Z ostatniej chwili

Marketing

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze? Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google wprowadza nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron Google nie lubi mówić o szczegółach działania swoich algorytmów, ale często wychodzi z inicjatywą, aby pomóc właścicielom stron internetowych w polepszeniu user experience swoich witryn. Dlatego też podczas Chrome Dev Summit w San Francisco, które miało miejsce między 11 a 12 listopada tego roku, …

Zobacz więcej »

Video marketing online rośnie w siłę. Jak utworzyć logo online? Powolne ładowanie mediów, jak widzi to Google? Horror, nowa aktualizacja Google

Video marketing online rośnie w siłę. Jak utworzyć logo online Powolne ładowanie stron, jak widzi to Google Horror, nowa aktualizacja Google

Video online rośnie. Jak zmienia się sposób konsumpcji treści w sieci? Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję. Dane z …

Zobacz więcej »

Wskazówki dla webmasterów od Google. Reklama w Google, jak z niej korzystać? Synergia SEO i CM, jak działa? Semantyczne słowa kluczowe

Wskazówki dla webmasterów od Google. Reklama w Google, jak z niej korzystać Synergia SEO i CM, jak działa Semantyczne słowa kluczowe

Wskazówki dla webmasterów od Google – co zawierają i dlaczego warto ich przestrzegać? Każdy, kto podjął wyzwanie wypromowania serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania, wie, że to długotrwały proces. Wypracowanie satysfakcjonujących pozycji wymaga dbałości o szczegóły. Nie ma uniwersalnej drogi, aby osiągnąć sukces na tym polu. Warto jednak przestrzegać zasad i …

Zobacz więcej »

Przygotowanie strony internetowej do dobrego pozycjonowania. Łączenie stron, a pozycjonowanie. Google, rozpoznawanie zduplikowanych treści

Przygotowanie strony internetowej do dobrego pozycjonowania. Łączenie stron, a pozycjonowanie. Google, rozpoznawanie zduplikowanych treści

Jak przygotować stronę internetową tak, aby dobrze się pozycjonowała i była gotowa sprzedaży? „Po co mi strona internetowa, skoro wszyscy są na Facebooku, który jest za darmo?” Takich opinii nie brakowało jeszcze kilka lat temu, ale dzisiaj wiadomo już, że za darmo na Facebooku można niewiele, a „wszyscy” zaczynają rozglądać …

Zobacz więcej »

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej? Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie? Treści na stronie internetowej spełniają kilka funkcji: prezentują usługi, które świadczymy, budują wizerunek marki, edukują klientów, dają możliwość nasycenia serwisu pozycjonowanymi frazami. Tworzenie contentu witryny dla większości przedsiębiorców internetowych wydaje się prostą sprawą, jednak należy ją potraktować tak …

Zobacz więcej »

Co warto wiedzieć o SEO? White hat SEO, black hat SEO, o co tu chodzi? Kanibalizacja słów kluczowych, co to jest? Ja stworzyć dobry newsletter?

Co warto wiedzieć o SEO White hat SEO, black hat SEO, o co tu chodzi Kanibalizacja słów kluczowych, co to jest Ja stworzyć dobry newsletter

Obalamy mity na temat SEO, czyli co warto wiedzieć Pozycjonowanie to branża starsza od samej wyszukiwarki Google, nie dziwne więc, że pojawiło się wokół niej spore ilości mitów, półprawd, a także zdezaktualizowanych informacji. W tym wpisie przybliżymy kilka z nich oraz opowiemy, dlaczego rzeczywistość wygląda nieco inaczej niż informacje przekazywane …

Zobacz więcej »

Google Search Console, co jest ważne dla SEO? Linkowanie wewnętrzne na stronie, czy jest ważne? Wiarygodność strony – E-A-T. Google Maps, płatne?

Google Search Console, co jest ważne dla SEO Linkowanie wewnętrzne na stronie, czy jest ważne Wiarygodność strony – E-A-T. Google Maps, płatne

Google Search Console. Jakie informacje są kluczowe dla SEO? Search Console (wcześniej znane jako Google Webmaster Tools) to zestaw narzędzi pomagających zrozumieć, jak Google interpretuje i ocenia naszą stronę internetową. To również miejsce, gdzie możemy wchodzić w bezpośrednie interakcje z liderem na rynku wyszukiwarek, wpływając na sposób indeksowania podstron w …

Zobacz więcej »

Mobile SEO, co to jest? Jak zarabiać na blogu? Algorytmy Google, co nowego? Mity o SEO. Kryzys weny twórczej, jak sobie radzić?

Mobile SEO, co to jest Jak zarabiać na blogu Algorytmy Google, co nowego Mity o SEO. Kryzys weny twórczej, jak sobie radzić

Co to jest mobile SEO? We współczesnym świecie bardzo rzadko rozstajemy się ze smartfonem czy tabletem. Robimy za ich pomocą zakupy, płacimy w sklepach, używamy różnych aplikacji, surfujemy po sieci i nie tylko. Z tego względu strony internetowe wymagają wersji na urządzenia mobilne, która będzie spełniać oczekiwania użytkowników. W tym …

Zobacz więcej »

Tekst, który sprzedaje, jak go napisać? Wyszukiwarka Google, jak działa? Pozycjonowanie na YouTube. Pułapki SEO, jak je omijać? Google zmienia algorytm

Tekst, który sprzedaje, jak go napisać Wyszukiwarka Google, jak działa Pozycjonowanie na YouTube. Pułapki SEO, jak je omijać Google zmienia algorytm

Jak napisać tekst, który sprzedaje? Krótki poradnik ak myślisz, czy istnieje gotowy schemat na napisanie tekstu, który sprzedaje i gwarantuje przyciągnięcie uwagi czytelnika? Nasza odpowiedź – nie, ponieważ każda branża ma swoją specyfikę, a każdy odbiorca jest indywidualny i wyjątkowy. Żeby zainteresować odbiorcę masz kilka sekund, dosłownie tyle czytelnik jest …

Zobacz więcej »

Przygotowanie strony mobilnej pod SEO. Teksty pod SEO, jak pisać? Strategia pozycjonowania, na co uważać? Wizytówki w Google Moja Firma

Przygotowanie strony mobilnej pod SEO. Teksty pod SEO, jak pisać Strategia pozycjonowania, na co uważać Wizytówki w Google Moja Firma

Jak optymalizować strony mobilne pod SEO? Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie …

Zobacz więcej »

Wykorzystując wcześniej dodane teksty, na Twoim blogu firmowym. Jak można popsuć SEO? Zasady pisania tekstów na stronach internetowych

Wykorzystując wcześniej dodane teksty, na Twoim blogu firmowym. Jak można popsuć SEO Zasady pisania tekstów na stronach internetowych

Jak rozwijać blog internetowy, wykorzystując wcześniej dodane teksty? Prowadzenie blogu internetowego to ciężka praca, w którą należy włożyć wiele kreatywności i wysiłku. Aby dany blog był ciekawy i interesujący przez cały czas trzeba pracować nad nim na bieżąco wciąć ukazując światu nowe i ciekawe treści. Ale czy zawsze teksty muszą …

Zobacz więcej »

Dlaczego treści SEO nie podobają się odwiedzającym. Błędy przy optymalizacji stron internetowych. Mity o SEO. Darmowy certyfikat SSL?

Dlaczego treści SEO nie podobają się odwiedzającym. Błędy przy optymalizacji stron internetowych. Mity o SEO. Darmowy certyfikat SSL

Dlaczego treści SEO nie zawsze podobają się klientom (i dlaczego nie przestaniemy ich do nich przekonywać) SEO copywriting nie ma najlepszej sławy. Często bywa wrzucany do jednego worka ze spamowaniem, clickbaitowymi artykułami i sztucznym łowieniem ruchu.  Klienci, którym mówi się o potrzebie pisania treści w zgodzie z SEO, często myślą, …

Zobacz więcej »

Jak prowadzić Bloga? Mity o SEO. Podstrony, które nie zdobywają ruchu organicznego Google. Jak zwiększyć sprzedaż na Instagramie?

Jak prowadzić Bloga Mity o SEO. Podstrony, które nie zdobywają ruchu organicznego Google. Jak zwiększyć sprzedaż na Instagramie

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu? Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym …

Zobacz więcej »

Mapa strony, jak ją skonfigurować? Google Search Console, porady. Moja firma w Google Maps, jak to zrobić? Google Analytics, a content marketing

Mapa strony, jak ją skonfigurować Google Search Console, porady. Moja firma w Google Maps, jak to zrobić Google Analytics, a content marketing

Mapa strony – co to jest i jak ją skonfigurować? Masz własną stronę internetową i zastanawiasz się, jak poprawić jej widoczność oraz indeksowanie? Z tą kwestią częściej spotykają się sklepy online, które zawierają większą ilość podstron, niż inne witryny. Jednym z pomocnych elementów jest mapa strony, której stworzenie wcale nie …

Zobacz więcej »

Blog z pasji, to dobry biznes. Najnowsze zmiany w algorytmie Google. WordPress optymalizacja treści pod SEO. YOUTUBE, czy skuteczny dla Biznesu?

Blog z pasji, to dobry biznes. Najnowsze zmiany w algorytmie Google. WordPress optymalizacja treści pod SEO. YOUTUBE, czy skuteczny dla Biznesu

Blog z pasji może przekształcić się w dobry biznes Blogerzy zwykle zaczynają od dzielenia się swoją wiedzą, ale z czasem wielu z nich udaje się zarabiać na dostarczanych treściach. Blog musi być jednak prowadzony systematycznie, z pasją i zaangażowaniem. Dostarczając treści na wysokim poziomie merytorycznym, można zbudować stałą bazę odbiorców. Ta z kolei jest świetnym punktem wyjścia do …

Zobacz więcej »

Przydatne narzędzi w audycie SEO. Link building dla stron. Strona internetowa przyjazna użytkownikom. Jak dobrać słowa kluczowe. Google Moja Firma

Przydatne narzędzi w audycie SEO. Link building dla stron. Strona internetowa przyjazna użytkownikom. Jak dobrać słowa kluczowe. Google Moja Firma

Analiza SEO strony – 25 przydatnych narzędzi w audycie SEO Narzędzia są nieodłącznym elementem pracy każdego pozycjonera. Jedne pozwalają wykryć błędy na stronie, inne ułatwiają pracę. W tym wpisie opiszę te narzędzia, które mogą mieć zastosowanie podczas przeprowadzania analizy SEO. 1. Ahrefs https://ahrefs.com/ Ahrefs jest na tyle rozbudowanym narzędziem, że …

Zobacz więcej »

Jak ułożyć dobry tytuł? Koniec Google AdWords, początek Google Ads. Zasady projektowania przycisków akcji CTA. Content marketing, a SEO

Jak ułożyć dobry tytuł Koniec Google AdWords, początek Google Ads. Zasady projektowania przycisków akcji CTA. Content marketing, a SEO

Jak ułożyć dobry tytuł? 10 patentów, które warto wdrożyć! Podstawowym zadaniem nagłówków artykułów jest przyciągnięcie odbiorców. To właśnie te kilka słów ma sprawić, że potencjalny czytelnik zdecyduje się kliknąć i zagłębić nieco bardziej w artykuł. Z jednej strony tytuł nie powinien zbyt wiele zdradzać, być zbyt konkretny i nadmiernie oczywisty. Z …

Zobacz więcej »

Co to jest Google Analytics? Jak tworzyć angażujące treści? Remarketing: fakty i mity. Jak sobie poradzić ze spadkami z 9 i 10 lipca, pozycjonowanie

Co to jest Google Analytics? Jak tworzyć angażujące treści? Remarketing: fakty i mity. Jak sobie poradzić ze spadkami z 9 i 10 lipca, pozycjonowanie

Google Analytics jest znanym narzędziem Google służącym do analizy statystyk ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej. Jest to narzędzie darmowe, które pozwala na analizę większej ilości danych niż te udostępniane za pomocą Ads (AdWords). Aby skorzystać z jego dobrodziejstw musimy umieścić tag pobrany z Google Analytics na własnej stronie …

Zobacz więcej »

Kampanie brandowe w Google AdWords. Jak dotrzeć do zagranicznych klientów? Nawigacja na stronie internetowej. Google Speed Update w końcu ruszył!

Kampanie brandowe w Google AdWords. Jak dotrzeć do zagranicznych klientów Nawigacja na stronie internetowej. Google Speed Update w końcu ruszył!

Kampanie brandowe w Google AdWords (Google Ads) – 8 argumentów za reklamowaniem strony na słowa brandowe Rozpoznawalna oraz silna marka stanowi dużą wartość, ponieważ pomaga przyciągać nowych i utrzymać stałych klientów. Jednak kiedy brand jest już widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to czy należy wzmacniać go jeszcze bardziej, stosując …

Zobacz więcej »

Audyt działań SEO konkurencji. Czego nie możesz reklamować w AdWords? Sposób na generowanie leadów w internecie? Pozyskiwania opinii w internecie

Audyt działań SEO konkurencji. Czego nie możesz reklamować w AdWords Sposób na generowanie leadów w internecie Pozyskiwania opinii w internecie

Poznaj swojego przeciwnika, czyli audyt działań SEO konkurencji W SEO tak jak w sporcie – aby wygrać, trzeba wiedzieć z kim walczymy, dokładnie rozpracować przeciwnika oraz ustalić naszą strategię działań. Kogo najlepiej audytować? Na początek proponuję zastanowić się i zapisać wszystkie witryny konkurencyjne do naszej, które przychodzą nam do głowy… …

Zobacz więcej »

Prosty audyt SEO strony internetowej, jak to zrobić? Google Moja Firma, nowe opcje. Content jak wpływa na SEO? Linki zwrotne, narzędzia

Prosty audyt SEO strony internetowej, jak to zrobić Google Moja Firma, nowe opcje. Content jak wpływa na SEO Linki zwrotne, narzędzia

Jak wykonać prosty audyt SEO strony internetowej? Przeprowadzeniem audytu SEO można nazwać wstępną analizę oraz ocenę strony internetowej pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Najczęściej przyjmuje on formę dokumentu, który przedstawia błędy optymalizacyjne. Audyt SEO przygotowuje się przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac i stanowi on pewne wytyczne obrazujące, co i jak …

Zobacz więcej »

Co to jest AMP? Reklamy dynamiczne w Google, DSA. Czynniki rankingowe Google. Google Tag Manager, zalety. Czy warto posiadać certyfikat SSL?

Co to jest AMP Reklamy dynamiczne w Google, DSA. Czynniki rankingowe Google. Google Tag Manager, zalety. Czy warto posiadać certyfikat SSL

CO TO JEST AMP? AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej przyspieszone strony internetowe. Projekt ten został wprowadzona przez Google pod koniec 2016 roku z myślą o osobach posiadających statyczne strony internetowe.  Technologia ta służy przyspieszeniu działania witryn na urządzeniach mobilnych. Jest to możliwe, dzięki przechowywaniu podstron w cache Google. Accelerated Mobile …

Zobacz więcej »

Google Moja Firma, nowe rodzaje wpisów. Narzędzia, które pomogą w pozycjonowaniu stron WWW. Jakie faktoring może przynieść korzyści?

Google Moja Firma, nowe rodzaje wpisów. Narzędzia, które pomogą w pozycjonowaniu stron WWW. Jakie faktoring może przynieść korzyści

Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma Google ponownie dodaje nowe funkcje do swojej wizytówki Moja Firma, tym razem skupiając się na wpisach, umożliwiających poinformowanie potencjalnych klientów oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki o nowościach w ofercie czy nadchodzących wydarzeniach. Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma to wpis z ofertą specjalną …

Zobacz więcej »

Internet wygra z telewizją? Optymalizacja strony pod mobile? Analiza linków w branży deweloperskiej. Pomiar skuteczność kampanii wideo na Youtube

Internet wygra z telewizją Optymalizacja strony pod mobile Analiza linków w branży deweloperskiej. Pomiar skuteczność kampanii wideo na Youtube

Internet w końcu wygra z telewizją Firma Zenith prognozuje, że w przyszłym roku wreszcie stanie się to, co nieuniknione – ludzie będą spędzać więcej czasu w Internecie niż na oglądaniu telewizji. Początkowo różnica może być nieduża, ale …tylko początkowo. Telewizja to ograniczająca ramówka, mnóstwo reklam przerywających programy i bardzo wąski …

Zobacz więcej »

Portfolio na stronie internetowej. Linki zwrotne na stronach internetowych. Jak zaprezentować treści na stronie, czyli dobry kontent. RODO. koniec marketingu?

Portfolio na stronie internetowej. Linki zwrotne na stronach internetowych. Jak zaprezentować treści na stronie, czyli dobry kontent. RODO. koniec marketingu

Jak zaprojektować portfolio na stronie internetowej? – 9 porad Wszyscy ci, którzy pracują w branży kreatywnej oraz chcą przedstawić swoje prace szerszej publice w sieci, w którymś momencie zastanawiają się nad tym, jak zaprojektować portfolio na stronie internetowej. W tym tekście prezentujemy na ten temat kilka porad, które usprawnią atrakcyjność …

Zobacz więcej »

Marketing zintegrowany w małej firmie. Optymalizacji witryny, zwróć uwagę na zdjęcia! Czym jest czynnik UX? Teksty sprzedażowe, copywriting

Marketing zintegrowany w małej firmie. Optymalizacji witryny, zwróć uwagę na zdjęcia! Czym jest czynnik UX Teksty sprzedażowe, copywriting

Uszyte na miarę czyli marketing zintegrowany w małej firmie Zmienia się podejście właścicieli małych przedsiębiorstw* do kwestii reklamy, marketingu oraz działań promocyjnych swojej firmy. W dobie wszechobecnego Internetu, całej palety narzędzi e-marketingu oraz mediów społecznościowych, których potencjał stale rośnie, przedsiębiorcy sektora małych firm, zaczynają rozumieć potrzebę działań online, aby skuteczniej …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA