tym lepiej. Poniżej znajduje się lista największych zalet płynących z przyspieszenia strony: Czynnik rankingowy – Nietrudno zauważyć, że szybkość ładowania strony to jeden z wielu czynników rankingowych, który wpływa na jej pozycje. Szybsze wczytywanie się strony to większe zadowolenie użytkowników …

Zobacz więcej »

Optymalizacja obrazów i jej wpływ na pozycjonowanie. Sposób na skuteczny call to action. Linkowanie zewnętrzne i jego wpływ na SEO

Optymalizacja obrazów i jej wpływ na pozycjonowanie. Sposób na skuteczny call to action. Linkowanie zewnętrzne i jego wpływ na SEO

Optymalizacja obrazków – jak jest ważna w pozycjonowaniu? Strona internetowa to wizytówka każdej firmy oraz prezentacja jej oferty. Często jest miejscem, w którym następuje pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem lub jest uzupełnieniem już wcześniej zasłyszanych informacji. Dlatego dobra strona www powinna być nie tylko przejrzysta i intuicyjna, ale również skutecznie …

Zobacz więcej »

Wtyczki WordPress, które pozwolą na zwiększenie ruchu na stronie. SEO w branży sezonowej i wpływ użytkownika na pozycjonowanie. Słowa kluczowe konkurencji

Wtyczki WordPress, które pozwolą na zwiększenie ruchu na stronie. SEO w branży sezonowej i wpływ użytkownika na pozycjonowanie. Słowa kluczowe konkurencji

8 wtyczek WP, dzięki którym zwiększysz ruch na stronie Ostatnio miałam niepowtarzalną okazję, aby przy pomocy wtyczek WordPressowych zwiększać stopniowo ruch na blogu klienta. Da się? Oczywiście! Wystarczą odpowiednie narzędzia… W tym wpisie nie będę Cię traktować jak kompletnego laika. Nie będę też – prawdopodobnie po raz [ enty ] – …

Zobacz więcej »

Zaawansowane strategie Google Display Network. Na co zwrócić uwagę, by treść konwertowała? Optymalizacja listy Fraz Kluczowych. Zmiana algorytmu Google

Zaawansowane strategie Google Display Network. Na co zwrócić uwagę, by treść konwertowała Optymalizacja listy Fraz Kluczowych. Zmiana algorytmu Google

5 zaawansowanych strategii GDN, które powinieneś przetestować Chcesz, żeby Twoja marka była lepiej widoczna w sieci? Zależy Ci na zwiększeniu świadomości brandu? Poznaj 5 zaawansowanych strategii Google Display Network, które warto przetestować. Stale zwiększająca się liczba firm konkurencyjnych zmusza do wyjścia poza kampanie w sieci wyszukiwania. Google Display Network (GDN) …

Zobacz więcej »

Sposoby na poprawienie pozycji w Google. Co warto wiedzieć o Google Moja Firma? Pozycjonowanie grafiki- Google Images. Jak założyć bloga?

Sposoby na poprawienie pozycji w Google. Co warto wiedzieć o Google Moja Firma Pozycjonowanie grafiki- Google Images. Jak założyć bloga

5 sposobów na poprawienie pozycji w Google Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych to jedna z tych istotnych rzeczy, o których nie można zapomnieć w branży e-Commerce. Jeśli zostanie dobrze wykonana, pozwoli dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, przyciągając przy tym wartościowych klientów. W związku z tym co zrobić, aby poprawić …

Zobacz więcej »

Jak sprawdzić czy strona jest skutecznie pozycjonowana? Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe? Indeksowanie zoptymalizowane pod urządzenia mobilne

Jak sprawdzić czy strona jest skutecznie pozycjonowana Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe Indeksowanie zoptymalizowane pod urządzenia mobilne

Czy Twoja strona jest skutecznie pozycjonowana? Jak to sprawdzić? Zlecając pozycjonowanie profesjonalistom, oczekujemy, że oprócz skutecznego wzrostu naszych słów kluczowych w wynikach organicznych otrzymamy comiesięczne raporty z efektów. Otrzymany raport i ilość naszych słów kluczowych na pierwszej stronie wyszukiwania Google nie przekłada się na sukces Twojej firmy? Dokładne przeanalizowanie działań …

Zobacz więcej »

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO? Co jeszcze wpływa na pozycję strony? Widoczność strony w Google. Migracja strony

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO Co jeszcze wpływa na pozycję strony Widoczność strony w Google. Migracja strony

Metafory w marketingu Działania marketingowe oparte są na wiedzy dotyczącej mechanizmów działania ludzkiego umysłu. Wraz z rozwojem nauki zmienia się rozumienie zasad działania i myślenia człowieka. Najwybitniejsi psycholodzy poznawczy przyjmują, że umysł opiera się na funkcjach mózgu. Uważa się, że rozwój metafor głębokich rozpoczyna się w chwili narodzin, a następnie …

Zobacz więcej »

Google zaktualizowało główny algorytm! Darmowe narzędzia SEO. Błędy w pozycjonowaniu stron. Skuteczne prezentowanie oferty na stronie internetowej

Google zaktualizowało główny algorytm! Darmowe narzędzia SEO. Błędy w pozycjonowaniu stron. Skuteczne prezentowanie oferty na stronie internetowej

Google zaktualizowało główny algorytm! Jakie zmiany nas czekają? W niedzielę na oficjalnym koncie Google SearchLiaison w serwisie Twitter pojawiła się informacja o aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. Została ona nazwana „June 2019 Core Update” i do użycia weszła 3 czerwca. Oficjalna informacja Duże aktualizacje algorytmu, o których informuje Google wychodzą kilka …

Zobacz więcej »

Jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie www? Strategia Content Marketingowa. Indeksowane w Google na podstawie wersji mobilnej

Jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie www Strategia Content Marketingowa. Indeksowane w Google na podstawie wersji mobilnej

6 wytycznych, jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie internetowej Posiadanie firmowej witryny internetowej to dzisiaj rzecz oczywista. Chyba nikogo nie trzeba o tym przekonywać. Jak się jednak okazuje, samo posiadanie może okazać się niewystarczające. Dowiedz się, jak przekonać do oferty, którą prezentujesz na swojej stronie internetowej i zacznij …

Zobacz więcej »

Co to jest AMP? Pozycjonowanie long-tail. Jak dodać favicon do wyników wyszukiwania? Jak pozycjonować blog? Narzędzia SEO

Co to jest AMP Pozycjonowanie long-tail. Jak dodać favicon do wyników wyszukiwania Jak pozycjonować blog Narzędzia SEO

AMP- co to jest i w czym pomaga? Standardy podczas tworzenia stron internetowych odnośnie urządzeń mobilnych znacznie wzrastają. Jeśli jesteśmy użytkownikiem smartphone, pragniemy szybko wyszukać potrzebną nam informację. Niestety bardzo często strony ładują się zbyt wolno lub nawigacja jest zbyt przeciążona, co odczuwamy znacznym opóźnieniem przepływu informacji. Są to najczęstsze …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie lokalne. Czy warto aktualizować stare wpisy? Dlaczego Moje SEO nie działa? Samodzielne pozycjonowanie stron. Content marketing

Pozycjonowanie lokalne. Czy warto aktualizować stare wpisy Dlaczego Moje SEO nie działa Samodzielne pozycjonowanie stron. Content marketing

Pozycjonowanie lokalne (SEO) – Co to jest i jak optymalizować? Pozycjonowanie lokalne to nie tylko konieczność ale obowiązek dla każdego biznesu działającego na danym obszarze w kontekście pozyskiwania klientów a tym samym zwiększania przychodów firmy. Wiele użytkowników będącymi potencjalnym klientem skupia swoje poszukiwania do lokalnych firmach z różnych powodów: uproszczona komunikacja …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google? Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy? Jak pisać artykuły

Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy Jak pisać artykuły

Pozycjonowanie 2019 – jak to zrobić, żeby nie podpaść Google? Część 1 – zawartość strony. Pojęcie pozycjonowanie stron WWW, czy SEO jest tak samo stare jak historia wyszukiwarki. Generalnie chodzi w nim o to, żeby klienci, którzy wpisują do wyszukiwarki nazwę produktu lub usługi zobaczyli na czołowych pozycjach link do …

Zobacz więcej »

Darmowa promocja strony internetowej. Wizytówka Google, kompletny poradnik. Błąd Google, a indeksowanie stron. Linki i ich wpływ na SEO

Darmowa promocja strony internetowej. Wizytówka Google, kompletny poradnik. Błąd Google, a indeksowanie stron. Linki i ich wpływ na SEO

Jak za darmo wypromować stronę internetową? Z pewnością wiele osób zastanawia się nad tym, co zrobić, aby całkowicie bezpłatnie wypromować swoją stronę internetową. Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu prowadzenie bloga pomaga każdej witrynie? Sprawdźmy więc, jak wypromować stronę internetową nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA