Z ostatniej chwili

Marketing

Indeksacja a ruch na stronie. Jak stać się dobrym online marketerem? Jak content marketing zmienił się w ostatnich latach? CRM w firmie! Stop words

Pozycja w Google, indeksacja a ruch na stronie, cz.1 Pozycja w Google to gorący temat wśród przedsiębiorców, którzy promują się w Internecie w wynikach naturalnych. I choć pojęcia, czy zjawiska z tego obszaru wydają się być oczywiste, wzięte pod lupę nabierają nowego, głębszego znaczenia. Mamy 2018 rok. Promowanie się w …

Zobacz więcej »

Polska przoduje w mobilnym korzystaniu z internetu. Słowa kluczowe, a SEO. Google Analytics, niestandardowe raporty. Wizytówka Google Moja Firma

Przodujemy w korzystaniu z internetu przez urządzenia mobilne Ponad 56 proc. użytkowników na świecie i ponad 60 proc. w Polsce korzysta z internetu poprzez urządzenia mobilne. To więcej niż liczba korzystających z komputerów osobistych. Najbardziej popularnymi narzędziami są aplikacje dostarczane przez sklepy, banki i media społecznościowe. Najwięksi światowi gracze branży mobilnej zmieniają strategię i stawiają na sztuczną …

Zobacz więcej »

Analiza ruchu mobilnego. Zmiany w regulaminie AdWords. Aktualizacja Speed Update! WhatsApp Business dla firm. Mobile-First Index – Google

Analiza ruchu mobilnego na sterydach. Legendarny „rok mobile’a” już dawno mamy za sobą. Doskonale wiemy, że jeśli chcemy odnieść sukces w sieci, to właśnie ten segment ruchu powinien znaleźć się na naszym celowniku. Niezmiennie przypominają nam o tym branżowe badania, czy chociażby ostatnie działania Google’a. Wydawałoby się więc, że powinniśmy o nim wiedzieć wszystko, prawda? …

Zobacz więcej »

Skuteczny marketer B2B w 2018 r. Trendy w content marketingu w 2018 r. Strona Landing Page i One Page, jak pozycjonować? Google Analytics, nowości 2018

Jak być skutecznym marketerem B2B w 2018 roku oraz przyszłości Po kilku latach, popartej sukcesami i konkretnymi wynikami pracy w marketingu B2B, chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami oraz radami, na temat tego jak być skutecznym i wartościowym elementem w organizacji, oraz… .. jak lepiej poznawać potrzeby oraz oczekiwania wygenerowanych leadów, prospektów …

Zobacz więcej »

Google, nowe Search Console. Jak zmierzyć efekt pozycjonowania strony? Google Moja Firma, przejmujemy wizytówkę. Inwestujemy w Content Marketing

Google udostępnia nowe Search Console. Nareszcie! SEO-specjaliści, webmasterzy i inne osoby zajmujące się profesjonalnie stronami internetowymi mogą się radować. Google, po kilku miesiącach beta testów, udostępniło dla wszystkich narzędzie Search Console w nowym wydaniu. Zakładam, że pozycjonerzy i inni wyjadacze dobrze wiedzą o tym mowa gdy widzą nazwę „Google Search Console”. Natomiast tym, którym to narzędzie nie jest znane, …

Zobacz więcej »

Jak zaplanować budżet reklamowy? Jak pozyskać klientów? Jakie prawa marketingu łamiemy? Klasteryzacja fraz kluczowch. Nowości w Google AdWords

Jak zaplanować budżet reklamowy i przewidywać trendy? 12 wskazówek Planowanie budżetu reklamowego to wyzwanie uzależnione od wielu czynników. Pod uwagę należy brać nie tylko sezonowość, profil odbiorcy czy medium reklamowe, ale także etap, na którym jest nasz potencjalny klient. Czy zna produkt? Czy rozważa zakup? Czy kupował u Ciebie już …

Zobacz więcej »

Gdy pozycja spada, co sprawdzić? Zdjęcia atrakcyjne dla algorytmu Google? Aspekty techniczne SEO dla początkujących. Content Marketing, co to jest?

CO SPRAWDZIĆ GDY POZYCJE SPADAJĄ BĄDŹ POJAWIAJĄ SIĘ WAHANIA – CHECKLISTA Nagłe pogorszenie pozycji, spadki w ruchu organicznym czy niekorzystne zmiany trendów związanych z widoczności sprawiają, że nie pozostaje nam nic innego, jak zabawa w detektywa i poszukiwanie elementów, który mogły wpłynąć na taki stan rzeczy. Problemy z działaniem serwera, …

Zobacz więcej »

Boty i wirtualna rzeczywistość. Warto robić kampanie sezonowe! Yoast Seo wypozycjonuj Swojego WordPressa. Prognozy marketingu na rok 2018

Boty, wirtualna rzeczywistość, transmisje live… Kiedy warto stawiać na najnowsze trendy? Transmisje live, marketing wideo, content marketing czy może programmatic? Do dyspozycji są jeszcze boty i sztuczna inteligencja. Co wykorzystać planując kampanię? Możliwości jest naprawdę wiele. Stawiać na sprawdzone sposoby czy najnowsze trendy? Cyfrowe media zabierają nam coraz więcej czasu. …

Zobacz więcej »

Jak dobrać słowa kluczowe do SEO. Błędy w obszarze UX w polskich portalach! Co to jest wskaźnik ROI w reklamach? Reklamy na Amazon. Współczynnik wyjść

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania – te i inne przypadki na podstawie kilku serwisów Analizując serwis pod kątem przeprowadzanego audytu SEO jednym z etapów jest właściwy dobór słów kluczowych. Jak dobrac słowa kluczowe do pozycjonowania to ważna rzecz – no tutaj Ameryki się nie „przykryję”. Łatwo jest, kiedy takie …

Zobacz więcej »

Google aktualizuje algorytm! Dane uporządkowane – Google. SEO, co robimy? Skuteczne elementy strony! Trendy na 2018 r. w marketingu. Społeczność…

Google potwierdza aktualizacje algorytmu w połowie grudnia Jakiś czas temu Google informowało o tym, że schema.org jest bardzo ważna, a strony będące tzw. „doorway pages” są złe i będą karane. Na konkretne działania nie musieliśmy czekać długo. Jak informuje SearchEngineLand, pracownik Google oficjalnie potwierdził, że w połowie grudnia rozpoczęła się aktualizacja …

Zobacz więcej »

Marketing szeptany w Internecie. Nowości w Google SEO. Marketing w 2018 r. Prosta strona lepiej konwertuje? Jak dodać kod śledzenia strony?

Marketing szeptany w Internecie – jak przeprowadzić kampanię? Co najlepiej działa na zyskanie posłuchu hałaśliwym miejscu? Ściszenie głosu. Podobnie sytuacja wygląda w internecie. Jeśli pragniesz dotrzeć do nowych odbiorców, zastosuj szeptany marketing, który jest skutecznym i efektywnym narzędziem marketingowym. Marketing szeptany polega na dotarciu do odbiorców za pomocą spontanicznego przekazu. …

Zobacz więcej »

Blockchain może zrewolucjonizować marketing! Jak zoptymalizować PDF pod SEO? Sprawdzamy statystyki strony internetowej. Wideo marketing

Wiktor Żołnowski (Pragmatic Coders): Blockchain może zrewolucjonizować to, w jaki sposób działa współczesny marketing O marketingu software house’u, branży IT, wykorzystaniu technologii blockchain, a także na temat przyszłych planów i projektów rozmawiamy z Wiktorem Żołnowskim, CEO i współzałożycielem Pragmatic Coders. Co jest najważniejsze w marketingu software house’u? Czym się charakteryzuje …

Zobacz więcej »

Sztuka marketingu. Porzuć stereotypowe reklamy! Google Search Console i więcej danych. Skuteczny video marketing. Marketing szeptany.

Sztuka marketingu – kreujesz fikcję lub wynik Każdy rozumie marketing na swój sposób. Dla jednych marketing to: piękne historie sukcesu znanych marek, niekończące się teoretyczne wywody na temat świadomości marki, zachowania klientów, wizerunku firmy, technik angażowania klientów. Dla innych marketing to bardziej pragmatyczna dziedzina, w której chodzi wyłącznie o wyniki. Do …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie lokalne. Google Analytics, a Instagram. SEO + UX. Kampania Google. Kto wchodzi na Moją stronę? Pozycjonowanie, a awaria hostingu?

WSZYSTKO O POZYCJONOWANIU LOKALNYM Lokalne pozycjonowanie stron to fundament jeśli chodzi o budowanie swojej marki na „regionalnym” podwórku. Niezależnie od tego w jakiej branży działasz musisz zdawać sobie sprawę z siły jaką niesie za sobą Internet. Jeżeli jesteś w nim widoczny – twoja marka czy usługi będą popularniejsze. Utrzymasz starych …

Zobacz więcej »

Strona internetowa, a pozyskiwanie klientów? Google Analytics, wyrażenia regularne. Content na lata 2017/2018. Wydatki na reklamę w 2018 r.

Jak pozyskać klientów dzięki stronie internetowej? – poradnik Sprawdź, jak pozyskać klientów dzięki stronie i zachęcić ich do kontaktu. Wprowadź poniższe wskazówki oraz zyskaj więcej korzyści z posiadania strony. W obecnych czasach strona internetowa odgrywa niebagatelną rolę w funkcjonowaniu danej marki. Samo jej posiadanie pozwala poszerzyć horyzonty oraz otworzyć nowe możliwości. …

Zobacz więcej »

Content marketing. Widoczność reklam w Internecie. Wzrostu sprzedaży, a popularność! Reklama pop up, SEO. Błędy copywritera. Spadający zasięg FB

Content marketing – jak wychodzić poza schemat? Czy Ty też, myśląc o content marketingu, myślisz o artykule w zasięgowym serwisie tematycznym lub wpisie na popularnym blogu? Dobra wiadomość jest taka, że myślisz podobnie jak większość marketerów. Niestety, wiąże się to z tym, że konkurencyjnych treści, zwłaszcza we wspomnianych formatach, z …

Zobacz więcej »

SlideShare w budowaniu marki. Jak formatować treści na blogu? AMP, przyspiesz stronę dla mobile! Depozycjonowanie stron? Pomysł na biznes…

Jak wykorzystać SlideShare w budowaniu marki osobistej? Obiecałem kiedyś, że więcej będę pisał o LinkedInie i jego wykorzystaniu w marketingu. Jak na razie obietnicy nie dotrzymałem (przepraszam, poprawię się!), ale w zamian za to dziś o wykorzystaniu dziecka LinkedIn – SlideShare w procesie budowania marki osobistej. Ale najpierw odpowiedzmy sobie na pytanie, dlaczego warto wykorzystać akurat to narzędzie w procesie budowania naszej osobistej marki? SlideShare to portal odwiedzany …

Zobacz więcej »

Mapa ciepła strony internetowej. Co wie o Tobie Google? Narzędzia do e-marketingu. Strona przyciągająca odbiorców. Nowy panel AdWords

Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej Witryna internetowa, aby generowała ruch i pozyskiwała konwersje, powinna spełniać potrzeby użytkowników – zawierać interesujące treści, być czytelna i intuicyjna oraz odznaczać się wysoką użytecznością. Czasami powiększenie przycisku call to action lub przeniesienie istotnych informacji nieco wyżej w strukturze strony pomaga …

Zobacz więcej »

Jak zrobić dobry webinar? Duże zmiany w Mapach Google. Pomiar efektów działań marketingowych. Social Media, a pozycjonowanie. Błędy serwisów

Dobry webinar, czyli o czym musisz pomyśleć, żeby widzowie byli zachwyceni Jest zgoda na webinar! Budżet zaakceptowany. Świetnie! No, ale co dalej? Od czego zacząć? Wiesz, że webinar DOBRZE przygotowany przynosi wiele korzyści: jest doskonałym narzędziem content marketingowym, buduje świadomość marki, pomaga edukować rynek i nawiązywać relacje biznesowe. Ale co …

Zobacz więcej »

Niedoceniana WIZYTÓWKA! Biznes w Marketingu Afiliacyjnym. Firmowy kalendarz, reklama na cały rok! Pliki PDF w wynikach Google. Marketing automation

Wizytówka – najbardziej niedoceniany produkt reklamowy? Mały kawałek papieru może powiedzieć więcej o naszej firmie, niż jesteśmy w stanie sami przekazać klientowi. Dlaczego więc nie przywiązujemy do nich należytej wagi? W poszukiwaniu inspiracji do tego wpisu w pierwszej kolejności sięgnęłam po własny wizytownik. Kilka lat w branży, kilkadziesiąt odbytych spotkań biznesowych, kilka większych i mniejszych konferencji marketingowych, targi designu… …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie czy AdWords? Pozycjonowanie, a awaria serwerowni OVH? Jak zwiększyć konwersję na stronie? Pozycjonowanie plików pdf

Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza? Tradycyjne reklamy – billboardy, ulotki, spoty radiowe i telewizyjne zaczynają przegrywać z promocją w internecie. Pogoń za klientem podejmującym coraz częściej decyzje zakupowe dzięki wyszukiwarce, wymaga wsparcia marketingu internetowego – np. pozycjonowania lub reklam AdWords. Która z tych form …

Zobacz więcej »

Jak rozmawiać z inwestorem? Skuteczny tekst reklamowy w AdWords. Google Analytics, zliczanie danych. Masowa analiza linków, Majestic. CTR linków

Jak rozmawiać z inwestorem, czyli skuteczny pitch deck Zgodnie z wynikami raportu „Polskie startupy 2017” opracowanego przez fundację Startup Poland, niemal 40 proc. młodych przedsiębiorców korzysta z finansowania zewnętrznego. Oznacza to długą kolejkę do potencjalnych inwestorów, którzy wyszukują najciekawsze pomysły na biznes podczas tzw. sesji pitchingowych. Jak stworzyć pitch deck, który …

Zobacz więcej »

Konwertujący content! Strategia Content Marketingowa dla Bloga. Funkcja prezentacji w kampanii produktowej AdWords. Content Marketing Video!

Uniwersalnej recepty nie ma, ale zasady warto znać. Jak tworzyć content, który konwertuje? Rzeczywistość XXI wieku zasypuje informacjami, które w dużej mierze nie są przez użytkowników rejestrowane i przetwarzane, zwłaszcza w przestrzeni internetowej. Przebicie się z ofertą przez rozszalały internetowy tłum konkurencji i wymagających odbiorców oraz stworzenie strategii, która zepchnie …

Zobacz więcej »

Facebook w branży deweloperskiej. Skuteczna kampania AdWords. Wskaźniki e-mail marketingu. Landing page w marketingu. Google AdWords w sklepach

Nie chcę, ale muszę? Facebook w branży deweloperskiej. Cele i strategie realizacji Facebook dla dewelopera jest jak nocna warta dla żołnierza — niekoniecznie szczyt marzeń przed wstąpieniem do wojska. Zamiast walki z wrogiem — żołnierz walczy z opadającymi powiekami. Zamiast liczenia pieniędzy deweloper liczy negatywne reakcje po nietrafionym poście. Co …

Zobacz więcej »

Rozszerzenie promocji Google Adwords. Google zmienia zasady, SEO. Wskazówek SEO na start. Sposób na reklamę. Landing Page, jak wykonać?

Nowe rozszerzenie dostępne w Google Adwords – Rozszerzenie promocji Przed nami najgorętszy okres – Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki i święta Bożego Narodzenia. Sklepy e-commerce zacierają już ręce i szykują specjalne okazje dla swoich klientów. Pomocne w ich zakomunikowaniu może być nowe rozszerzenie – rozszerzenie promocji, które możemy ustawić korzystając z nowej wersji …

Zobacz więcej »

Majestic szukamy informacji o Twitterze. Szukamy dobrego copywritera. Google zmienia podejście do SEO? Nowe dodatki do Gmail’a. Analiza linków

Jak korzystać z Majestic, aby znaleźć wnikliwe informacje o Twitterze – część 1: Tweety Mimo że w drugim kwartale 2017 roku nie dodaje nowych użytkowników, Twitter wciąż jest jedną z najpopularniejszych sieci społecznościowych. Niedawne badanie Pew Research Centre pokazało, że większość osób dorosłych w USA – 62% – otrzymuje wiadomości poprzez media społecznościowe, …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA