39 rzadko używanych technik SEO, które podwoją ruch na stronie Każdy marzy o zdominowaniu wyników wyszukiwania. Pomimo powszechnej opinii, pozycja na drugiej stronie wyników wyszukiwania nie oznacza, że nie publikujesz treści, które służą czytelnikowi. Czasami oznacza to po prostu, że w branży panuje duża konkurencja i jest najzwyczajniej niemożliwe, żeby …
Zobacz więcej »Kompendium SEO. Przekierowania typu 301 w Majestic. Audyt Contentu. Google AdWords, jak tworzyć reklamy?
Pozycjonowanie stron – Droga na szczyt. Kompendium Według badania Gemius PBI w maju 2016 roku liczba użytkowników internetu w Polsce wyniosła 25,2 mln. Do najpopularniejszych źródeł pozyskiwania wiedzy, materiałów czy odpowiedzi na pytania, wśród osób korzystających z sieci, należą wyszukiwarki internetowe. Prym pośród nich wiedzie Google, z którego korzystało w …
Zobacz więcej »Reklama natywna i reklama kontaktowa na Facebooku. Powiększamy listę mailingową za pomocą Facebooka. Google News
Reklama natywna – najmłodszy Digital Marketing Hero O tym, jak rozwija się reklama natywna w Polsce, jak postrzegają ją domy mediowe, czy jest to forma reklamy przyszłości i o czym trzeba pamiętać, a czego unikać przy jej tworzeniu rozmawiamy z Marcinem Olszewskim i Beatą Żebrowską z Media Impact Polska. Jak …
Zobacz więcej »Przygotowanie wpisu do promocji. Jak powinna wyglądać strona mobilna? Trochę o Google Analytics i AdWords. Pomysł na zyski małych przedsiębiorstw. Internet & Big Data
Jak przygotować wpis blogowy do promocji? – 5 wskazówek Udało Ci się stworzyć świetny tekst i zastanawiasz się, jak przygotować wpis blogowy do promocji? Jeśli tak, koniecznie sprawdź nasz artykuł na ten temat. Tworzenie długich i przede wszystkim wartościowych treści jest ostatnimi czasy coraz bardziej modne. Nic dziwnego, gdyż obszerne …
Zobacz więcej »Jak zmierzyć efektywność newslettera?
E-mail marketing to nie tylko wysyłka newsletterów od okazji do okazji. To tylko jedna składowa tego kanału komunikacji, a kolejną i równie istotną rzeczą jest mierzenie efektywności wysyłanych wiadomości. Z artykułu dowiesz się co mierzyć i jak interpretować wyniki swoich działań komunikacją poprzez newslettery. Każde działania marketingowe, w tym także …
Zobacz więcej »Landing Page. Jak napisać dobry tekst na stronie?
Sprawdź proste wskazówki na temat tego, jak napisać dobry tekst na landing page. Dzięki nim dowiesz się, jak organizować treść i w jaki sposób ją tworzyć. Landing page jest specyficznym typem strony internetowej. Właściwie jest jej odrębnym wycinkiem, skupiającym się wokół jednego celu, który użytkownik ma wykonać na takiej stronie. Najczęściej …
Zobacz więcej »Jak zwiększyć zasięg postów na Facebook’u?
Algorytm Facebooka ogranicza zasięgi każdemu i nie robi tego na złość, ale w momencie kiedy każdy z nas posiada setki znajomych i lubi setkistron, ktoś lub coś musi posegregować dostępne dla nas treści. Zasięgi organiczne „darmowe” są najlepszym sposobem na dobrej jakości ruch na Twojej stronie jak i zdobywanie konwertujących …
Zobacz więcej »Jak sprawdzić, czy nasza strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych?
Dlaczego warto wiedzieć, czy nasza strona jest mobile friendly, a więc przyjazna dla urządzeń mobilnych? Obecnie coraz więcej użytkowników korzysta z telefonów komórkowych do przeglądania treści w internecie i trend ten ciągle wzrasta. W Polsce ruch w sieci z urządzeń mobilnych stanowi prawie 25%! Jeśli zatem witryna naszego e-Sklepu nie …
Zobacz więcej »Jaki czas jest niezbędny do wypozycjonowania strony?
To jedno z najczęstszych pytań, które pada ze strony klientów. W dzisiejszym artykule postaram się opisać, ile obecnie trzeba czekać na to, by znaleźć się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce. Dodatkowo, pokuszę się także o udzielenie odpowiedzi na inne zagadnienia: co ma znaczący wpływ na czas pozycjonowania oraz czy każdą …
Zobacz więcej »Link Bomb & negatywne SEO!
Link bomb może mieć bardzo niekorzystny wpływ na Twoją stronę internetową. Jest prawdziwą katastrofą, która dotknęła Trendhim. Niestety, ani policja, ani firmy ubezpieczeniowe nie potrafią pomóc, musisz samemu sobie z tym poradzić. Głowa do góry i dzielnie kroczyć do przodu. Wyobraź sobie, że jest czwartek, niepozorny dzień w przeciętnym tygodniu. …
Zobacz więcej »Jak SSL wpływa na pozycjonowanie strony?
Złożoność algorytmu wyszukiwarki Google powoduje, że na ostateczną pozycję danej strony internetowej wpływa wiele czynników. Według informacji przekazywanych przez tego światowego lidera na rynku wyszukiwarek istnieje około 200 elementów mających wpływ na wyniki wyszukiwania, a jednym z nich jest posiadanie przez daną stronę protokołu HTTPS. Jakie są różnice między HTTP a …
Zobacz więcej »Jak pisać teksty, aby były dobrze pozycjonowane? SEO copywriting
Dobra treść nie wystarczy. Musi jeszcze spełniać kilka warunków. Między innymi – odpowiednią konstrukcję, który zapewni jej wysoką pozycję w wyszukiwarce. Dlatego dziś opowiem Ci, jak pisać teksty SEO, by wywindować Twoją witrynę w górę. SEO, czyli Search Engine Optimization to temat rzeka. Znajdziesz w sieci wiele blogów i materiałów …
Zobacz więcej »AMP – przyspieszamy mobilną stronę i podnosimy jej pozycję?
Działania w zakresie SEO jak i wszelkie aktywności marketingowe w wynikach wyszukiwania ogromnymi krokami zmierzają do urządzeń mobilnych. Przeciętny użytkownik spędza około 70% więcej czasu przeglądając Internet za pośrednictwem tabletu czy smartfona niż za pomocą komputera stacjonarnego czy laptopa. Google idąc z duchem czasu postawiło sprawić, że treści na urządzeniach mobilnych będą ładować się …
Zobacz więcej »GIFy na Facebooku. Nowa forma reklamy
Facebook stale się rozwija i aktualizuje swoje narzędzia reklamowe, tak aby użytkownicy mogli osiągać coraz bardziej zadowalające wyniki swoich kampanii reklamowych. Nowy funkcjonalności to m.in. wsparcie dla GIF-ów w reklamach video, porównanie dat, szybkie ukrycie kolumn statystyk i wykres estymacji budżetu. Niestety w moim interfejsie reklamowym jeszcze nie widzę tych …
Zobacz więcej »Opinie konsumenckie Google
Jak przekonać nowych klientów, że zakupy w Twoim sklepie internetowym to dobry i bezpieczny wybór? Możesz dopracować swoją stronę internetową, zainwestować w reklamę, zadbać o pozytywne wrażenie po wejściu do Twojego sklepu stacjonarnego itd. Jednak prawda jest taka, że większość osób wybierze firmę, z której usług skorzystali już inni, i …
Zobacz więcej »Jakich błędów należy unikać w On-Page SEO!
Szukając coraz to nowszych sposobów na pozyskanie ruchu z wyszukiwarek często skupiamy się na działaniach zewnętrznych np. kampaniach PPC czy link buildingu. Zapominamy niestety, że rozwiązanie niektórych problemów technicznych wewnątrz witryny może w znaczący sposób przyczynić się do zwiększenia ruchu organicznego w serwisie. Jakie działania mogą zatem realnie wpłynąć na …
Zobacz więcej »Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 30 procent, wykorzystaj marketing sensoryczny.
Kupując w sieci w znacznie mniejszym stopniu jesteś podatny na marketingowe sztuczki – a przynajmniej te, stosowane w tradycyjnym handlu. Tak więc wstając od komputera i udając się do galerii, zastanów się, czy kupujesz coś, co jest ci potrzebne, czy takie prezenty ucieszą bliskich, czy może uległeś nastrojowi. Nastrojowi specjalnie …
Zobacz więcej »Jak dbać o pozycje strony w wyszukiwarkach internetowych?
Optymalizacja i pozycjonowanie – ktoś, kto ma własną stronę internetową, na pewno o tym słyszał. Niestety bardzo często znajomość tego tematu odnosi się tylko do pobieżnego kojarzenia frazesów. Z działaniami SEO jest jeden kluczowy problem: Google uwielbia zmieniać reguły gry podczas rozgrywki. Znajomość aktualnych zaleceń wyszukiwarek nie jest wyłącznie dobrą …
Zobacz więcej »5 sposobów na to, aby klienci naprawdę polubili Twój newsletter
Wiemy, że nie lubisz wysyłać newsletterów. Większość e-marketerów nie lubi bądź nie ma czasu tego robić. Skutkiem tego bardzo często jest niewykorzystywanie potencjału, jaki tkwi w tym kanale komunikacji. Zwykło się pisać i mówić, że e-mail marketing jest prosty. Jest prosty, jeśli podchodzisz do niego w prosty sposób. Co innego …
Zobacz więcej »BLOGUJ MĄDRZE – 7 RAD, KTÓRE WARTO STOSOWAĆ
Blog przestał być kanałem wyłącznie związanym z prowadzeniem osobistego dziennika. Dla wielu blogerów stał się źródłem dochodu, a dla wielu firm jednym z narzędzi content marketingu, działań SEO czy sposób na budowanie marki. Jeśli masz bloga – warto wiedzieć jak z niego skutecznie korzystać i jak go promować. Promuj swój …
Zobacz więcej »