Czym jest Digital marketing i permission marketing? Rozwój firmy uzależniony jest od kilku czynników. Znaczenie ma między innymi bieżąca koniunktura na rynku, sposób zarządzania, a także inwestycja w promowanie marki. Sprawnie poprowadzone kampanie marketingowe powinny uwzględniać działania na różnych polach. W ostatnim czasie można zauważyć, że przedsiębiorcy, doceniając potencjał drzemiący …
Zobacz więcej »Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane. Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością. Jak dobrać słowa kluczowe
Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane? Skuteczność kampanii marketingowej zależy od wielu czynników. Przede wszystkim podejmując dane działania, powinieneś opierać się na danych, które jasno wskazują na to, że prace doprowadzą Cię do zakładanych celów. Nie możesz bazować jedynie na przeczuciach. Nie inaczej wygląda to w …
Zobacz więcej »Czy pozycjonowanie dalej ma sens? SEO przepisem na sukces! Skąd brać tematy na bloga firmowego? Mapa witryny – czym jest
Czy pozycjonowanie dalej ma sens? Nie. Takie pozycjonowanie stron, jakie znajdziemy w większości polskich strategii online marketingowych, nie ma już sensu. Działania SEO, wyrwane z kontekstu całej strategii, pozbawione logicznego ciągu wynikających z siebie po kolei zdarzeń, nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. To tylko przepalanie budżetu marketingowego i dodatkowe koszty dla …
Zobacz więcej »Jak korzystać z Google Keyword? Jak promować stronę internetową? Optymalizacja zdjęć pod SEO. SEO & UX – jak je połączyć?
Jak korzystać z Google Keyword Plannera w pozycjonowaniu i kampaniach Google Ads? Chcesz zbudować trafne kampanie pozycjonowania oraz Google Ads? Najpierw musisz dowiedzieć się, czego szukają użytkownicy Google zainteresowani Twoją branżą. W tym celu możesz wykorzystać różne narzędzia. Jednym z nich jest bezpłatne narzędzie Google Keyword Planner. Dzięki niemu odkryjesz …
Zobacz więcej »Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania? Jak pisać bloga? Jak zwiększyć widoczność strony? Obsługa klientów w dobie pandemii – jak wykorzystać wideoczat?
Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania? Wybór optymalnych fraz do pozycjonowania strony jest procesem skomplikowanym. Nie wystarczy wskazać kilku losowo wybranych wyrażeń – taka praktyka nie przyniesie zysków. Analiza słów kluczowych (czy to pod pozycjonowanie, czy pod kampanię linków sponsorowanych) powinna zostać przeprowadzona maksymalnie rzetelnie. Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania? W poniższym …
Zobacz więcej »Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads? SEO dla branży edukacyjnej. Moc linkowania SEO. Wskazówki na poprawę wskaźników WordPress SEO
Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads? Między zwolennikami pozycjonowania organicznego w wynikach Google a promotorami Google Ads od lat toczy się zaciekła rywalizacja. Każda ze stron chce udowodnić, że jej działania dają lepsze efekty, są bezpieczniejsze, szybsze i bardziej opłacalne. A jaka jest prawdziwa odpowiedź na te wątpliwości? Pozycjonowanie organiczne czy …
Zobacz więcej »Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej. Dlaczego warto mieć stronę WWW? W jaki sposób wybrać słowa kluczowe
Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej Coraz więcej użytkowników internetu korzysta z opcji voice search. Nic w tym dziwnego – wyszukiwarka głosowa to bardzo wygodne narzędzie do zdobywania potrzebnych informacji w możliwie krótkim czasie. Dlatego w dzisiejszym tekście zaproponujemy kilka sposobów na to, jak zoptymalizować stronę pod wyszukiwanie głosowe w Google. Czym …
Zobacz więcej »Jak pozyskiwać opinie klientów? Google Moja Firma a pozycja w wyszukiwarce. Jak napisać skuteczną ofertę na stronę WWW…
Jak pozyskiwać opinie klientów? Posiadanie recenzji jest ważne. Zwiększają sprzedaż, budują wiarygodność i pomagają w razie kryzysu. Problem tkwi jednak w ich pozyskiwaniu. Jak to robić, żeby skutecznie pozyskiwać recenzje i mieć ich coraz więcej? 1. Zapytaj klienta, czy byłby tak miły i zostawił recenzje. Masz maila, nr telefonu albo widzisz …
Zobacz więcej »Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO. W jaki sposób pisać teksty SEO? Aktualizacja algorytmu Google – grudzień 2020
Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO Strona powinna być zoptymalizowana i działać szybko oraz sprawnie na wszystkich urządzeniach. Komfort korzystania z witryny zachęca użytkownika do jej dalszego odwiedzania i zmniejsza współczynnik odrzuceń. Zobaczmy jednak, jaki dokładnie wpływ ma hosting oraz czas ładowania strony na pozycję w rankingu Google, …
Zobacz więcej »Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console! Jak pozycjonować PDFy w Google? Pozycjonowanie stron – co to jest i jakie daje efekty?
Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console Dotychczasowe statystyki indeksowania w Google Search Console były dość ubogie. Mieliśmy trzy wykresy: ilość pobranych stron w ciągu dnia, ilość pobranych kilobajtów w ciągu dnia, czas potrzebny na pobranie strony. Każdy z wykresów miał jeszcze tabelę z trzeba wartościami: najwyższy, średni i najniższy. …
Zobacz więcej »Pozycjonowanie lokalne – co to jest? Co to są dane strukturalne i jak wpływają na pozycjonowanie? Stopka strony internetowej – co powinna zawierać?
Pozycjonowanie lokalne – co to jest, ile kosztuje, jak długo trwa i jak zacząć? Prowadzisz salon urody, jesteś mechanikiem, a może zarządzasz restauracją? Jeśli chcesz pozycjonować stronę internetową swojej firmy świadczącej usługi na konkretnym obszarze, wcale nie musisz skupiać się na frazach ogólnych. Im mniejsza grupa docelowa, tym taniej i …
Zobacz więcej »Marketing Przychodzący Czy Wychodzący? Wpływ emoji na SEO. Plan marketingowy – Strategia marketingowa. Pozycjonowanie zagraniczne
Marketing Przychodzący Czy Wychodzący? Marketing przychodzący kontra marketing wychodzący. Inbound czy outbound? Co to w ogóle znaczy i czym się charakteryzują oba podejścia do marketingu. Wrogowie czy przyjaciele? Czy można stosować obie metody? A jakie jest Twoje zdanie? Marketing przychodzący to polskie tłumaczenie określenia Inbound Marketing. Jak podaje Wikipedia to trend marketingu wywodzący się …
Zobacz więcej »Optymalizacja zdjęć na stronie www. Narzędzia do badania słów kluczowych. Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć? 14 błędów w SEO
Optymalizacja zdjęć na stronie www Pozycjonując stronę www ‒ poza content marketingiem, optymalizacją kodu strony, linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, pamiętać także powinniśmy o jakości grafik. Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja zdjęć jest konieczna i z pewnością zostanie doceniona zarówno przez roboty Google’a, jak i przez użytkowników. Na jakie kwestie należy wrócić uwagę …
Zobacz więcej »Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Jak zainstalować tag konwersji Google Ads? Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing…
Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Odpowiedź na to pytanie jest istotna dla każdego, kto pozycjonuje się w wyszukiwarkach. Oszacowanie potencjalnego ruchu dla danej frazy pozwala na estymację generowanych leadów, a co za tym idzie, obliczenia potencjalnych zysków. Własne analizy oraz dane udostępnione przez Ahrefs wskazują na następujący podział. Strona zajmująca …
Zobacz więcej »Czy da się samodzielnie wypozycjonować stronę? Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? Seo case study – zwiększenie ruchu z seo Dowiedz się więcej na: Seo case study – zwiększenie ruchu z seo…
Czy da się samodzielnie wypozycjonować stronę? SEO na przestrzeni lat się zmienia, a z roku na rok działania ewoluują, dochodzą nowe strategie, rozwijają się umiejętności pozycjonerów, a także dostępne są coraz to nowsze narzędzia. Wraz z ewolucją SEO, pozycjonowanie staje się coraz bardziej wymagające. Kiedyś samodzielne pozycjonowanie na podstawowym poziomie …
Zobacz więcej »Pozycjonowanie HR w Google. Dlaczego warto być na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach? SEO przyszłości, trendy. Lista pingów WordPress
Pozycjonowanie HR w Google – jak promować oferty pracy? Wiele osób wciąż narzeka na rosnące bezrobocie i trudności ze znalezieniem pracy. Z drugiej strony, nie brakuje głosów przedsiębiorców, skarżących się na to, że znalezienie wykwalifikowanego pracownika w dzisiejszych czasach graniczy z cudem. Jak to się dzieje, że komunikacja na linii …
Zobacz więcej »Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej i od czego zależy? Jak poprawnie stworzyć mapę strony internetowej? Analiza ruchu organicznego
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej i od czego zależy? Kiedy zobaczę efekty pozycjonowania? Pytanie, które doskonale zna każdy specjalista SEO. To oczywiste, że właściciel strony internetowej, który postanowił zainwestować w SEO, chciałby dowiedzieć się, kiedy jego serwis osiągnie wysokie pozycje w Google. Odpowiedź powinna być prosta i precyzyjna, ale osoby zajmujące …
Zobacz więcej »Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO? Jak przygotować stronę 404? Co to jest URL?
Funkcjonalność strony internetowej – dlaczego warto o nią dbać? Jeśli masz własną stronę internetową, to z pewnością zastanawiasz się, co zrobić, by przyciągała odbiorców i pracowała dla Ciebie jak najlepiej. Czynników, które na to wpływają, jest bardzo wiele, a jednym z najważniejszych jest jej funkcjonalność. Sam z pewnością zauważyłeś, że niektóre strony internetowe są bardziej przyjazne i łatwiej się po nich poruszać, a inne …
Zobacz więcej »Najlepsze wtyczki do przeglądarki według SEOwców. Na jakie frazy kluczowe warto pozycjonować? Przekierowania 301 – najpopularniejsze typy.
Najlepsze wtyczki do przeglądarki według naszych SEOwców Z ciekawości zapytaliśmy tydzień temu specjalistów SEO, z jakich wtyczek korzystają na co dzień. Okazało się, że lista jest całkiem długa, a różnorodność wtyczek tak duża, że postanowiliśmy się nią z Wami podzielić. Na liście znalazły się nie tylko wtyczki SEO, ale też …
Zobacz więcej »Darmowe programy do tworzenia logo online. Dlaczego warto pozycjonować stronę www? Pozycjonowanie stron www – najczęstsze błędy
Darmowe programy do tworzenia logo online – 10 najlepszych narzędzi Myśląc o stworzeniu silnej i rozpoznawalnej marki jedną z pierwszych czynności, jaką powinieneś wykonać to zaprojektowanie logo. Dzięki temu będziesz zauważony przez potencjalnych klientów, a także na długo pozostaniesz w ich pamięci. Jeśli chcesz sam stworzyć swoje logo, przeczytaj ten artykuł …
Zobacz więcej »Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak budować strategię content marketingową? Dlaczego strona nagle znika z wyników wyszukiwania?
Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Czy wiesz, że najczęściej wybieranym polskim imieniem dla nowo narodzonych dzieci w 2018 oraz 2019 roku był Antoni? Za kilka dobrych lat, każdy z nich będzie uczęszczał do szkoły podstawowej i na pewno usłyszy budzące zgrozę każdego ucznia słowa „dzisiaj do odpowiedzi zapraszam Antoniego”. Jak …
Zobacz więcej »Słowa kluczowe, jak wybrać te odpowiednie? Współczynnik odrzuceń, co na niego wpływa? Co to jest pozycjonowanie szerokie?
Słowa kluczowe – jak wybrać te odpowiednie i jaką rolę pełnią? Analiza słów kluczowych to jedno z podstawowych i pierwszych działań dobrze wykonanej kampanii SEO, która w przyszłości przyniesie sukces Twojej stronie internetowej. Prawidłowo dopasowane słowa kluczowe zamieszczone w witrynie pozwolą na łatwiejsze i szybsze znalezienie Twojej strony www w wyszukiwarce Google. Co …
Zobacz więcej »Odpowiedni dobór słów kluczowych, a ilość leadów? Psychologia kolorów w świecie reklamy. Prędkość strony, czy jest istotna w SEO?
Jak odpowiedni dobór słów kluczowych możesz zwiększyć ilość leadów? Celem działań marketingowych w sieci tylko w nielicznych przypadkach jest generowanie jak największego ruchu na stronie. Najczęściej inwestujemy w nie po to, żeby generować leady – ich ilość możesz zwiększyć między innymi dzięki prowadzeniu działań z zakresu SEO. W zależności od …
Zobacz więcej »Przebudowa strony, a SEO. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne? Jakie zalety niesie za sobą pozycjonowanie lokalne? Jak szybko wyindeksować stronę?
Przebudowa strony a SEO Konieczność przebudowy strony internetowej może mieć wiele przyczyn. Najczęściej wykonuje się ją w celu dopasowania do aktualnych trendów, urządzeń mobilnych, czy aktualizacji danych, bądź oferty. W większości przypadków wymagana jest poważna przebudowa, dlatego warto wiedzieć, na jakie elementy strony należy zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć spadku …
Zobacz więcej »Sitemap XML i HTML, zobacz jak działa. Analiza słów kluczowych. Seo, sem, ppc co to jest? Narzędzia do analizy konkurencji w sieci
Sitemap XML i HTML. Zobacz jak działa oraz w czym będzie przydatna mapa strony WWW Szczyt rankingu prowadzonego przez wyszukiwarkę Google to dziś marzenie niemalże każdego przedsiębiorcy, który inwestuje w skuteczne działania marketingowe. Właściciele stron WWW od wielu lat dążą do tego, aby ich indeksacja stała na najwyższym możliwym poziomie. Z …
Zobacz więcej »Promowanie bloga, jak to zrobić? Jak sprawdzić czy czytają mojego bloga? Co to jest linkowanie? Artykuł sponsorowany, co warto wiedzieć?
Promowanie bloga – jak się do tego zabrać? Blogosfera rośnie w siłę i cały czas zyskuje odbiorców wśród różnych grup wiekowych. Szacuje się, że najpopularniejsi polscy blogerzy zarabiają na swoich działaniach do miliona złotych rocznie, stając się przy tym swego rodzaju internetowymi celebrytami. Blogerzy, vlogerzy, instagramerzy, influencerzy – to osoby, …
Zobacz więcej »